Saturday, May 4, 2013

Tak Sampai 24 Jam Lagi Untuk Membuat Pilihan ... Rakyat Kedah Perlu Tolak PAS Kedah di Atas Sebab-Sebab Kemunafiqan Berikut ....

PAS Malaysia Mengaku Mereka PARTI ISLAM.

PAS Kedah , Kelantan, Terengganu, Perak dan lain-lain sepatutnya sama dan serupa dari segi prinsip asas.

TETAPI .... PAS Kedah TIDAK SAMA Dengan PAS Kelantan & Terengganu ...

Buktinya, PAS Kedah tidak begitu agresif dalam mempertahankan Prinsip-prinsip Utama PAS Pusat seperti mengurangkan /mengharamkan /menghalang perkara-perkara negatif asas seperti Arak , Judi , Pusat Hiburan serta Maksiat.

Sebelum memerintah Kedah, PAS Kedah sentiasa berjanji akan menghapuskan pusat-pusat maksiat serta hiburan yang melalaikan di bumi Kedah (khasnya Langkawi) ... Tetapi apabila diberi kuasa memerintah, PAS Kedah seperti memejam mata kepada perkara-perkara sedemikian ... Janji PAS Kedah yang ditabur sebelum itu tidak terlaksana.

Berikut adalah HASIL KAJIAN ALOQSTAQBLOG dalam perkara Pusat Hiburan di Kedah selama 5 Tahun bermula pada 8 MAC 2008 (PRU12).

Bermula daripada titik mula PAS Kedah memerintah, sehingga kini sudah wujud tidak kurang 30 tempat hiburan BARU di Bandaraya Alor Setar dan Sungai Petani sahaja!!!

AloQStaQBlog memfokuskan kepada Pusat-Pusat Hiburan melalaikan yang baru wujud PADA ZAMAN PAS MEMERINTAH di Bandaraya Alor Setar sahaja > SILA KLIK PAUTAN UNTUK LIHAT SEMUA POSTING PENDEDAHAN ALOQSTAQBLOG :

  • Pendedahan AloQStaQBlog pada : 22 JUN 2012KLIK SINI
  • Pendedahan AloQStaQBlog pada : 31 OKTOBER 2011KLIK SINI
  • Pendedahan AloQStaQBlog pada : 1 JUN 2011KLIK SINI 
  • Pendedahan AloQStaQBlog pada : 15-November-2010 : KLIK SINI
  • Pendedahan AloQStaQBlog pada : 07-Julai-2010 : KLIK SINI
  • Pendedahan AloQStaQBlog pada : 06-Disember-2009 : KLIK SINI
  • Pendedahan AloQStaQBlog pada : 29-Disember-2009 : KLIK SINI
WOW ~!! INILAH SALAH SATU BISTRO TERBESAR & TERBARU DIBUKA DI BANDARAYA ALOR SETAR  TAHUN LEPAS !
Ini yang AloQStaQBlog bongkarkan sepanjang 5 Tahun lepas. Admin dimaklumkan bahawa banyak lagi yang wujud tetapi Admin tidak dapat kenalpasti di mana lokasinya , pendekata kewujudannya amat membimbangkan ...

Anda Bayangkan Sendiri ... Kemunculan Pusat-Pusat Hiburan terbaru pada Zaman PAS Memerintah Kedah baru satu penggal (5 Tahun) ini begitu galak dan mendadak berbanding Kerajaan BN selama puluhan tahun. Apa akan jadi kepada Negeri Kedah jika PAS dibiarkan meneruskan pemerintahannya untuk penggal kedua mulai malam esok ?

Pastinya lebih teruk dari sekarang ! ... Sudahlah sektor ekonomi Kedah semakin parah akibat kelemahan pentadbiran, prinsip Agama Islam pula diperlekehkan oleh Parti PAS sendiri.

Oleh yang demikian, AloQStaQBlog menyeru sekalian Rakyat Kedah MENOLAK PARTI ISLAM YANG BERMUKA-MUKA , MUNAFIQ & PEMBOHONG BESAR MENGGUNAKAN NAMA ISLAM !
.

UNDILAH BARISAN NASIONAL !
DEMI KEBAIKAN UNTUK SEMUA RAKYAT ...
||| Kepada Semua Pembaca : Admin AloQStaQBlog mengambil peluang di sini untuk menasihatkan kepada semua , supaya hari ini anda sekeluarga pergilah membeli-belah barangan keperluan asas seperti beras, gula, maggi, dan lain-lain sebagai stok simpanan ... APAPUN, DOAKAN SEMOGA MALAYSIA TERUS AMAN.



AloQStaQ
SABTU
Esok Mengundi BN PRU13
4 MEI 2013
9.20 Pagi

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP