Tuesday, June 19, 2012

Hahaha !! ... ADA YANG BAKAL DITENDANG DARI PAS LAGI NI ... NAK IKUT JEJAK HASSAN ALI DIA NI !! ...


KUALA LUMPUR 19 Jun - Ahli Parlimen Hulu Langat daripada Pas, Dr. Che Rosli Che Mat menegaskan, tahap radiasi di projek memproses nadir bumi, Lynas berada pada paras rendah berbanding yang dibenarkan.
.
Beliau yang merupakan seorang pakar nuklear juga berpuas hati dengan pembentangan Laporan Jawatankuasa Pilihan Khas Mengenai Projek Lynas Advance Materials Plant (LAMP) di Dewan Rakyat hari ini.


"Saya berpuas hati dengan pembentangan ini sebab jawatankuasa mengutip pandangan-pandangan dan masalah-masalah masyarakat. Kalau baca daripada muka surat 17 hingga 18 laporan itu, memang betul, itu bagus dan saya setuju. - Kata-Kata Seorang Pakar Nuklear dari PARTI PAS bukan UMNO dan juga Bukan Berlatarbelakangkan Pendidikan macam YB MAHFUZ OMAR.

AloQStaQ
10:15 Malam
Selasa Mlm Rabu
19 JUN 2012

7 komen:

Anonymous June 19, 2012 at 10:42 PM  

Bukan ke MAHFUZ OMAR tu ada sumber bagitau aku , dulu kejanya tukang tolak tangga kapal terbang di airport kepala batas kedah?

betol ke? bukan keja pilot ke si mahfuz tu?

baru-baru ni dia update twitternya, sewaktu makan tengahari dengan sapa ntah di Dewan Parlimen, dia tulis twitternya

"SEDANG LAUNCH DENGAN BLA-BLA-BLA" ... Sedangkan dia sedang makan tengahari, bukan sedang melancarkan apa-apa pun ... :) tahap pendidikan Mahfuz memang tip top.

Anonymous June 19, 2012 at 11:05 PM  

Dr che rosli ni dah kena warning dah sebelom ni dengan geng pas, tapi dia ni berani berkata benar punya jenis.

aku kenal sangat dr che rosli ni sebab dia kena bau-bau bachang dengan aku. orangnya well islamic educated dan mempunyai tahap pendidikan nuklear yang hebat - antara pakar nuklear yang dahsyat di malaysia ni.

aku pun heran, orang pas sendiri yang jadi pakar nuklear macam dr che rosli ni pun diorang tak percaya, diorang (geng pakatan) dok asyik percaya dengan si fuziah yang tak tau apa-apa tu ... aku amat hairan sungguh !

rujuklah pakar macam dr che rosli ni kalau dah taknak percaya kepada pakar nuklear yang UMNO bawakan dalam membuktikan pasal Lynas ni.


Dr.ZAM

Anonymous June 19, 2012 at 11:14 PM  

kalau dah tertutup pintu iman, sapa2pun yang bagitau kebenaran diorang tak percaya punyalah.

Anonymous June 20, 2012 at 9:33 AM  

Saya setuju dengan Dr. ZAM. Saya adalah graduan lulusan Sains Nuklear dari UKM dan Dr. Che Rosli adalah salah seorang pensyarah yang mengajar saya di UKM selama 2 semester dan beliau memang seorang pakar radiobiologi Nuklear yang hebat. Kenyataan beliau adalah tepat dan seiring dengan kepakaran beliau. Berkatalah yang benar walaupun pahit.

Unknown June 21, 2012 at 10:31 AM  

Pakar nuklear PAS dah setuju, nak kata apa lagi?

NAK ALIH DARI ISU RAMPASAN PADANG PKNS & RM3 BILION ANWAR, NIK NAZMI BUKA ISU BASI ISTIJUARA. Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

zaminc June 21, 2012 at 7:32 PM  

ambil la kenyataan penuh Dr Rosli, jgn ambil sekerat2....

tak habis2 la nak menipu...

Dr Rosli kata mmg radiasi rendah, tapi isu Lynas bukan takat radiasi jer...

Suara Anak Muda June 22, 2012 at 12:57 AM  

Mohon jasa baik tuan untuk linkkan blog kedaqkini.blogspot.com dalam blog tuan.. terima kasih

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP