Friday, June 22, 2012

GILA PAS KEDAH NI !!! ... TAK CUKUP-CUKUP LAGI KAH PUSAT HIBURAN DI KEDAH NI ? ... Ekslusif ! Pembukaan BISTRO baru di Mergong, Alor Setar.


Di merata-rata tiang letrik dan lampu sekitar Bandaraya Alor Setar a.k.a Bandaraya "Islam Versi PAS Kedah" dengan bangganya memaparkan sepanduk gambaran perempuan sedang melentik ala-ala macam gambar di atas tu - sungguh menggeletik gayanya, kan ?! ...

Sepanduk yang tertera nama sebuah pusat hiburan baru di Mergong Alor Setar yang katanya telahpun di buka baru-baru ini ...

(AloQStaQBlog maleh nak pegi amik gambar sepanduk tersebut sebab ianya terlalu banyak dipasang di tiang-tiang letrik dan tiang lampu sepanjang jalan di Alor Setar sehinggakan geng PAS sendiri pun dah naik rimas dengan promosi pusat hiburan terbaru tersebut).


AloQStaQBlog terbaca sedikit komen daripada seorang member forumer (Wan_TSK) dalam forum skyscrapercity (Klik & BACA DI SINI) yang memaklumkan pusat hiburan tersebut sudahpun dibuka baru-baru ini (tak silap aku 12hb JUN 2012).

Sila Klik screenshot di bawah untuk enlarge imej forum tersebut.


AloQStaQBlog hairan sungguh dengan teramat kurangnya kawalan Kerajaan PAS Kedah dalam KEWUJUDAN BARU pusat-pusat hiburan khasnya di BAndaraya Alor Setar, khasnya pusat Karaoke dan Bistro sehingga diberi permit sah untuk dibuka dengan begitu banyak seolah-olah ianya satu keperluan penting rakyat Kedah amnya dan Alor Setar khasnya ! Sedangkan majoriti masyarakat Alor Setar adalah MELAYU ISLAM. Bukannya seperti bandar Georgetown di Pulau Pinang yang mempunyai kepadatan penduduk bukan Melayu Islam yang ramai.

Agak pelik apabila AloQStaQBlog sudah beberapa kali membuat pendedahan berkaitan dengan Pusat Hiburan tumbuh bak cendawan di Bandaraya Alor Setar selama ini, dipandang dingin oleh Kerajaan Negeri Kedah - Nak kata diorang tak tahu mengenai pendedahan AloQStaQBlog, agak mustahil kerana Blog lidah Pakatan Rakyat Kedah yang paling popular iaitu KEDAHLANIE juga sudah pernah siarkan posting pendedahan AloQStaQBlog mengenai perkara tersebut ...

Pelik bukan? sebuah PARTI ISLAM yang memerintah di dua negeri berbeza (Kedah & Kelantan) tetapi mereka mempunyai hala tuju dan prinsip dalam pemerintahan Islam yang amat berbeza di antara PAS Kedah dengan PAS Kelantan.

PAS Kedah nampaknya tidak kesah pun kewujudan pusat hiburan baru yang tumbuh melata bercambah-cambah di negeri Darul Aman ini, sedangkan pemerintahan PAS di Kelantan (aku dimaklumkan) bahawa Nik Aziz cukup mengawal ketat bab kewujudan Pusat Hiburan, ianya tidak dibiarkan tumbuh dengan mudah dan bercambah-cambah seperti Negeri Kedah yang diperintah oleh parti yang sama (PAS) tak sampai 5 tahun punnn !!...

PAS sewaktu belum jadi pemerintah negeri sebelum ini , sering berceramah menghentam teruk kepimpinan UMNO / BN Kedah yang dituduh sebagai bersubahat dengan perkara-perkara MAKSIAT dan mereka menuduh UMNO membiarkan kewujudan pusat-pusat hiburan dan pusat untuk berpeleseran kepada para remaja dan anak muda.

NAMPAKNYA APA YANG DICERAMAHKAN DULU, KINI TERKENA BATANG HIDUNG PAS SENDIRI ! ...

MALAHAN PAS KEDAH LEBIH DAHSYAT MEMBIARKAN PUSAT-PUSAT HIBURAN TUMBUH BAGAI CENDAWAN SELEPAS HUJAN - KEADAAN INI LEBIH TERUK DARIPADA APA YANG BERLAKU SEWAKTU KEPIMPINAN UMNO/ BN SEBELUM INI ....

Kerana apa ini semua boleh berlaku ?? .... Sedangkan PAS mengaku PARTI ISLAM paling betul & sebenar di mukabumi Allah ini ??

OHHHHHHHHHHHHH ! ... Baru AloQStaQBlog teringattt !!! ... PAS sekarang bukan lagi PAS zaman Arwah Dato'Fadzil Noor dulu !

PAS sekarang sudah moden ! PAS zaman dulu HARAM berkawan / bersekongkol dengan kafir (DAP / MCA / MIC) , kerana ianya akan menjadikan orang Islam itu jadi kafir (seperti yang pernah PAS tuduh orang UMNO kafir zaman 80'an dulu) ...

PAS sekarang sudah boleh berpelukan dengan Musuh ISLAM yang nyata (DAP & Ambiga PEGUAM Kes Murtad Lina Joy!) ... PAS kini sudahpun pakai kitab baru, kitab zaman Dato' Fadzil Noor dah tak boleh pakai, dah expired ! ...

Sekarang PAS dah gunakan rujukan baru ... iaitu Kitab Anwar Ibrahim yang mengHALALkan semua yang PERNAH HARAM suatu masa dulu ! termasuklah kini sudah HALAL mengundi DAP kerana DAP adalah parti dalam Pakatan Rakyat yang "PASTINYA" akan menjadikan ISLAM LEBIH MULIA BERMARUAH DAN ISLAM LEBIH TEGAK BERDIRI , BERBANDING ISLAM SEKARANG (PIMPINAN UMNO) !!! .... Bagi PAS, DAP PASTI AKAN BERSAMA-SAMA MENEGAKKAN ISLAM LEBIH BAIK DARI UMNO SEKARANG !!!!!!!!!!!!!!! (Percaya kaaa ??? HAHA !)

Di bawah ini bukti bahawa AloQStaQBlog pernah mendedahkan beberapa kali sebelum ini mengenai Pusat Hiburan tumbuh di zaman PAS memerintah Kedah !

Pusat hiburan ini bukan wujud sewaktu BN memerintah yerrrr ... tetapi ianya wujud semasa PAS jadi Kerajaan Kedah (pasca PRU12 pada 8 MAC 2010).

Tak Percaya ke ????
Percayalah kerana IANYA SEMEMANGNYA BENAR BELAKA !...

INILAH BUKTINYA .... DAN KAT BAWAH ITU PAUTANNYA (pendedahan AloQStaQBlog sebelum ini) ...

CUBA
LER TRY KLIK & BACA TENGOK !...


Pendedahan AloQStaQBlog pada : 31 OKTOBER 2011KLIK SINI
Pendedahan AloQStaQBlog pada : 1 JUN 2011KLIK SINI 
Pendedahan AloQStaQBlog pada : 15-November-2010 : KLIK SINI
Pendedahan AloQStaQBlog pada : 06-Disember-2009 : KLIK SINI
Pendedahan AloQStaQBlog pada : 29-Disember-2009 : KLIK SINI
Pendedahan AloQStaQBlog pada : 07-Julai-2010 : KLIK SINI

SINI PUN ADA CERITA : http://aloqstaqblog.blogspot.com/2011/06/meletup-gila-ada-karaoke-di-alor-star.html <-- Karaoke di Alor Setar tawar khidmat Seks (Pendedahan Akhbar KOSMO)

 
Ini HOUSE BAR yang terletak di Bandaraya Alor Setar,
sebuah BAR hiburan yang baru wujud zaman PAS jugak!


ANDA MASIH MAHU UNDI PAS KONONNYA DEMI ISLAM ? ... SILALAH PIKIR BANYAK KALI SEBELUM MEMANGKAH. PAS ITU HANYALAH SEKADAR PARTI POLITIK, PAS BUKAN AGAMA. JAUHI PAS.

PAS SUDAH TERSASAR JAUH DARI LANDASAN SEJAK BERSEKONGKOL DENGAN ANWAR & DAP ! SAY NO PAKATAN RAKYAT !!


JANGAN BERSUBAHAT DENGAN PENIPU BESAR (PAS) ! DULU KATA HARAM, SEKARANG DAH JADI HALAL ... PAS KEDAH DAH GILA!!


Apapun, sebagai penutup posting aku kali ni, kita sama-sama layan ler dulu video kuliah Ustaz Azhar Idrus (Penyokong kuat PAS) sebut pasai hiburan K-Pop ... Maksiat ke tak maksiat kalau kena kat puak PAS yang join majlis K-Pop joget terkinja-kinja macam beruk giler ni ... JOM KITA TONTON VIDEO DI BAWAH !!!


Inilah yang terjadi apabila Pak-Pak Lebai PAS berada dalam majlis PKR & DAP ,
aku dah kata, PAS akan jahanam punyalah dek kerana
bersekedudukan dengan PKR & DAP ... Hangpa tak percaya ?! ...



(NANTIKAN SATU LAGI PENDEDAHAN EKSLUSIF ALOQSTAQBLOG : KEWUJUDAN SATU LAGI PUSAT HIBURAN BARU DI BANDARAYA ALOR SETAR SELEPAS INI ...
HANYA DI ALOQSTAQBLOG !!! ... TUNGGUUUUUU !!!)



AloQStaQ
JUMAAT
1:01 PAGI
22 JUN 2012





10 komen:

medantempurkedah June 22, 2012 at 2:20 AM  

Kita bongkar habis habisan !! Biaq jijan terbakaq..pas ni sebenaqnya lebih hina !! Halalkan yg haram !! Aku dengaq crita ada ahli pas duk p mabuk kat siam..siap ada gambaq lg tu..dasyat gilee lah

AKUBENCINAJIB June 22, 2012 at 2:38 AM  

CELAKA ALOQSTAQ BLOG BODOH. AKU DAH AGAK HANG MESTI DEDAHKAN PASAL VIEW NITE BISTRO NI! BABI BETUL ALOQSTAQ BLOG. TAK BOLEH TENGOK BANNER LANGSUNG, TERUS FITNAH KERAJAAN PAS! BODOH BABI SIAL PUNYA ADMIN BLOG KAKI CLUBBING ! ALOQSTAQBLOG MEMANG KAKI FITNAH! MAMPUS LA HANG & UMNGOK!

Anonymous June 22, 2012 at 2:42 AM  

terbaik admin! aloqstaqblog memang padu dalam bab-bab selongkar cerita pasal wujud pusat hiburan baru di bandaraya ni.

aku ternanti2 jugak beberapa hari lepas, kenapa belum ada review pasal view nite bistro kat mergong ni oleh mana-mana blog pro-bn.

sedangkan ini isu bagus untuk buktikan kerajaan pas kedah memang teruk , biar rakyat nampak jelas. pas kedah munafik.


Mat-Yat
(jalan putra)

Anonymous June 22, 2012 at 3:00 AM  

Kedah dah jadi haramjadah, lagi teruk sejak dah dapat kat puak2 ni..mana ust. azhar suruh bagi komen sikit.!

Anonymous June 22, 2012 at 3:57 AM  

Mampus la pas kedah kena dengan pendedahan aloqsetaq blog kali ni. goodbye pakatan from kedah. kami dah tak mau pakatan!

dulu kami silap pangkah sebab marahkan dolah badawi & menantu. kali ni tidak lagi, bn ambik balik semua InsyaAllah.

Anonymous June 22, 2012 at 6:50 AM  

kerajaan pas kedah macam nak haram jadah . cukup2 barua . dulu masa umno nak kira tempat hiburan susah sangat ..la ni macam cendawan . paling dahasat sekali dj import 30 jun 2012 ..... DJ ni memang jenis LBGT .... itu yang anak muda PAS kedah syok tu .... kan HUDUD pas kata PUNGKOK bini boleh balas .... BIASA laaaa

Mulut Hebiaq June 22, 2012 at 10:34 AM  

salam tuan mohon bertaut pada blog tuan

Unknown November 8, 2012 at 2:45 PM  

sy xmnyebelahi mana2 pihak..tp ada club yg trsnrai d atas mmg wujud sblum pas mmrintah,cthnya sham rock cafe,pada zaman pemerintahan BN club trsebut ddftar ats nma d one up cafe..cuma nama ditukar disebabkn prtukaran bahagian management...jika nk dbandingkn dr aspek pemerintahan parti,dKL sndri pun byk club/disco yg wujud dalam pmerintahan BN...so isu club jgn la djadikn slh stu isu untuk mnjatuhkan sesebuah parti..renungkanlah permainan politik negara pada masa kini...

AloQStaQ November 8, 2012 at 3:42 PM  

Tuan firdaus tak faham kah artikel saya ? maksud saya ? kita tak bercakap perbandingan la der! kita cakap APA YANG KERAJAAN ISLAM PAS KEDAH BUAT DI NEGERI INI ???????????????????????? BIAQ TEMPAT MACAM NI TUMBUH BERCAMBAH ???????????????? Bukan nak suruh banding kedah - KL atau kedah dengan lain2 negeri. awat mu tak bandingkan dengan kelate? PAS sama PAS . Apa jenih islam yang PAS kedah bawak? itu maksud artikel aku! Kalau tak mampu tahan bebenda sekecil tu, PAS JANGAN CAKAP PASAL NEGARA ISLAM ATAU MEMARTABATKAN HUKUM ISLAM derrrrrrrrrr !!!

Admin.
(sila baca dalam intonasi 'tidak marah') hehe ...

Anonymous March 1, 2013 at 12:25 PM  

Tu la, aku pelik tuan firdaus x faham ke ape yg admin tu utarakan. Kita mengharapkn tiada club2 baru tumbuh di kedah kalau x boleh dikurangkn. Ni sebaliknya berlaku. Kalau kerajaan tu PKR/DAP...mmg diketahui xde agenda Islam, jadi kalau tumbuh mcm cendawan atau lumut ke..x mengherankn sgt. Tp PAS bawa agenda islam. Dlm siri ceramah2 PAS dulu dikedah, salah satu point pencermah PAS adalah kerajaan BN teruk sbb bnyk club2/maksiat dikedah. So bila PAS memerintah, kita pn harap PAS buat spt yg dickpkn le di pentas ceramah. Tp mende sebaliknya berlaku. Apa hala tuju PAS ni?...Ramai org keliru...ckp x serupa bikin.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP