Saturday, January 14, 2012

ABDUL RANI AKAN DILANTIK JADI EXCO GANTI HASSAN ALI !!!??? .... OH TidaKKKKK !! ... Katakan TidaKKKKK !!! Jom Tengok Dua Video ni ...

Walaupun aku Rakyat Kedah (jauh dari Negeri Selangor),
Walaupun Exco yang diganti itu hanya untuk orang Islam dan Melayu di Selangor ...
Walaupun sesiapa juga yang dilantik menggantikan bekas Exco itu hakikatnya tiada kena mengena dengan negeri aku, Kedah ...

TETAPI, aku masih merasa terpanggil untuk turut sama-sama dengan saudara-mara aku , sahabat handai aku , kenalan aku serta Rakyat Selangor amnya menadah tangan berdoa keHadrat Allah semoga bukanlah ABDUL RANI yang akan dilantik untuk menggantikan DR.HASSAN ALI !!

Sudah pasti jika ABDUL RANI dilantik, maka sia-sialah segala usaha dan ketegasan bekas Exco Agama dan Adat Istiadat Melayu di Selangor selama ini dalam mempertahankan maruah dan kedaulatan Islam di Selangor.

Maka, bergelak ketawalah segala musuh Islam di Selangor kerana "orang baru" tersebut pastinya akan menurut perintah puak Erdogan & Kepala Busuk PKR yang juga merupakan Penasihat singgit Ekonomi Selangor ...

Quote kata-kata Kepala Busuk PKR a.k.a Penasihat Ekonomi Selangor yang konon elaunnya dikatakan hanya RM1 :
"Saya Tidak Menyokong Apa-Apa Tuntutan 'Islamic State'! "

(Bukti video di bawah ... rujuk minit 0:35)

JAHANAM !!!
Jom tengok pula video Tok Guru Kena Kencing dengan Anwar ! Baikkk Punya!



JAHANAM !!! JAHANAM !!!

JAHANAM ISLAM KALAU PUAK ERDOGAN YANG JADI EXCO !!!


Note : gelak besaq la teresa dengan ronnie kalau RANI naik !
"it's time to destroy all the Hassan Ali's principle of Islam in Selangor ,yahooo!!.. dah lama depa dok tunggu ni , Do!..
.



AloQStaQ
14 JANUARI 2012
SABTU
9:09 PAGI
Sempena Konvensyen PR di Alor Setar.

3 komen:

Anonymous January 14, 2012 at 10:24 AM  

nak wat cam ne PAS dah dah kena kepit ngan PKR dan kena tembak ngan DAP

Unknown January 16, 2012 at 3:21 PM  

Malam ni Ronnie Liu buat parti buih... Celebrate perlantikan Exco baru...

SIKAP HIPOKRIT NURUL TERSERLAH BILA KUTUK MB PAHANG... Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

zopinion January 19, 2012 at 9:01 AM  

Brader Aloqstaqblog, saya ada cut and paste sikit 'paper clip' dari tuan. Bolehlah saksikan di wubra.blogspot.com

Kalau sudi bolehlah linkkan WUBRA diblog tuan.

Assalamualaikum

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP