Wednesday, March 16, 2011

Admin KedahLaNie KANTOI !!! ... BUKTI JELAS ORANG PAS TAK KESAH ANWAR SEORANG PELIWAT ! ... Sokong Terus Sokong walaupun dia PELIWAT !!!

Aku ada bagi komen dalam satu artikel bertajuk "Alahai UMNO.. pulon sungguh hangpa dengan bulu ANWAR!!" dalam sebuah blog UTAMA Kepimpinan PAS Negeri Kedah iaitu KedahLaNie.info (aku merasakan seolah-olah blog depa ni dah macam Lidah Rasmi Kerajaan PAS Negeri Kedah la gamaknya - sebabnya aku ada mendapat maklumat bahawa Admin-Admin blog ni sekarang dijaga dan disayangi sehingga mendapat perhatian khas dari MB di Wisma Darul Aman sana ! .... SUNGGUH HEBAT DEPA NI , KAN?!) 

Tapi, sehebat-hebat KedahLaNie dalam mempertahankan Kerajaan PAS Negeri Kedah, nampaknya segala kesumat terhadap UMNO yang terbuku di hati depa selama ini telah pun diluahkan dalam blog depa sendiri hari ini ! - ianya mengenai pandangan peribadi mereka terhadap Anwar Ibrahim ! Khasnya dalam isu pemberian DNA di Mahkamah ! KANTOI !

Aku dah pun print screen (Klik gambar di atas untuk lebih jelas) apa yang depa sebut pada 'komen balas' terhadap komen pemula aku DI SINI... 

Komen balas KedahLaNie berbunyi macam ni :


KedahLaNie said...
alaaa tau la tok hakim tu buat keputusan... kan kes nie masih dibicarakan dimahkamah yg hangpa dok kalut sangat nak DNA tu buat apanya...
kalau benaq pon Y tu anwar punya lantak dia laa.... chua soi lek yg dah terang tang tuuu pon rakyat malaysia selamba ja boleh terima.. menteri tonggang tin hijau pon rakyat boleh terima... menteri raba pungkoq pon rakyat boleh terima.... janji skrg kalau Y tu anwar adakah kes salahlaku mahklok2 yg songlap duit negara akan selesai... salah laku sanglap duit balak kedah yg dulu 8 juta jaa pie mana habih yg lanie boleh sampai 50juta... janji salah laku perabih tanah rizab melayu akan dapat digantikan semula.... janji kalu tahu Y tu anwar dan benda nie selesai Ok laa kita pakat dok desaknya.... jangan lari isu laa bro...pungkoq dia dan sepol jaa sedap sama sedap... nie salah laku harta dan amanah rakyat...semua kita terlibat...

Komen balas di atas adalah sebagai menjawab balas apa yang aku komen sebelum tu yang berbunyi :


AloQStaQ said...
KedahLaNie pun tumpang sekaki mempertahankan Anwar yer ! Dah la tu, buat hapa kita memperbodohkan diri sendiri demi KEBENARAN yang belum nyata tu! Jom KITA BERSAMA-SAMA DESAK ANWAR serahkan DNA  beliau ! Demi membersihkan nama Anwar dan memudahkan perjalanan Anwar & hangpa semua Pakatan Rakyat mendiami Putrajaya!... Ini cara paling MUDAH untuk membuktikan ANWAR BUKAN PELIWAT! Jangan takut pada KEBENARAN. Berani Kerana Benar! Takut Kerana apa? (MUNGKIN dah tahu) DNA Lelaki Y tu milik siapa punya kottt !? Hehehe ... KedahLaNie, kalau berrrraaaannniiii jom bersama-sama kita DESAK! DESAK! DESAK! Mau ka??? AloQStaQ 14 March 2011 4:45 Ptg


Kan dah KANTOI !!???

Dengan tersiarnya jawapan balas (komen) dari Admin KedahLaNie sendiri, ianya memberi gambaran jelas BAHAWA ORANG-ORANG (KHUSUSNYA ANAK MUDA) PAS SEKARANG SUDAH ROSAK PEMIKIRAN MEREKA.

MEREKA SUDAH SANGGUP MENERIMA SESIAPA SAHAJA YANG DEPA RASA SESUAI UNTUK DIJADIKAN PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT (WALAUPUN JIKA SESEORANG ITU DISAHKAN DNANYA ADALAH SAMA DENGAN LELAKI Y !!)
....

PAS sekarang sudah songsang ! ... dan PAS menyongsangkan pemikiran anak-anak muda generasi pelapis Negara ...
bagi mereka, "matlamat telahpun menghalalkan apa saja cara ! " ... Asalkan BN/UMNO dibenamkan !

Biarlah siapapun orang itu, peliwatkah dia , peminum arakkah dia, penipukah dia, gila seks kah dia, semuanya OK bagi pengikut PAS!

Asalkan saja mereka itu mampu menidakkan kuasa BN / UMNO, itu sudah cukup untuk mereka disokong dan dijulang sebagai PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT !

Inikah generasi Malaysia akan datang ???? .... YA ALLAHHHHHHHHHH !

TOLONGLAH Selamatkanlah Malaysia dari makhluk-makhluk berfikiran sebegini songsang ! Demi Agama Islam, Demi Bangsa Melayu, Demi Tanahair tercinta ini ... Aku bermohon kepadaMu Ya Allahhhh !

SEDARLAH SEGERA ! Anda bertanggungjawab dengan apa yang anda tulis !

NOTA TAMBAHAN : (Kepada Admin KedahLaNie.info yang membaca artikel aku ni, disyorkan untuk sue / dakwa AloQStaQBlog jika merasakan ini adalah fitnah kepada blog anda. Segala bukti telah siap sedia , untuk kita bertemu di Mahkamah jika anda menganggap dakwaan AloQStaQBlog hari ini adalah tidak benar / fitnah semata-mata!).

AloQStaQ tak main la nak FITNAH-FITNAH orang untuk tulis blog!

LEKEH SANGAT BEB !
KITA HANYA MAIN DENGAN FAKTA !



Ikhlas :

AloQStaQ
RABU
16 March 2011
12 :21 Tengahari 


5 komen:

JoN March 16, 2011 at 3:11 PM  

mmg bodo puak2 melayu PASngok ni..
terang2 neraka jahanam dh tmpat diaorg nnti..

Opocot! March 17, 2011 at 10:24 AM  

Standard KedahLanie la tu..
Admin dia kan kaki bodek..
Bukannya depa tak tau siapakah siJuburi sebenarnya. Demi kuasa ke Putrajaya bro..Matlamat menghalalkan cara...

Apapun, blog KedahLanie tu takat nak serve mentality geng lalat hijau saja bro.. Biasakla..jenih lalat taik ni..lu halau pakai penyapu lidi pun..benda yang busuk tu favourite depa..

Anonymous March 17, 2011 at 1:01 PM  

Blog Pelaq!

AloQStaQ March 17, 2011 at 1:17 PM  

TQ Jon , Opocot! & Anon 1:01PM,

untuk Anon 1:01PM aku ucapkan :

TERIMA KASIH = jika Blog Pelaq yang hang sebut tu maksudnya adalah untuk blog aku ni ; AloQStaQBlog.

Tapi,

Kalau hang maksudkan Blog Pelaq tu kepada KedahLaNie, aku harap jangan la ... kesian depa, depa masih tak sedaq2 tu ... kita berdoa pada Allah supaya depa sedaq sapa ANWAR IBRAHIM sebenaqnya, SAMPAH BUSUK YANG SUDAH UMNO REJECT AWAL-AWAL DULU, DEPA AMIK JUNJUNG ATAS KEPALA SEKARANG NI ... Kesiankan depa.


AlOQStaQ

Anonymous March 19, 2011 at 6:47 PM  

Admin KedahLanie tu hang ingat telus ka nak berbicara isu menegakkan yang haq?? Tarak pasai la bro.. Tambah-tambah bila nak berbicara pasal kilang masalah kilang kunyit yang beroperasi tak kira masa...

Mana-mana komen yang menyentuh credibility mentality puak PAS yg tak ketahuan punca, dia takkan siarkan...

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP