Sunday, March 24, 2013

BUKTI PAS BACUL ! Terowong Dasar Laut PENANG Impian Besar DAP Lim Guan Eng si Tokong !! PAS Terkencing dalam seluar !!!


Dahulu, sewaktu PM ke 4 Malaysia, Dr.Mahathir mencadangkan untuk membina Jambatan Pulau Pinang , PAS adalah parti yang utama membantah pembinaan tersebut. Kononnya tidak masuk akal dan membazir. Itulah rutin bantahan PAS dengan idea UMNO sejak zaman berzaman. Jambatan Pulau Pinang (PAS kata membazir). Putrajaya (PAS kata membazir). KLCC (PAS kata membazir). Dan macam-macam lagi PAS kata membazir, mambazir, mambazir.

Tapi, bila saja Lim Guan Eng si tokong menyuarakan niatnya untuk membina terowong dasar laut merentasi Selat Pulau Pinang dari Bagan Ajam ke Gurney Drive , PAS langsung tidak membantah.

Sedangkan projek ini, yang pasti mengundang pelbagai masalah jangka panjang kepada ekonomi dan sudahpun jelas kos projek ini amatlah tinggi (dalam ertikata lain : MEMBAZIR WANG RAKYAT) berbanding pembinaan jambatan yang jauh lebih praktikal dan ini telahpun dihuraikan oleh beberapa pihak termasuklah bekas PM Malaysia ke 4 sendiri - Tun Dr.Mahathir (yang sudah masyhur dengan seorang pemimpin yang berpandangan jauh)!

PAS buat dekkkkk saja dengan idea Lim Guan Eng yang sungguh jelas MEMBAZIR ini. Padahal, PAS sepatutnya membantah juga projek ini seperti apa saja projek2 yang pernah dibantah oleh PAS sebelum ini - Jambatan Pulau Pinang, Putrajaya, F1 Sepang, KLIA, KLCC dll yang sememangnya memberikan keuntungan kepada negara !!

PAS NAMPAKNYA AKAN HANYA MEMBANTAH JIKA IDEA PEMBINAAN SESUATU PROJEK YANG DICETUSKAN IDEA OLEH ORANG UMNO/BN. WALAUPUN PROJEK YANG MEMBAWA KEBAIKAN JANGKA PANJANG.

TETAPI, PAS AKAN MEREDHAI APA SAJA PROJEK YANG DICETUSKAN OLEH PARTI PAKATAN RAKYAT - WALAUPUN IANYA BOLEH MEMBAWA KESAN NEGATIF ...

Pas mengaku Islam , tetapi PAS buat-buat lupa kisah Ka'ab yang tidak mengikuti Rasulullah ke medan Perang Tabuk dan akhirnya Ka'ab bercakap benar walaupun ianya pahit untuk ditelan. Hukuman yang Ka'ab terima hanyalah di dunia, pada akhirnya Ka'ab diampuni Allah jua.

Tetapi PAS takut jika kali ini PAS membantah idea Lim Guan Eng sepertimana PAS pernah lakukan terhadap idea2 bernas Dr.Mahathir dahulu .... PAS takut dimarahi Anwar Ketua Turus Angkatan Pakatan Jahannam dan sekutu-sekutu PAS dalam Pakatan Jahannam Rakyat ... MAKA, PAS SENYAP SEPI TIADA BANTAHAN TEROWONG DASAR LAUT PULAU PINANG KALI INI ....


PAS BACUL ! Takkan parti bacul sebeginipun anda masih nak harapkan untuk menegakkan negara Islam di Malaysia !???

Puihhhhhhhhhhhhh !!!
Puihhhhhhhhhhhhh !!! Puihhhhhhhhhhhhh !!!

Lupakan lah parti bacul sebegini !! .......

PAS BACUL KEPADA ANWAR & DAP !!!

Sekali Anwar & DAP berdehem, lintang pukang PAS lari tak cukup tanah.

HARAM MENGUNDI PARTI BACUL !


Layan video di bawah (Elok di siarkan sebagai selingan sewaktu ceramah politik waktu berkempen nanti).


Video ini : Antara bukti HARAM MENGUNDI PAS ! PAS DAYUS !
AloQStaQ
Ahad
2:02 Ptg
24 March 2013



8 komen:

Anonymous March 24, 2013 at 2:27 PM  

Terowong dalam laut ... buat lah terowong maut tu ...

Anonymous March 24, 2013 at 2:43 PM  

AKU SOKONG TULISAN ALOQSAQ KALI INI. WALAUPN AKU ADALAH AHLI PAS. PAS TERLALU BERLEMBUT DALAM PAKATAN SEHINGGAKAN AKU DAN KAWAN2 (TERMASUK FAMILI AKU) DAH NAIK MELUAT DAN BENCI DENGAN PAS SEKARANG. APA ERTI KEMENANGAN KALAU ISLAM DIPIJAK2 OLEH RAKAN SEKUTU? PAS NAMPAKNYA TERLALU LEMAH DALAM PAKATAN. TAK BERANI BERSUARA LANGSUNG SEPERTI SEBELUM INI SEWAKTU PAS BERJUANG SENDIRIAN.

AKU SEBAGAI AHLI PAS, TIDAK AKAN KELUAR PAS BUAT MASA INI. TAPI PRU13 AKU TIDAK AKAN MENGUNDI PAS&PAKATN RAKYAT. SEHINGGALAH PRU14 NANTI. AKU BENCI KEPIMPINAN PAS SEKARANG.

DENGAN MEMBUANG USTAZ NASHA, ALLAH DAH TUNJUK BALA KEPADA PAS KINI. RAMAI TOK-TOK GURU PONDOK PUN DAH SEDAR, PAS SUDAH MENYELEWENG DARI YANG ASAL. BUANG USTAZ NASHA (AHLI SUNNI) DIGANTIKAN DENGAN PRO-SYIAH? AMAT SEDIH !

SEDARLAH PARTI ISLAMKU. MAAF KAN AKU, AKU AKAN ROSAKKAN KERTAS UNDI KALI INI (ATAU TIDAK AKAN KELUAR MENGUNDI PRU13 INI). JANGAN MARAH AKU. SEBAB AKU TAK SALAH. PIMPINAN PAS YANG SALAH!



HALIM MD

PENGUNDI PAS SEJAK 80'AN
KINI TIDAK LAGI (SEHINGGA)
PAS BERUBAH KEMBALI SPT ASAL.

Anonymous March 24, 2013 at 3:11 PM  

syabas bang..

Anonymous March 24, 2013 at 3:12 PM  

syabas..

Malaysian Cybertrooper March 24, 2013 at 5:38 PM  

Jangan lupa pulak masa Ayahanda Tun Mahathir kata nak buat Proton supaya Malaysia boleh mengeluarkan kereta sendiri, puak mana yang gelakkan Tun? Puak mana yang mengatakan orang Melayu berangan nak buat kereta sendiri?


http://mycybertrooper.net.ms/

AloQStaQ March 24, 2013 at 6:18 PM  

TQ semua kawan2 pemberi komen.

Untuk Malaysian Cybertrooper, TQ bro sebab sudi komen. Memang betul, banyak lagi idea2 umno/bn yang diperlekehkan oleh PAS selama ni. Tak salah aku, tak ada langsung idea umno/bn yang disokong & diiktiraf oleh PAS secara automatik. Proton pun deorang kutuk. BR1M pun kutuk. Bantu rakyat sana sini pun kutuk. Semuanya kutuk-kutuk-kutuk.

DAP buat ? SEMUANYA THUMBS UP !!!
Itulah PAS = Parti Syaitan Berserban.

AloQStaQ

Note: Bro, aku senaraikan website hang dalam list aku. OK!?


Anonymous March 24, 2013 at 6:28 PM  

SAH!!!!


PAS KELDAI TUNGGANGAN

hisemudinkasim.blogspot.com June 10, 2013 at 12:58 AM  

Salam,

Harap anda dapat membaca kupasan saya dari sudut kejuruteraan mengenai pembinaan terowong pulau pinang.

http://hisemudinkasim.blogspot.com/2013/03/pembinaan-terowong-pulau-pinang-dari.html

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP