Sunday, August 17, 2008

GO FAKHRUDDIN! ... UNDI FAKHRUDDIN! ... UNTUK KETUA PEMUDA BHG.KUALA KEDAH !!!

FAKHRUDDIN HJ. AHMAD
- Calon Bertanding : Ketua Pemuda Bahagian Kuala Kedah 2008.

Seorang PENYOKONG TEGAR DAN TULUS DATUK MUKHRIZ TUN DR.M! ... DEMI MENYAMBUNG ERA KEGEMILANGAN PM-KE4 !! ...

SAYA AloQStaQ (Webmaster blog ini) AMAT-AMAT MEMOHON :
Kepada semua yang layak menjadi perwakilan Pemuda Kuala Kedah, UNDILAH FAKHRUDDIN!

Demi MASA DEPAN PEMUDA BAHAGIAN KUALA KEDAH, DEMI MENGEMBALIKAN KEKUATAN UMNO KEDAH, DEMI BANGSA, AGAMA dan NEGARA ... Dan beliau akan pasti membawa SUARA DATUK MUKHRIZ SEBAGAI KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA! ....

SATU UNDI , SETIAP ORANG UNTUK FAKHRUDDIN !...

-Kempen Ikhlas & Terbuka : AloQStaQ's Blog.

Sila Email saya jika anda ada komen tertutup yang hendak dinyatakan.
AloQStaQ@yahoo.com ATAU AloQStaQ@gmail.com

Untuk DOWNLOAD BAHAN KEMPEN FAKHRUDDIN YANG DICIPTA KHAS OLEH BLOG ALOQSTAQ : Sila Email saya : AloQStaQ@yahoo.com


MAAF! Saiz Gambar Agak Besar, Tidak dapat upload ke blog ini, saya akan emailkan gambar kepada sesiapa yang berminat. -AloQStaQ


Sila Kunjungi Laman Pautan Gambar-Gambar MAJLIS DATUK MUKHRIZ dengan kehadiran dan sokongan FAKHRUDDIN HJ. AHMAD secara TERBUKA! .... Sila Klik : http://minaq-jinggo.fotopages.com/?entry=1567830


TQ!

Sila Layari Laman KHAS : LATAR BELAKANG FAKHRUDDIN di URL ini : http://aloqstaqblog.blogspot.com/2008/09/pemuda-kuala-kedah-undilah-fakhruddin.html

6 komen:

understanding the stock market August 17, 2008 at 2:57 PM  

what happened to the other one?

antikronisygumno September 1, 2008 at 10:44 PM  

dia ni tadaq tokoh.siang hari duk melepak sembang di kedai kopi bangla tak jauh dari pejabat bhgn kuala kedah. muka menyombong,org teguq buat muka bodo.taula kami ni bukan perwakilan pemuda. mcmana nk jadi pemimpin klu muka tak tau senyum ramah.setakat sokong mukhriz saja buat apa,kalau rakyat tak sokong dia ni.nila jadi kat umno,sebab si polan ni baik dgn sesetengah pemimpin kita angkat pula jadi pemimpin.suara mukhriz bukan suara fakharudin.fakharudin cuma menumpang glamer dmm saja.

AloQStaQ September 2, 2008 at 4:07 PM  

Tahun ini sapa yang boleh bagi sokongan kepada datuk Mukhriz diperingkat Nasional akan aku sokong. Tak patut antikronisygumno kata Fakhruddin takdak tokoh, dia ni baguih jugak, tapi perlu diperbaiki lagi kelemahannya yang ada ... mungkin dia tak nampak kot masa antikronisygumno senyum kat dia, dia tu kan rabun pakai spek ... jangan salahkan dia sebab sekali dua dia tersilap dengan kesilapan kecil ...

bagi aku, dia orang Mukhriz sebab aku dah kaji sedalam-dalamnya dan aku dah dapat pengesahan dari semua pihak di bah.Kuala Kedah!

CONFIRM ORG DATUK MUKHRIZ! ...

Aku jamin 100%! ...
jadi, aku sokong. sebab aku nak undi Datuk Mukhriz bertambah melalui org-org macam Fakhruddin YANG TIDAK MAIN DUIT!!! ... yakin atau tak dengan apa yang aku katakan ni, terpulanglah.

AloQStaQ

Anonymous September 8, 2008 at 8:54 AM  

sebenarnya Fakaruddin ka.. Syafiq Ka.. sapa pun tak pa.. Kalau nak tanding jangan la nak tumpang toi nama sapa-sapa , Naik la kapai sendiri, tak payah juai nama mana-mana tokoh. sebab sapa pun menang ketua pemuda umno malaysia kita harus akur kepimpinannya. Macamanakah pula akan terjadi sekiranya orang yang kita sokong tu kalah, yang naik orang lain..dimana kita nak letak muka.. Jadi nasihat saya, lebih baik tunjolkan diri sendiri berupaya menjadi pemimpin yang baik dan berkarisma. Jangan dok sangkut dengan mana mana nama besar. Tak Payah lah dok Juai Nama Dato Mukhriz, Dia ada agenda besaq untuk kita generasi muda masa kini..Kita semua kena bagi sokongan padu kat dia, Saya yakin kepimpinan Baru kuala kedah yang akan di terajui samada oleh Syafiq atau Fakarudin akan menyokong Dato Mukhriz.

AloQStaQ September 8, 2008 at 10:40 AM  

Encik Anonymous,

Terpulang kalau encik nak berfikir macam tu untuk hala tuju perjuangan UMNO sayap Pemuda ... Saya hormati pendirian Encik Anonymous, sebab ini negara Demokrasi.

Tapi yang saya nak betulkan disini adalah : FAKHRUDDIN bukan toi nama pemimpin besaq untuk naikkan nama dia ... Dia ikhlas berjuang untuk parti dia ni dan dia mengakui depan saya bahawa dia akan lakukan yang terbaik untuk Pemuda K.Kedah.

Jangan anggap Fakhruddin & Syafiq sama.

Depa tak sama 100%.

Saya dah kaji Syafiq ...
Saya dah kenai Fakhruddin.
Saya dah buat research ni lama dah. Dan saya akui agak "hampir" dengan Dato' Mukhriz sendiri, dan saya yakin siapa yang sebenarnya akan membantu Dato' Mukhriz dalam mencapai hasrat memimpin gerakan Pemuda versi pasca PRU2008! ...

Saya tetap dengan pendirian saya bahawa Fakhruddin dan Syafiq berbeza 100% ... antara mereka telah terbukti sah dalam landasan yang berbeza.

Tahun 2008, kebanyakan Bahagian yang ada pertandingan Pemuda, sudah pasti ada dari KEM BERLAINAN. Sila faham kenyataan saya ini. Fakhruddin KEM MUKHRIZ, dia ada kaliber (bagi saya) dan saya pula AKAN SOKONG SIAPA SAJA YANG AKAN UNDI MUKHRIZ Disember nanti ...

Fakhruddin ni (yang saya kenai) dia ada persamaan sedikit sebanyak dengan Dato' Mukhriz, sebab depa dua ni tak penah pun sogok saya dengan duit ... Saya suka mereka sebab alasan ini! ... NO POLITIK WANG DALAM MEMBERSIHKAN & MENGUKUHKAN KEMBALI UMNO PASCA PRU2008! ....

Semalam, Dato' Mukhriz ada SMS saya berkenaan ketiadaan good review media dalam liputan Majlis BERANI BERUBAH di Pondok Maharizan. Yang saya nampak di Pondok Maharizan tu bersungguh2 memberi sokongan moral kepada Dato' Mukhriz ni, tu la...salah sorang dari calon KP Kuala Kedah ... nampaknya sorang aja ada kat situ ... sorang lagi takdak pun, sedangkan Majlis BERANI BERUBAH tu adalah Majlis Rasmi Dato'Mukhriz ... Majlis amanat penting perjuangan beliau ... Hmmm - tolong sebarkan kepada seluruh Pemuda kawasan anda bahawa : SECARA RASMINYA DATO' MUKHRIZ TELAH MENAWARKAN DIRI BAGI CALON KETUA PEMUDA UMNO 2008. Mari kita sokong Dato' Mukhriz untuk memperkukuhkan kembali UMNO yang kini dah HAMPIR BERKECAI!

Mari kita sokong orang-orang yang PASTI AKAN PANGKAH UNDI UNTUK DATO' MUKHRIZ! .... InsyaAllah sokongan kita ini akan diberkati Allah kerana ianya demi GENERASI MASA DEPAN ALIF, BAA, TAA ....

BERANI BERUBAH!

AloQStaQ

Pejuang revolusi September 20, 2008 at 12:20 AM  

assalammualaikum....

adalah jelas seperti saudara alorstaq ckp perbezaaan antara fakharuddin dan syafiq amat jelas.
fakharuddin adalah yg sebenarnya dlm memperjuangkan umno dan pemuda.di mana beliau tidak pernah kenal erti penat ataupun kecewa di dalam perjuangan demi mengangkat martabat umno dan pemuda.apa yg menyebabkan saya berkata demikian.sewaktu beliau tewas dlm menawarkan diri bagi jwtn naib k.p kuala kedah. apa yg saya rasakan pada masa itu beliau akan terus mendiamkan diri.akan tetapi dgn semangat yg ada beliau terus berjuang.tp di mana syafiq yg hanya datang apabila dah ternampak perluang terbuka.semasa menjadi bendahari pun saya tak nampak sebarang bentuk sumbangan yg di berikan kepada pemuda dengan ikhlas.tp apa yg jelas syafiq adalah penyokong kuat k.j.Apa yg jelas sekarang ini pemuda kuala kedah telah hilang minat dgn umno adalah kerana k.j.Jadi fakharuddin adalah calon yg betul membawa suara dato` mukhriz.kalo hilang fakharuddin maka hilanglah suara mukhriz di kuala kedah. di sini saya memcabar pemuda kuala kedah agar berani berubah!!! tolak politik wang yg banyak memusnahkan agama,bangsa dan negara!!!

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP