Thursday, January 12, 2012

ZUNAR JAHANAM BUKTIKAN PR MEMANG SUKA BUAT FITNAH - SANGGUP MENGENCING RAKYAT !!! ... SUNGGUH BUSUK HATI KARTUNIS JAHANAM NI ...

Cuba Lihat & Fahami dua kartun Zunar (di atas) yang disiarkan di Malaysiakini (SEBELUM & SELEPAS) Keputusan Mahkamah terhadap pertuduhan Kes Liwat Anwar vs Saiful Bukhari.

Betapa jahat dan busuknya hati Zunar ini berkarya ...

Inilah contoh yang menjadi ikutan orang-orang muda dalam PKR khususnya dan Pakatan Rakyat keseluruhannya ...

Mereka akan menanamkan prasangka buruk dan mereka membuat fitnah jahat kepada musuh mereka WALAUPUN mereka tiada asas dan bukti untuk menuduh musuh mereka bersalah. Asalkan musuh mereka sahaja, apa saja adalah SALAH di mata mereka.

Bagi mereka, hanya puak mereka sahaja yang cukup bersih dan jujur di muka bumi ni.

Mentaliti ini sudah merebak dengan dahsyat sekali dalam pemikiran puak-puak Pakatan Rakyat khususnya kaum muda mereka ... orang muda dalam Pakatan kini terlalu mudah percayakan segala dakyah serta fitnah dari mulut Anwar terhadap kerajaan memerintah , 100% tanpa usul periksa.

Inilah yang Anwar mahukan. MENUTUP SEMUA LUBANG-LUBANG KEBENARAN ... MEMBUAT SEGALA DAKYAH KEBURUKAN TERHADAP KERAJAAN UMNO/BN (WALAUPUN HAKIKATNYA SEMUA TUDUHAN TERHADAP UMNO/BN ITU MERUPAKAN FITNAH NYATA SEMATA-MATA)

HABIS ROSAK MASA DEPAN ANAK MUDA NEGARA INI DIKERJAKAN PUAK ANWAR YANG GILA NAK JADI PM NI !

ZUNAR JAHANAM INI JUGA ADALAH BALACI PENYAMBUNG LEGASI KEBUSUKAN HATI BOSNYA ANWAR AL-CHINADOLLY ... Pegi Jahanam la lu Zunar ! ... lu memang hati busuk !



AloQStaQ
KHAMIS
9:29 PAGI
12 JANUARI 2012

8 komen:

jamali January 12, 2012 at 9:48 AM  

aku selalu ikuti kartun zunar ni sejak dulu, termasuk semua sumber penyiaran macam dalam Mkini, paper PR harakah / keadilan dan termasuk majalah.

aku nampak ada juga karyanya yang betul, tapi kebanyakannya tak betul. manusia yang namanya zunar ni Allah dah kasi akal dan kelebihan boleh menulis dan melukis kartun, tetapi sayangnya dia gunakan pen dan pensil tersebut untuk membuat fitnah jahat kepada musuh.

Nabi S.A.W walaupun memerangi musuh, tetapi Baginda tidak memfitnah musuhnya. Beliau memerangi hanya kerana musuhnya tidak ikut Perintah Allah. Sama sekali Baginda tidak membuat sebarang adu-domba kepada rakyat waktu itu mengenai kejahatan/keburukan musuh-musuhnya.

pakatan kini membuat adu domba demi menjatuhkan kerajaan sedia ada. bukan untuk memperbaiki, tapi demi kuasa saja. kalau zunar nak jadi manusia baik, dia kena gunakan kelebihannya berkarya dengan menegur kerajaan secara kartun dengan cara berhemah.

bukan dengan cara fitnah itu ini. nampak sangat sebelum keputusan di bacakan (liwat 2), diorang dalam pakatan menyimpan syak bahawa hakim telah di'suruh' oleh najib untuk jatuhi hukuman kepada anwar ! tetiba keputusan sebaliknya ! terpaksalah si zunar ni buat U turn. hmmm , dasar cari makan cara macam tak halai. beginilah rupanya.

Anonymous January 12, 2012 at 10:17 AM  

Sudah sampai masa Zunar ini dikenakan tuduhan menghina mahkamah. Dah melampau sangat seolah-olah negara tak ada undang-undang boleh buat sesuka hati. Kalau nak ubah kerajaan yang ada sekalipun, janganlah diganti dengan yang lebih teruk. Renung-renungkanlah.

Anonymous January 12, 2012 at 10:26 AM  

rezeki bagi makan anak bini drp bakat menfitnah jatuh haram..merosakkan keturunan! bertobatlah zunar..jangan biar pikiran kau berpinar-pinar dek nak ampun boss kau!

nonbal January 12, 2012 at 10:35 AM  

ZUNAR ADALAH MERUPAKAN SATU DARIPADA SERIBU CONTOH HASIL KEJAHATAN SEBUAH PAKATAN YANG KONONNYA BERTERASKAN ISLAM. KALAU BAGINDA RASULLULLAH MASIH ADA, SUDAH TENTU BAGINDA PUN MENGHARAMKAN PARTI PAS DAN JUGA PAKATAN HARAMI DENGAN KAFIR HARBI INI.
MANUSIA, KALAU PEMIKIRAN DAN HATINYA TELAH DIPANDU OLEH NAFSU DAN SYAITAN, MAKA MEREKA MELIHAT SEMUA YANG BURUK DAN JAHAT ITU SEOLAH-2 KEBAIKAN, ALLAH TELAH TUTUP HATI DAN MINDA MEREKA, TELAH KUNCIKAN HATI MEREKA DARI MELIHAT KEBAIKKAN.
MEREKA DILINGKONGI OLEH MANUSIA BERJUBAH SERBAN, NAMA-NAMA YANG DIREKAYASA BERBUNYI ISLAM SUPAYA MENDAPAT PERHATIAN DAN SOKONGAN MANUSIA. DENGAN SOKONGAN MANUSIA, MEREKA TERLUPA KEPADA SOKONGAN DAN KEREDHAAN ALLAH, SANGKAAN MEREKA BAHAWA BILA MANUSIA MENYOKONG, MAKA ALLAH JUGA AKAN REDHO. INILAH TIPUAN SYAITAN KE ATAS UMAT MANUSIA TERMASUK ULAMAK-2 DULU YANG TELAH TERJERUMUS DILEMBAH TIPUAN SYAITAN LAKNATULLAH TANPA MEREKA SENDIRI SEDAR.
INGATLAH ZUNAR, HIDUP KITA HANYA 50 KE 60 TAHUN SAHAJA, TIADA BANYAK MASA UNTUK KITA MEMBUAT KEBAJIKAN, MAUT BUKAN SEMAKIN MENJAUH.

Anonymous January 12, 2012 at 10:56 AM  

aku benci tengok muka zunar ni, macam sial punya muka. tak da sinar keimanan langsung di wajah dia. zunar ni manusia celako

Anonymous January 12, 2012 at 1:05 PM  

zunar pun salah sekor menatang pemecahbelah ummah

Anonymous January 12, 2012 at 1:33 PM  

MANUSIA ZUNAR NI ADA SAJA OTAK TAPI DIGUNAKAN UNTUK MEROSAKKAN RAKYAT. LANCIAUOW PUNYA ZUNAR!

usin January 14, 2012 at 2:55 AM  

nak aje aku carutkan sizunar ni. tp memikirkan mungkin kepala otaknya dh penuh dgn 'kunyit, aku ambil keputusan biar aje la. org gila mana tau salah betul. yg penting tukang pelihara dia ni jgn lupa bg duit ikut time. silap2 boleh mampos dia ni bila kebulur nk buat fitnah....

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP