Saturday, August 16, 2008

SAIFUL SUDAH BERSUMPAH LAKNAT ! TAHNIAH SAIFUL ! ...

TAHNIAH SAIFUL KERANA
"BERANI KERANA BENAR!"
"Yang HAK Pasti Berdiri, Yang BATIL Pasti Jatuh"
Saiful (kanan) yang berpakaian baju Melayu warna coklat dengan songkok sambil diperhatikan oleh ayahnya, Azlan yang berbaju Melayu biru telah melafazkan sumpahnya. -foto THE STAR oleh Azman Ghani

15 Ogos 2008 - Jam 6.23 petang

Tempat : DALAM Masjid Wilayah Persekutuan

Saksi : Imam Masjid Wilayah Persekutuan, Ayah Saiful, Bapa saudara Saiful, 'Uncle Pet', Beberapa pegawai masjid berkenaan, Ahli keluarga Mohd Saiful, Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) iaitu Datuk Che Mat Che Ali dan pegawai dari Jawi. TERMASUK : PARA WARTAWAN YANG MEMBUAT LIPUTAN.
----------------
Sumpah MUBAHALAH Saiful Bukhari :

"Bismillahirrahman nirrahim. Pada hari ini, 15 Ogos 2008, saya Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan, No Kad Pengenalan 850706-01-5687 dengan ini sesungguhnya dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang berikrar dan bersumpah seperti berikut....A'uzubilahiminasyaitanirrajim. Bismillahirrahman nirrahim. Wallahi...Wabillahi....Wata'alahi. Saya bersumpah bahawa saya telah diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26 hb Jun 2008 iaitu pada tarikh tersebut Datuk Seri Anwar Ibrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam lubang dubur saya. Jika saya berdusta, atas pengakuan ini, maka saya berdusta terhadap Allah dan saya sanggup menerima azab, laknat dan kutukan daripada Allah hingga ke kiamat. Wallahualam."
----------------

Secara logiknya :

KALAULAH ... SAIFUL ITU (KINI) PEMIMPIN PKR,
DAN ANWAR MASIH LAGI TPM (UMNO) SEKARANG INI...

PASTINYA : PAKATAN SAIFUL (PKR) AKAN MEMPERCAYAI 101% PERKARA INI !
----
Tetapi, oleh kerana Saiful bukan PEMIMPIN PKR, dan bukan PAKATAN RAKYAT, maka puak-puak/ahli-ahli PAKATAN RAKYAT membutakan mata untuk mempercayai kejadian LIWAT ini - sehingga selepas Saiful bersumpah inipun mereka masih MENAFIKAN LIWAT INI - DEMI DE FACTO ANWAR IBRAHIM! ...

Percayalah! Saiful bukan bodoh dan bodoh dan bodoh untuk menerima LAKNAT ALLAH jika dia bermain SUMPAH ini ...

BAGI AKU, AKU YAKIN 101% ANWAR CONFIRM MELIWAT SAIFUL! ...

AloQStaQ
Sila Baca Lagi Berita Berkaitan di : http://anwaribrahimdotcom.blogspot.com/

2 komen:

QasehNuryz September 10, 2008 at 4:08 PM  

"Percayalah! Saiful bukan bodoh dan bodoh dan bodoh untuk menerima LAKNAT ALLAH jika dia bermain SUMPAH ini ... "

True..cuma pnyokongnya saje yg masih nk nafikan.ni antara Saiful dan allah.org lain xperlu dok sibuk ckp sah ke x sah.poyo!

AloQStaQ September 11, 2008 at 12:31 AM  

YA Betul tu Qaseh ...

Sesiapa yang ragu-ragu, eloklah buat sembahyang sunat Istikharah untuk meminta petunjuk sebenar Allah taala sama ada perlu teruskan sokong Peliwat ataupun mempercayai Sumpah SiMangsa Yang Telah Diliwat.

AloQStaQ

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP