Sunday, April 28, 2013

SELAGI MAT SABU TAK JAWAB ... KITA AKAN TERUS SEBUT : "MAJULAH PAS BERSAMA SYIAH" .... JAWAB BANG MAT JAWAB !!! ... LU SYIAH KA DAK ???

Pendokong Syiah bersama PAS

Hari dimana Mat Sabu dipilih menjadi Timbalan Presiden PAS, maka sahlah selama ini apa yang dikatakan tentang PAS.

Perjuangan PAS banyak dipengaruhi oleh ideologi dan corak serta gaya pemimpin Syiah di Iran, Lebanon dan negera-negara lain.

Mat Sabu adalah pemuja gaya dan corak pimpinan Syiah seperti Ayatollah Khomeini dan Nasrullah pemimpin Hizbullah. Jika sudah memuja, maka secara sedikit demi sedikit corak pimpinan PAS akan dibawa ke arah itu.

Maka bermulalah atau suburlah rasa kebencian atau kemarahan kepada kumpulan yang tidak memihak kepada mereka. Ini yang dibawa oleh Syiah yang tidak mengiktiraf keislaman orang hatta sahabat nabi pun menjadi sasaran mereka.

Tidak heranlah jika PAS sewenang-wenang tidak mengiktiraf UMNO sebagai wadah perjuangan Islam dan pengikut UMNO sudahpun difatwakan menjadi bukan Islam. Inilah syiah  yang telah ditiru oleh PAS dan telah menusuk masuk kedalam PAS dengan Mat Sabu sebagai Timbalan Presiden.

Kedah Times nak tanya kepada pendokong-pendokong PAS, terutama di Pendang dan Kedah, adakah syiah ini boleh diterima mereka? Adakah Syiah layak disokong mereka? Adakah mat Sabu layak disokong mereka? Adakah PAS layak disokong mereka?

Jika anda tidak kisah, maka anda semua juga tidak kisah dibunuh oleh puak Syiah kerana darah Ahli Sunnah adalah halal dibunuh mereka.

Tepuk dada tanya iman, jika benar sayangkan Islam, janganlah ikut mereka yang menyanjungi Syiah.


Artikel Ini Dicedok Bulat2 Dari Blog : KedahTimes

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP