Sunday, March 24, 2013

Lagi-Lagi PAS BODOH !!! MEMANG BETULLAH HARAM UNDI PAS sebab ...

Dalam bab Altantuya, walaupun satu habuk bukti bergambar , mahupun video pun tak pernah ada, PAS tetap bersekutu dengan sekalian puak-puak Pakatan haram jadah PKR dan DAP mengiyakan tuduhan melulu bahawa Antantuya dibunuh dan ianya melibatkan PM serta Datin Sri Rosmah !

Haram tak pernah ada bukti bergambar mahupun video pun  ... Tetapi, PAS TETAP SOKONG 100% ISU ALTANTUYA ! Merata-rata ceramah PAS bersepah-sepah pemimpin PAS memburukkan DS Najib dan DS Rosmah berkaitan Altantuya. Tak kesudahan. Dalam lidah rasmi, dalam lidah tak rasmi dan para bloggers PAS semuanya menuduh tanpa bukti jelas - hanya berpandukan hearsay dan khabar tak rasmi pimpinan Pakatan haram jadah semata-mata.

PAS lebih-lebih teruja menggila babi apabila PI Bala balik Malaysia dan PI Bala 'kononnya' mendedahkan peristiwa kematian Altantuya. PAS TAMBAH SERONOK GILA ! PAS Support ! Takbir dan Sanjung PI Bala umpama pembawa utusan kebenaran dan bagi PAS , PI Bala totally tidak fasik ! Sekarang PAS sedih sedikit sebab PI Bala pun dah ajal.

Apapun, Isu Altantuya itu PAS terima bulat2 , tanpa pertimbangan !...

Tetapi dalam hal perihal Si ANUgerah Tuhan - Anwar Ibrahim dengan China Doll, yang siap ada dengan bukti video, bukti bergambar, CCTV dan PALING DAHSYAT PENGAKUAN DATUK ESKAY SERTA SUMPAH LAKNAT DATUK ESKAY bahawa di dalam video China Doll itu adalah Anwar Ibrahim.

PAS tolak 100% mentah-mentah. Peliknya !

Bahkan , Hadi awang sebut pulak bahawa bukti video itu BESI, tidak boleh digunapakai !?

Tiba dalam bab Video LIWAT yang terkini, pimpinan PR (Rafizi) telah menjadi jurucakap dalam press conference di Pejabat PKR, menghuraikan perihal isu PKR saman PapaGomo beberapa hari lalu.

TIBA-TIBA, APABILA WARTAWAN AGENDA DAILY BERTANYA ' KENAPA HANYA SAMAN PAPAGOMO ? SEDANGKAN TIDAK SAMAN DATUK ESKAY (TRIO DATUK T)' ... YANG SEBELUM INI PERNAH MENGATAKAN DALAM VIDEO CHINA DOLL ITU ADALAH ANWAR
.
Rafizi dah jadi menggelabah biawak macam sial. Tak menjawab soalan pun !
.
Sama-Sama kita tengok Rafizi konar jawab soalan mudah.

Jadi, melihatkan Rafizi sedemikian rupa, PAS masih bersekongkol dengan manusia-manusia terlaknat di dalam Pakatan Rakyat ? PAS sudah jauh hanyut dari Islam sebenar.

JANGAN UNDI PAS , Kerana mengundi PAS adalah ibarat bersekongkol mengundi syaitan laknatullah !

HARAM UNDI PAS disebabkan PAS menyokong puak haram jadah pemutar belit seperti Rafizi !



AloQStaQ
Ahad
24 March 2013
6:06 PM

4 komen:

mat jambu March 24, 2013 at 6:32 PM  

PAS = RAFIZI = DUA-DUANYA LEMBU ANWAR.

aku tak pernah respek pada si rafizi ni sebab jantan jambu ni memang dah diketahui ramai dia ni mmg suka buat fitnah dan dia ni diasuh oleh anwar supaya menjadi 'dinding utama' kepada anwar dalam menahan bantai2 dan tembakan2 dari bloggers2 bn.

inilah yang dinamakan balaci tahap tertinggi dalam hiraki pakatan rakyat. hanya yang benar2 balaci saja boleh jadi macam rafizi. PAS berada terlalu hampir mengekori rafizi. dua-duanya balaci anwar paling bodoh.

RashidAli March 24, 2013 at 7:51 PM  

bukan tahap haram undi tapi memang haramjadah...

Anonymous March 24, 2013 at 7:59 PM  

SAH!!!!!


PAS KELDAI TUNGGANGAN

Anonymous March 24, 2013 at 10:06 PM  

Ugama sesat PAS ni dipimpin oleh mereka yg dungu & jumud. Kiblat mereka Putrajaya. 'Kakuatan' mereka digunakan sepenuhnya oleh kapir harbi DAP utk melemahkan melayu & Islam.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP