Sunday, January 29, 2012

HADI AWANG AKAN DIPECAT DARI PAS KERANA 'MEMUKUL KEPALA' NIK AZIZ !!

Hasrat Haji Hadi Awang untuk menarik diri daripada bertanding di Pilihanraya Umum ke 13 (yang akan berlangsung lebih kurang 3-4 bulan lagi) adalah satu SINDIRAN PALING DAHSYAT daripada seorang Presiden parti Islam  terhadap seorang insan tua yang sudah agak nyanyuk yang masih tak sedar2 diri untuk turun dari kerusi wakil rakyat serta kerusi Mursyidul Am (walaupun dah berpuluh kali sakit & berulang kali masuk wad!).

Pukulan tepat ke kepala Nik Aziz itu amatlah pedas sekali.

Bravo Tok Guru Hadi Awang,
- anda berani menunjukkan protes senyap terhadap sokongan menggila Mursyidul Am PAS yang terlalu menyanjungi Anwar Ibrahim menjadi PM sehinggakan beliau terlupa bahawa PAS juga ada Presiden yang selayaknya disokong untuk dijadikan sebagai PM seandainya Pakatan menang PRU13 nanti ! Ini tak, Anwar si China Doll tu jugak yang asyik diigaukan oleh Mursyidul Am sebagai PM ! ... Memang Nyanyok punya orang tua!

- anda berani menunjukkan protes senyap terhadap apa yang telah berlaku kecelaruan dan cacamarba di dalam PAS masakini sehinggakan Dato Hassan Ali dipecat walaupun hakikatnya beliau tidak melakukan kesalahan besar di sisi Allah, cuma beliau sedikit keras dalam mempertahankan Aqidah Umat Islam di Selangor yang kurang disenangi PUAK PAKATAN (DAP & PKR) serta Erdogan PAS Selangor !

- kini setelah anda menyatakan hasrat untuk berundur, maka sudah sah, anda selangkah lagi menuju GENG-GENG UNITY GOVERMENT !

Ha Ha Ha!

WELCOME TUAN GURU HAJI HADI AWANG TO UNITY MELAYU ISLAM !



PAS mungkin akan pecat Tuan Guru serta-merta jika Tuan Guru masih meneruskan hasrat untuk berundur !

Jaga-Jaga Tuan Guruuuuu ! Nanti jadi macam Hassan Ali nanti ! ....

Kalau lu nak bikin masalah pada PAS & Pakatan Anwar, lu PASti kena tendang mentah-mentah saja !!! ...

INGAT TU TUAN GURU !!



AloQStaQ
Ahad
29 JANUARI 2012
8:30 Pagi

4 komen:

Anonymous January 29, 2012 at 8:51 AM  

Hadi awang pasti sedar bahawa pas sekarang sudahpun terpesong jauh sejak bersekongkol dengan brader anwar al-israeli , sehinggakan KONSEP NEGARA ISLAM PAS yang diperjuangkan sejak PAS ditubuhkan dahulu pun dah hilang entah kemana jahanamnya >>> ini semua kerana dajjal mata satu PKR & DAP laknat!

Anonymous January 29, 2012 at 10:32 AM  

hadi awang, hassan ali dgn nasharuddin mat isa akan tubuh parti baru : IMR : Islam. Melayu. Raja-Raja. Tunggu kemunculannya!

Anonymous January 29, 2012 at 11:49 AM  

Mat Sabu akan jadi Presiden PAS yang baru!!! Hip...hip.... horrey!!!!!.

Unknown January 30, 2012 at 10:26 AM  

Nik Aziz kan dah keluar kenyataan akan pimpin sampai mati.

NURUL IZZAH LEBIH SUKA SOKONG ISRAEL & GAY DARI MANGSA RIBUT LEMBAH PANTAI Baca di sini!!
http://apakecoh2.blogspot.com/

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP