Monday, March 25, 2013

HARAM UNDI PAS kerana PAS BOHONG ISU BINA MASJID ! PAS KEDAH PEMBOHONG !!!

Dalam isu bina masjid pun PAS Kedah nak bohong ka !?
Gila !
Kalau dah tak bina masjid tu, jangan lah pulak pi mengaku membinanya.
Buat malu !
.

Ini bukan Admin cakap-cakap kosong ! Admin betul-betul punya cakap ni ! PAS Kedah memang menipu dalam report card mereka sendiri (Buku Laporan 5 Tahun PAS Kedah Memerintah : Buku Sayangi Kedah Sejahtera) yang kini telah dicetak puluhan ribu naskah (tetapi PELIKnya, tiada softcopy dalam bentuk .pdf atau lain-lain bentuk yang boleh dimuat turun dari internet, padahal mudah saja nak letakkan format softcopy dalam laman web kerajaan Negeri Kedah!? PELIK & AJAIB).

Mungkin Haji Azizan dah arahkan supaya jangan letakkan softcopy Buku Sayangi Kedah Sejahtera tersebut dalam web Kerajaan Negeri supaya tidak banyak terdedah pembohongan dalam buku tu kot ???

Ini muka depan buku yang dimaksudkan. Kalau anda terjumpa buku ini, ketahuilah bahawa banyak putar belit dan pembohongan terdapat di dalam buku tersebut. Jangan percaya bulat2. Walaupun lambang PAS itu bulat-bulat macam bola ping pong, ketahuilah bahawa dalam bola ping pong itu hanyalah kosong - sekosong kepala otak puak PAS jugak !

Pendedahan yang akan Admin lakukan nanti adalah terhadap beberapa masjid yang dikatakan (diakui) oleh PAS dalam buku Sayangi Kedah Sejahtera sebagai hasil binaan Kerajaan PAS Kedah. Tetapi, hakikatnya adalah HASIL PEMBINAAN YANG DIBIAYAI OLEH UMNO BARISAN NASIONAL & KERAJAAN PUSAT ! PAS Kedah tak malu, mengaku membina masjid yang orang lain bina.

MASJID PERTAMA YANG PAS KEDAH MENGAKU TELAH MEMBINANYA (TERSENARAI DALAM BUKU SAYANGI KEDAH SEJAHTERA) :

Masjid Telaga Batu, Jerlun.

Masjid Telaga Batu adalah dipohon oleh pihak JK masjid melalui Dato' Paduka Mukhriz Mahathir.
Ini adalah bukti surat KELULUSAN PERUNTUKAN daripada DS Najib.
Nah ! Amik ! Ini Buktinya ! ......


HARAM UNDI PAS PRU 13 ! PAS BOHONG ! PAS PENIPU !

#SAVEKEDAH
#SELAMATKANKEDAH


AloQStaQ
Senayan
25 March 2013
9.39 AM

1 komen:

Malaysian Cybertrooper March 25, 2013 at 9:59 AM  

Itulah akibat apabila diberi mandat oleh rakyat untuk memerintah mereka tidak hiraukan langsung pembangunan agama dinegeri Kedah. Jadi bila sampai di penghujung jalan semua dah naik risau sebab tak ada apa untuk di hebohkan maka terpaksalah menipu.


http://mycybertrooper.net.ms

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP