Saturday, May 11, 2013

HIMPUNAN 505 DI BATU KAWAN ... Video Menarik Untuk Ditonton dan Artikel Terbaik Yang Perlu di Dedah Sentiasa DEMI RAKYAT ! ... PAKATAN HARAPAN RAKYAT (BANGLADESH) !!! ...

Pakatan Rakyat: Cerita Pasal Kebodohan Puak PR ...
Mari kita bincang pasal kebodohan mereka ...

1. tak percaya keputusan pilihanraya? ... abah ko menang majoriti 20,000-40,000 boleh percaya ke? mak tiri ko menang majoriti 60,000 pun pakai kotak undi luar hantar pakai helikopter? apa pekak sangat telinga ko tak boleh dengar helikopter terbang atas pusat undi ?

2. menang sebab undi bangla? eh, ko ingat BN menang majoriti 2-10 undi?? berapa banyak bangla korang tangkap? ade dapat 1,000 bangla kat satu tempat mengundi? kalau menang macam Dato' Tajuddin tu 7,000 majoriti, takkan bodoh sangat ko tak boleh nak nampak 7,000 bangla beratur mengundi? satu kampung boleh bau ketiak laaaaa.

3. ada indon undi 2 kali? buktinya jari kiri dan kanan ada kesan calitan dakwat biru. aik? bukan abah ko kata tenyeh pakai sabun mandi pun boleh hilang ke? kenapa indon tu dan petugas SPR sengaja nak kantoikan diri pergi calit kiri-kanan? kenapa indon tu tak cuci pakai sabun dan kemudian keluar mengundi balik?

4. kenapa bangla? kenapa tak cina dari china? kenapa tak orang indonesia? kan lebih mudah nak tipu. kalau cina tu, muka pun sama penyek je. kalau indon tu, sama je macam muka orang melayu. siap boleh cakap melayu lagi fasih daripada cina malaysia lagi! kenapa banglaaaaa?????

5. ok lah. KATALAH, betul isu BN terbangkan 30,000 bangla naik 4 pesawat tempah khas. BN sanggup bersusah payah, dengan risiko kantoi lagi, dengan kos tinggi, dengan pelbagai-bagai masalah, tapi demi nak menipu PRU, BN sanggup!! takkanlah Pakatan Rakyat tak sanggup nak upah seorang dua bangla RM1,000, bagi ic palsu, calit jari dia dan suruh dia berlegar-legar di kawasan pembungan undi. bila ditangkap, ajar dia jawab "ini BN punya kerja". mana lagi mudah nak buat??

6. apa ke bahalol wakil parti daripada PR? mengulat? makan gaji buta? pergi meliwat? melayan perempuan simpanan? waktu proses undi tu, wakil parti PR tak boleh nampak penipuan? nama aku dipotong pada EMPAT senarai berbeza. takkan la tak perasan.

7. Di Putrajaya, beribu orang kerajaan yang sokong PR. mereka elok sahaja mengundi Husam Musang. sama juga dalam SPR. MESTI ada penyokong mereka. takkan la pengundi PR yang berkhidmat di SPR tengok saja kalau berlaku penipuan?

8. isu dakwat kekal. adakah itu satu-satunya mekanisma mengenalpasti pengundi? ic? senarai nama? no saluran? tapi, sebab itulah penggunaan dakwat kekal ni dicadangkan oleh ahli cerdik pandai PR. sebab mereka tahu yang dakwat ini mustahil akan kekal dan akan menimbulkan keraguan, pertikaian orang. memang inilah yang mereka mahukan. isu ini adalah sebahagian daripada persediaan mereka bila kalah PRU13.

******************

macam ni lah wahai golongan tak faham bahasa ni. terimalah kekalahan walaupun pahit. ya, aku akui. memang nampak sokongan berat kepada PR. Bilangan undi pun lebih banyak. tapi itulah kelemahan (kecantikkan) demokrasi. keputusan mewakili kehendak kawasan setempat.

Sebab itu aku tergelak kecil melihat budak-budak kampung (Kg.Gajah) beria-ia mengangkat sepanduk turunkan harga kereta dan hapuskan tol. berapa banyak kereta atuk-atuk dan opah-opah tu nak beli? baik mereka beli gigi palsu. sebab itu juga membuktikan, kenapa manifesto tak logik populis ini hanya diterima di bandar-bandar.

******************

sudah jadi lumrah.

anwar cakap mahkahmah penipu.
mahkamah adalah alat umno.

tapi bila kes liwat dia menang,
kenapa diterima pula keputusan menipu itu?

Anwar cakap PRU13 dicatur BN.
Berpuluh lagi kerusi PR menang,
bapak yahudi ko catur?

Artikel ini dicedok daripada : -cucunenekkebayan-

LAYAN VIDEO INI ... PR KANTOI ! .... TAK ADA PUN BANGLA YANG BERJAYA MENGUNDI !!! ...













17 komen:

Anonymous May 11, 2013 at 11:56 PM  

Kekedang naik biol gak kpala aku bila fkir mcmana ada orang prcaya crite2 mcm ni. Skola je yang tnggi, senang2 kena kencing ngan bang non. Ada akai tp x pakai. Dasar otak sampah.

Anonymous May 12, 2013 at 12:56 AM  

sebab tu abang non suka budah u..sebab budak u ni cepat panas..belajar tinggi tapi cepat hilang akal...sejarah dah membuktikan waktu zaman dia jadi pelajar u dulu ingat lagi tak....

Anonymous May 12, 2013 at 1:03 AM  

Bodoh punya cina....suruh la dia nyanyi lagu Negaraku....pulak.....tuduh ikut suka mak bapak dap .......cakap pun pelat....babi punya cina tu...

Anonymous May 12, 2013 at 1:22 AM  

jom pakat gelak..hahahah
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=81YiSzhWx0o&noredirect=1#!

Anonymous May 12, 2013 at 1:35 AM  

tu yang aku pon pelik...brape ramai bangla ke indon ke siam ke yg diorang dpt tangkap sbgai bukti yg boleh dibawa ke mahkamah atau sbgai alasan mereka bagi membuktikan SPR menipu..UMNOBN menipu???? knp xde?? xde sorang pon...Yg pengikot bahlol ni pon bole terpedaya dgn si nuar hantu raya ni pasal ape..?? Tak ke diorg tfikir ini semua lakonan Anwar utk menutup kebodohan diri sndiri...ini semua dh betol2 POYO..!!aNWAR IGTLAHH..MASANYA AKN TIBA..bila tidak ade sorang manusia pon dlm dunia ini akn mpercayai anda lagiii...igtlahhh!!!

Anonymous May 12, 2013 at 4:31 AM  

Aku g mana2 cina dok ckp harga minyak dah naik pd mulanya aku percaya gak, tp mlm ni aku br isi minyak tgk harga sama je, apa citer ni?

Anonymous May 12, 2013 at 7:38 AM  

Stadium Batu Kawan tu BN yg bina.. pergi le buat demo kat tengah2 Georgetown tu.. kita tengok apa kata cina2 kat sana

Anonymous May 12, 2013 at 8:46 AM  

Anwar ni bukannya apa dia cuma bengang sb kena singkir jd TPM masa tun dulu.sb tu dia nekad (bukan naked)utk perang dan bls dendam habis2an pada kerajaan.bila dia dah mati nanti senyaplah politik negara.dap dgn pas tu berani taik kucing je sb anwar ada backup diaorg.so mcm mana perlu tk kita meninggalkan dunia si anwar ni...hehe..

Anonymous May 12, 2013 at 9:11 AM  

perhimpunan manusia berotak lembu.

sharifah nur May 12, 2013 at 11:13 AM  

Masalah dalam hidup bukan berapa banyak tapi mengapa tipu???
Dalam periksa kalau meniru kene dihukum bukan sebab berapa soalan yg ditiru tp intergriti mengapa meniru....
TQ ARTIKEL INI MEMBUKTIKAN BN PENIPU

Anonymous May 12, 2013 at 11:16 AM  

Tq artikel ini relah bersetuju BN mmg tipu hanya peratus xjelas
Persoalannya...tipu 1 dgn tipu 100 xde beza. Yg masalah menipu...sama mcm budak tipu dlm periksa...

1Kedah May 12, 2013 at 11:24 AM  

Salam tuan,

Jika tak keberatan nak minta tolong pautkan blog saya yang tak sepertinya ini...

1-kedah.blogspot.com


Jutaan terima kasih dan selamat berjuang.

Anonymous May 12, 2013 at 1:44 PM  

selepas [perhimpunan di PP kelak , ramai-ramai pengundi Permatang pauh yang mengundinya mengheret dia macam lembu kena tarik - sama macam kes balingnya dulu - sambil berjalan kaki dan kurung dia di situ untuk teruskan buat kerja di situ . sediakan aja apa keperluan dia .

Anonymous May 12, 2013 at 3:16 PM  

Anuwar pandai main persepsi saja..kebenaran tak penting pada dia..

Cerita blackout ni telah terang-terang disangkal oleh Adun DAP yg terlibat di peti undi terbabit..tapi Anuwar poyo ni masih menjaja cerita ni dan membawa penyokong ke jalanan.

Pandai anuwar memperkudakan penyokongnya..memang hebat bapak mengkarung ni.

Anonymous May 12, 2013 at 8:06 PM  

Benda tipu ni tersebar memang cepat. kalau kat youtube tu, dah dekat 2-3 tahun kebelakangan ni video yg pro PR selalu dekat frontpage. Tak sempat nak counter tipu diorg, kluar lagi video tipu yg lain. Mmg diorg guna media sosial semaksimum mungkin. Member2 aku yg kaki facebook dan kaki youtube bnyk yg percaya bulat semua benda2 ni meroyan tak pasal2. Bila aku bagi blog bertulis, taknak baca, pemalas betul.

Anonymous May 13, 2013 at 8:44 AM  

KENE SIASAT RAKYAT CHINA YANG DATANG TAK BALIK2 NEGARA ASAL...
BRAPA RAMAI YANG DAH DAPAT I/C MALAYSIA....
DARI DULU ORANG CINA BAWA PELANCONG CHINA DATANG MALAYSIA...
KENDIAN BAGI I/C...

Anonymous May 13, 2013 at 9:11 AM  

PENAH TENGOK ANGUGERAH SERI ANGKASA, ANUGERAH SKRIN ATAU APBH....
ADAKAH YANG POPULAR TU AKAN SEMESTINYA MENANG....
MCM TU JUGAK LA UNDI....
TAK SEMESTINYA YANG DIKATAKAN POPULAR TU MESTI MENANG........

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP