Monday, November 15, 2010

LAGI PENDEDAHAN EKSLUSIF !! SATU LAGI KARAOKE TERBARU DI "BANDARAYA ISLAM" ALOR SETAR !!!

Pedih hati !
Pedih mata !
Pedih ! Pedih ! Pedih semuanya !!!

WUJUD SATU LAGI PUSAT HIBURAN KARAOKE BARU DI ALOR SETAR !

Pagi semalam , sewaktu aku dan team bantuan banjir sedang melalui Jalan Putra (alor Setar) - Jalan Kuala Sungai (Alor Setar) - ke Kangar Perlis, untuk menghulurkan bantuan kepada mangsa-mangsa pasca banjir, bijik mata aku terpandang beberapa keping banner promosi SEBUAH LAGI PUSAT KARAOKE BARU DI BUKA di Bandaraya "ISLAM" Alor Setar !!!!

Lalu aku minta kawan yang sedang memandu trak tu pusing sekejap untuk mencari pusat karaoke tersebut untuk aku snap beberapa keping gambar SEBAGAI BUKTI.

SATU LAGI PENDEDAHAN EKSLUSIF AloQStaQBlog !

Nah Rakyat Kedah ! Nah Rakyat Alor Setar ! SATU LAGI HADIAH DARI KERAJAAN ISLAM PAS KEDAH ! Sebuah lagi Pusat Karaoke untuk hiburan anda !.........

Nama pusat Karaoke terbaru di Bandaraya Alor Setar ini adalah SERI CHOK 'Pusat Nyanyian Sekeluarga' ...

Apakah kewujudan begitu banyak PUSAT KARAOKE (seperti yang pernah didedahkan oleh AloQStaQBlog selama ini) merupakan satu trend pemerintah di KEdah untuk menjadikannya sebagai MERCUTANDA Bandaraya ISLAM Alor Setar ???????
Sejak pemerintahan kerajaan ISLAM PAS KEDAH pasca PRU12 pada Mac 2008, AloQStaQBlog sudah beberapa kali mendedahkan mengenai kewujudan BARU Pusat Hiburan KARAOKE / PUB di bandaraya ini, cuba klik di bawah :

DI SINI (Rujuk Pendedahan AloQStaQBlog pada : 07-Disember-2009)

DI SINI (Rujuk pula Pendedahan AloQStaQBlog pada : 29-Disember-2009)

LAGI DI SINI (Rujuk lagi Pendedahan AloQStaQBlog pada : 07-Julai-2010)

Dan hari ini (15-November-2010) aku send pula artikel terbaru ni...


Apakah rakyat Kedah yang memangkah PAS pada PRU12 lalu memang mengidamkan kewujudan begitu banyak pusat hiburan macam ni ?

ADAKAH PENGUNDI YANG MENGUNDI PAS & PAKATAN RAKYAT PADA PRU12 HARITU BERNIAT SEWAKTU MEMEGANG PENSIL UNTUK MEMANGKAH KERTAS UNDI DENGAN NIAT INI ? ->

"YA ALLAH! AKU NAK PANGKAH PAS NI ADALAH KERANA UNTUK MEREKA BANYAKKAN LAGI PUSAT KARAOKE , PUB DAN PUSAT-PUSAT PEMBIAKAN MAKSIAT DI KEDAH NI, YA ALLAHHHH! TOLONGLAH MENANGKAN PAS & SEKUTUNYA YA ALLAHHHHHH ! DEMI HIBURAN YANG LAGHO ! AMINNNN YA ALLAHHHH ! ...

... Hangpa jawab la sendiri wahai Penyokong & Pengundi PAS !...

Aku harap, tokey-tokey pusat hiburan yang aku dedahkan perkara ni, tidak bertindak agresif terhadap aku sehinggakan jikalau aku tak terdaya melawannya, pasti aku akan melangkah ke Balai Polis untuk menyelamatkan diri & keluarga aku!

Ini penting, kerana niat aku bukan untuk melingkupkan perniagaan engkorang (pemilik pusat Karaoke & Pub), tetapi niat aku adalah untuk MENEGUR KEPIMPINAN PAS KEDAH yang jelas terlalu lemah dalam mentadbir secara Islam, sehinggakan bagi aku, aku kini dah chop : BANDARAYA ALOR SETAR ADALAH BANDARAYA KARAOKE & HUB HIBURAN ! ........

TAHNIAH PAS KERANA TERUS BERISTIQOMAH DEMI DAP & PKR ... ! Sekarang dah jelas, habih punah semua prinsip asal penubuhan PAS kerana DAP & PKR ! ...

TAHNIAH ! Dengan Izin Allah, Allah Dah Tunjuk Untuk Tatapan Anda Semua Para Penyokong Pakatan Rakyat ...



AloQStaQ
Isnin
15-Nov-2010
10:00 Pagi

7 komen:

Anonymous November 15, 2010 at 11:55 AM  

Toke Cina Dapat Duit, Anak Melayu Dapat Burit, atau Jual Burit...

Tahniah PAS...

Pakteh November 15, 2010 at 12:27 PM  

Cadangan Utk wujudkan Hub hiburan malam telah diterokai terlebih dahulu oleh MB Azizan...tahniah

Anonymous November 15, 2010 at 2:03 PM  

Ada banyak lagi seumpama itu salah satu adalah di tepi highway ke changlun sebelah kanan ada satu port pusat karaoke. Pusat karaoke ni hanya umpan sahaja tetapi di dalam tempat ada gadis melayu di sekitar Kedah dan Perlis jadi GRO. tempat berkenaan berhampiran dengan Hentian Rehat ciptaan persendirian cina babi konon2 buat taman tetapi disebalik tu ada bisnes baik punya...dengan kata cina dah bayar semua pihak untuk jalan bisnes.

Anonymous November 15, 2010 at 3:49 PM  

Bang tumpang tanya dah masuk kebelum dalam Ka Ra O Ke Ni. Ada tak GRO mai dari siam.. depa ni servis lagi baik.. kalau ada sila hebahkan pada semua BOSS BOSS pis pus depa juga nak tompang sekaki..

Anonymous November 16, 2010 at 4:12 PM  

hangpa ni pikiaq la rasional sikit..aloq staq ni bukan org melayu Islam saja dok sini..mcm2 bangsa dan agama pun ada..depa pun nk berhibur cara depa juga...yg tu kita tak boleh kata pa..memang cara depa berhibur lagu tu...apa yg patut kita buat la ialah PENGUATKUASAAN keatas pengunjung2 yg beragama Islam..itu yg penting..kena ada juga toleransi dgn penganut agama2 lain..cara kita sebagai org Islam,kita jangan keras tapi tonjolkan peribadi dan akhlak kita kat depa sebagai contoh..kita dok keras2 mcm ni la yg org bukan Islam lagi dok mengutuk Islam...

kalau ada sapa2 yg bangkang kata aku ni,takmau ckp byk..tgk balik contoh zaman Rasulullah dulu sistem mcm mana...Islam+Yahudi+Kristian boleh ja Rasulullah satukan.apa rahsia Nabi?hangpa pandai2 la cari..

Anonymous June 10, 2013 at 11:12 AM  

ce org kedah check 2 tempat ni pulak..
1- jalan dari nasmir simpang kuala nk ke mydin tmn saga belah kanan. ada satu besar kot tempat ni..
2.area tesco stargate..
yg ni bila bukak pulak ye?

Anonymous September 14, 2013 at 1:06 PM  

Ehehe ampa ne menggelabah lak buka karok kat cni..bkn ampa pn ska ka..bn printah dulu bkn stakat karok jek, ad china doll lam karok ampa rilek ja xdak na wat report ap pn..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP