Sunday, June 3, 2012

USTAZ AZHAR IDRUS NAK ORANG PAS ROSAKKAN KERTAS UNDI PKR & DAP ??? Hmmm ... Menariks !!


UAI yang amat disanjungi geng Paih ...

Aku baru terbaca satu blog bebudak PAS di SINI.

Tajuknya WAJIB UNDI PARTI ISLAM : UAI.

Aku cuma nak petik sedikit ulasan dari blogger PAS tersebut ;
Apabila diajukan soalan parti manakah yang hendak diundi pada pilihanraya, Ustaz Azhar Idrus (UAI) dengan tegas menyatakan "wajib mengundi parti Islam kerana parti lain tidak mahu melaksanakan undang- undang Islam".
Ni Sedutan Video Dia ...

Memang dah terbukti pun selama ini Ustaz Azhar Idrus tu sah-sah cukup anti UMNO/BN kerana secara realitinya UMNO/BN adalah musuh tradisi dalam politik PAS, itu normallah. Kalau anda mengikuti semua kuliah-kuliah dan ceramah Ustaz Azhar, memang dia tak sudah-sudah memaki hamun dan menuduh UMNO/BN tidak mahu melaksanakan undang-undang Islam (kononnya).

Tetapi melihat kenyataan beliau di atas tu , yang beliau sebutkan di Stadium Darul Aman kelmarin, sempena program Hijau Ke Putrajaya (bagi aku ianya program PAS nak buat lawatan / rombongan Che Kiah sambil belajar ke Putrajaya aje la) adalah menggambarkan bahawa sesiapa yang mengundi DAP khasnya dan PKR amnya juga adalah BERDOSA kerana parti-parti itu terang-terang menolak undang-undang Islam !!

Jadi, jangan main-main dalam hal hukum. 

Ustaz Azhar Idrus dah meletakkan HUKUM WAJIB mengundi parti Islam KERANA PARTI LAIN TIDAK MAHU MELAKSANAKAN UNDANG-UNDANG ISLAM. Bagi aku ianya adalah DAP & PKR !!

Oleh yang demikian, kesimpulannya kepada semua penyokong PAS, demi menyahut saranan tok guru ngkorang Al Ustaz Azhar Idrus tu, silalah rosakkan kertas undi anda jika calon di kawasan anda diwakili oleh calon DAP dan PKR melawan BN ! ... ADA FAHAM ?


PAS SILA TINGGALKAN PAKATAN RAKYAT KHASNYA DAP , DEMI PERJUANGAN ISLAM YANG SYUMUL , lu ada berrannnn ka ??? ....




AloQStaQ
03 JUN 2012
8:08 Mlm

29 komen:

Anonymous June 3, 2012 at 10:18 PM  

sumpah! sumpah! sumpah pas tak berani nak tinggalkan anwar jubur dan komunis kit siang & sons ..

ustaz azhar tu dah menjahanamkan hasrat anwar. abih la pakatan rakyat lepas ni. sudah ler si nizar komunis tu pun dah doakan pas tersungkur di hadapan ribuan puak pas sendiri. ALLAH DAH TUNJUK TERANG2.

Wajib undi parti Islam, jangan undi DAP & PKR ! Ingat tu puak hamPAS !??

Anonymous June 3, 2012 at 11:45 PM  

Bila ustaz melayu kristian dalam pkr dan pas masuk campur dalam urusan org islam, ini jadinya. Berjihat dan hapuskan agen-agen ustaz kristian melayu yang bertopengkan islam... takbir..

Anonymous June 4, 2012 at 2:24 AM  

Dia confuse dan selalu buat orang orang yang tanggong tong derma dia confuse sokmo...
Kalau pendengar lambat cerdek ..selalulah dia ceramah semulo.. dapat lagi tong derma... pusing pusing ..orang dengar jadi miskin dia tambah tong pulok............
Sandiwara dunia ustaz uztaz Pas yg dipelupori Hj Hadi semenjak tahun 80an lagi....
Mereka tak berani ajar Quran dan Hadith yg benar...sebab Allah akan kurnia cepat faham.. Jadi susahlah pendengar nak di alatkan,,,
Inilah Rahsia kunci rezeki mereka selama ini.... cuba ..stop jangan bagi... mereka pasti lari ketempat lain....

Hperancis

Anonymous June 4, 2012 at 2:24 AM  

Dia confuse dan selalu buat orang orang yang tanggong tong derma dia confuse sokmo...
Kalau pendengar lambat cerdek ..selalulah dia ceramah semulo.. dapat lagi tong derma... pusing pusing ..orang dengar jadi miskin dia tambah tong pulok............
Sandiwara dunia ustaz uztaz Pas yg dipelupori Hj Hadi semenjak tahun 80an lagi....
Mereka tak berani ajar Quran dan Hadith yg benar...sebab Allah akan kurnia cepat faham.. Jadi susahlah pendengar nak di alatkan,,,
Inilah Rahsia kunci rezeki mereka selama ini.... cuba ..stop jangan bagi... mereka pasti lari ketempat lain....

Hperancis

Anonymous June 4, 2012 at 8:13 AM  

admin tolol wal bongok macam umngok unta.

ustaz azhar suruh undi parti islam tu memang dah termasuk dap dan pkr sekaligus ler bangang! sebab diorang dalam pakatan yang sama dengan pas!

orang umngok memang bodoh macam lembu sharizat mamak.

DAP, PAS & PKR JUARA PRU13! June 4, 2012 at 8:34 AM  

Admin blok aloq setaq ni sepatutnya kena hukum sula sampai cirit. Mengutuk ulamak dan ilmuan Islam adalah habitat umngok.

Bodoh punya pangikut umngok!

ABU!
Asal Bukan UMNGOK! Kami pasti akan terus sokong demi Islam. ABU!
DAP jauh lebih Islamik dari parti penjajah Umngok lembu.

pegi jahanam dengan blog kau ni.

Anonymous June 4, 2012 at 8:42 AM  

Apa ler kau merapu ni admin oi!

ustaz azhar idrus suruh sokong parti yang akan memperjuangkan islam ler.

terbukti dap dan pkr juga parti yang mahukan islam (pas) sebagai rakan seperjuangan untuk tegakkan islam, maka WAJIB sokong dap & pkr.

UMNO 100% TOLOK ISLAM. AKU 100% WAJIB TOLOK UMNO APCO LAKNAT!

Dap & pkr lebih sokong islam berbanding umno.

ini bloq bodoh.


...haji kiran...

Anonymous June 4, 2012 at 9:27 AM  

PUlak dah,DAP lebih menyokong Islam ka pak Hj Kiran? kah kah kah kah

Anonymous June 4, 2012 at 12:03 PM  

Ust idrus nie dia lupa nik aziz kata orang UMNO kafir.....sudahlah..ko balik ler duk dapat umah..drpd bg ceramah!!kutuk sana sini wat dosa!!ini pesan nabi akan sampai akhir zaman luaran ulamak hati hati serigala..TAKBIRRR!!!

Anonymous June 4, 2012 at 12:05 PM  

hahahaa HJ KIRAN ko nie lawak ler..DAP bunuh orang islam 13 Mei 69 dulu...KO MUDAH LUPO....OPANG PAS memang banggang......

Anonymous June 4, 2012 at 12:21 PM  

ANJENG2 UMNGOK.
ANJENG2 UMNGOK.
ANJENG2 UMNGOK.
ANJENG2 UMNGOK.
ANJENG2 UMNGOK.
ANJENG2 UMNGOK.
ANJENG2 UMNGOK.
ANJENG2 UMNGOK.

Nerakalah Umngok.

Anonymous June 4, 2012 at 5:14 PM  

Salam semua. Memang benar. Ustaz Azhar Idrus dah beri amanat. Jangan undi parti sekular macam UMNO, PKR, MIC. MCA, GERAKAN, DAP dan lain-lain lagi. Semua parti sekular termasuklah DAP dan PKR menurut Ijma' Ulama adalah tidak diterima. Hanya parti Islam sahaja yang diterima. Kepada penyokong parti Islam tolong jangan undi DAP mahu pun PKR. Undi kepada DAP lagilah bersalahan kerana ingin menjatuhkan kerajaan Islam tetapi mengangkat PM kafir. Begitu juga dengan PKR yang lantang mengutuk kepimpinan Ulama'. Yang kononnya kepimpinan ulama' adalah tidak bersesuaian. Hal ini dinyatakan oleh Ustaz Azhar Idrus dalah satu kuliahnya. Harap para penyokong PKR dan DAP yang beragama Islam dapat keluar dari UMNO, PKR dan DAP bersama parti Islam. Wallahualam.

-Dai'e-

Anonymous June 4, 2012 at 5:24 PM  

Assalamualaikum semua. Realitinya PKR sememangnya menolak Negara Islam dan Hudud. Buktinya hudud dan negara Islam tidak dimasukkan dalam Buku Jingga dan Anwar berterusan menolak pendirian Pas. PKR hanya bertindak sebagai lalang. Tidak mahu bersama Pas dalam sama-sama menyatakan pendirian untuk menegakkan sebuah negara Islam dan melaksanakan hukum Hudud Allah SWT. Begitu juga dengan DAP yang berkeras menentang hudud dan Negara Islam. DAP dengan kurang ajar mahukan negara ini berterusan diisytiharkan sebagai sebuah negara sekular yang dimurkai Allah SWT. Parti DAP ini wajib ditolak mengikut Ust Azhar Idrus. Kita tidak nampak pun PKR dan DAP ini lebih Islamik berbanding PAS. Hanya Pas yang mahukan Islam. Takbir 3x!

Hj M. Ali Hamzah
Maras, Terengganu

Anonymous June 4, 2012 at 6:00 PM  

Hj. buat lawak bodoh ke apa dengan mengatakan DAP lebih Islam. Tang mana Islamnya tu, Al Quran dilacurkan oleh puak sial ni.

Anonymous June 4, 2012 at 6:05 PM  

Macam mana kau boleh confirmkan yang kau tu akan masuk syurga sedangkan pelacur pada zaman nabi pun ada yang masuk syurga kerana menolong seekor anjing. Syurga, neraka hak Allah SWT. Aku dah muak dengan PAS yang seakan yakin kesemua pengikutnya akan ke syurga.

Anonymous June 6, 2012 at 10:37 AM  

Assalamualaikum,

" Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

Berhati-hati dalam penulisan tuan kerana ia akan menjadi saksi dan bukti di hari akhirat kelak.

Anonymous June 6, 2012 at 10:37 AM  

Assalamualaikum,

" Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

Berhati-hati dalam penulisan tuan kerana ia akan menjadi saksi dan bukti di hari akhirat kelak.

Anonymous June 6, 2012 at 5:08 PM  

tuan empunya blog, mohon di link www.dtubes.tv dengan blog tuan ini.

terima kasih.
che chu bidih

Anonymous June 7, 2012 at 8:42 AM  

HANYA ORANG KAMPUNG OSTAT INI YG TAHU SIAPA OSTAT AZHAR DERUS SEBENARNYA !!

Anonymous June 7, 2012 at 11:35 AM  

Assalamualaikum ,


Dalam keghairahan untuk memaparkan berita yang "ada habuan dan kepentingan",jangan lupa merenung nasib yang dikau bakal lalui di akhirat kelak.Tunjangilah berita mu itu dengan akhlak dan peradaban yang telah digariskan didalam Al-Quran dan Sunnah.Berita yang belum pasti kebenarannya ,usah disebarkan kerana dibimbangi kelak akan melontarkan diri-mu ke neraka "Hawiyah" yang paling hebat seksaannya.

Anonymous June 7, 2012 at 11:59 PM  

kami tak kan sokong umno..masa skang berubah..tumbang najib umno.....baru ni pas sendiri wat keyataan...kalau malaysia pakatan memerintah..pas akan lakukan hukum hudud..bab hukum hudud hanya lah untuk org islam sahaja......hahahah...betapa parah la umno lepas ni....semak balik kes2 apa yg umno curi wang rakyat selama ni.....mesti ramai org umno nanti akan kena ikot undang2 islam.....jaga ang najib....cpt kan pru..anak perantauan tak sabar nak balik dah ni.....

pas 4 all June 8, 2012 at 12:00 AM  

umno tumbang..

Anonymous June 13, 2012 at 1:37 AM  

mana boleh hudud utk org islam shj. zaman nabi dulu hudud utk semua tak kira islam atau kafir. hudud versi mana plak pas pakai ni?

Anonymous July 7, 2012 at 8:10 PM  

dia ingat org pas ni gentar nk buang umno jauh2..cepat soh najib cepat kan pilihanraya..kami anak rantau dah tak sabar nak balik utara beramai2 ni...abis la ang umno..ini la saat yg kami tunggu2 kan selama ni..kami anak perantauan utara baru mengumpul seluruh anak utara kl untuk gerakan pilihanraya .. anak perantau utara dah berikrar akan tumbangkan umno di seluruh wilayah utara malaysia. perlis,kedah,penang,perak ....umno dok kata mcm2..tp pengumpulan anak utara kat kl ni makin ramai...insyallah..perubahan akan bermula dari kl ..........

Anonymous July 7, 2012 at 8:15 PM  

tumbangkan umno..itu azam kami seluruh anak perantauan utara malaysia yg berada di sekitar kl & selangor ..dan pada pilihanraya nanti..kami akan anjur kan konvoi balik kg beramai2 anak perantau utara..perlis,kedah,penang,perak.. sama2 kita bersedia dari sekarang..pas 4 all... UMNO SENTIASA MENCEMUH KITA..TAPI KEKUATAN KITA MAKIN BERTAMBAH..ALHAMDULILAH..SYABAS ANAK MUDA GENG KITE... 2 PUSINGAN UTARA DAN TIMUR..GAGASAN PAKATAN RAKYAT UTARA MALAYSIA...BERGABUNG LAH KITA UTARA & TIMUR ..DALAM MENUMBANGKAN UMNO / BARISAN
NASIONAL

Anonymous July 7, 2012 at 8:16 PM  

pas 4 all

Anonymous February 12, 2013 at 4:22 PM  

disebabkan politik kita begaduh sesama kaum kita sendiri, kaum lain tepuk tangan tgk kaum kita jadi mcm ni, jangan lah berfitnah-fitnah dgn bukti yang tak kukuh, selidik dahulu tak kesah la parti mana-mana pon, saya sayang Malaysia

Anonymous February 23, 2013 at 9:58 PM  

Nak keluar kan politik pun tak guna kalau islam tak bergabung takada parti lain melainkan semua umat islam bergabung untuk bangkit dan tidak berharap ke atas kafir lagi ayoh bangkit islam

Anonymous April 28, 2013 at 2:30 AM  

"HUDUD? OVER MY DEAD BODY" kata Karpal. Maksudnya DAP terima Islam..Ooooo Baru aku paham.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP