Wednesday, September 16, 2009

16 SEPTEMBER YANG DIINGATI ...

Pada hari ini di Tahun 2008, sepatutnya awal pagi Anwar Ibrahim sudahpun berada di Istana Negara untuk Majlis Angkat Sumpah Sebagai Perdana Menteri Malaysia ke-6 menggantikan Abdullah Ahmad Badawi setelah berjaya "MENGUMPUL" majoriti Ahli Parlimen MELOMPAT PARTI menyokong Pakatan Rakyat.
Pada hari ini di Tahun 2008, sepatutnya Kerajaan BN telah tumbang akibat 30 (lebih) Ahli Parlimen BN MELOMPAT PARTI dan sertai Pakatan Rakyat untuk membentuk Kerajaan Pakatan Rakyat pimpinan Anwar.

Pada hari ini di Tahun 2008, sepatutnya berlaku perubahan politik paling dahsyat di Malaysia !!

dan ... Pada hari ini di Tahun 2009 - SUDAH GENAP SETAHUN .... KITA RAKYAT MALAYSIA MENGINGATI ULANGTAHUN PERTAMA PENIPU BESAR TELAH MENIPU RAKYAT!

Sampai bila rakyat harus ditipu oleh RAJA PENIPU ini? ... Jangan biarkan PENIPU menjadi pemimpin negara. Akan Rosak Punah segalanya .......


AloQStaQ
16 September 2009
9.10 AM

5 komen:

Detguaq September 17, 2009 at 12:59 AM  

Dengan penolakan oleh mahkamah mengenai hasrat beliau untuk menggugurkan pasukan pendakwaraya, maka rrrakkkyaaatt di penjara Sungai Buloh sudah tidak sabar lagi untuk menyambut Perdana Menteri mereka yang mungkin akan kembali menduduki kabinet kerjaan P.S.B.!!!

AloQStaQ September 17, 2009 at 8:16 AM  

Semoga Petualang Negara dan Petualang Bangsa Melayu ini cepat-cepat kembali ditempatkan ditempat yang sesuai dengan kesalahannya.

Allah itu Maha Kuasa.

ANUwar buat salah, ANUwar kenalah tanggung.
Orang lain buat salah, orang tu yang harus menanggungnya.
Ini lumrah dunia.
Kalau tak berani menerima bencana, pikir dulu sebelum buat. Ini tidak, asal nampak mamat jambu sikit, terus nafsu liwat menggelodak ... kesannya, tanggunglah sendiri.

Kembalikan Petualang Bangsa ke Sungai Buloh!


AloQStaQ

tOy September 18, 2009 at 5:45 AM  

Hmmm teqa tu dah.... muhung org sana sini... bagi alasan mcm2.. yg herannya, ramai lak lembu2 yg percaya cakap dia ni... haru--haru--haru...

yopman September 18, 2009 at 10:53 PM  

Salam Sejahtera adinda AloQStaQ sekeluarga,

Mata kekadang salah melihat, mulut kekadang tersalah ucap, hati pula kekadang tersalah duga. Oleh itu maafkan saya kalau ada tersalah kata, terkasar bahasa selama kita berkenalan di alam maya.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, Maaf Dzahir dan Batin.

- Yopman sanasinigitugini.

Anonymous September 22, 2009 at 8:01 AM  

kami rakyat Republik Sungai Buloh senantiasa menantikan ketibaan Tuan Yang Amat Mulia President Republik Sungai Buloh untok menarajui kerajaan dan rakyat yang sudah lama meninggalkan kami
kami rindu pada mu......

SELAAMAAT KEMBALI....

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP