Thursday, August 23, 2012

HA HA HA HA HA HA !!! 99.9% DAP BERJAYA MENJAHANAMKAN OTAK PUAK2 PAS !!!

Al Quran Surah Faatir , ayat 6 yang bermaksud:

Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh bagimu, maka anggaplah ia musuh(mu), karena sesungguhnya syaitan-syaitan itu hanya mengajak golongannya supaya mereka menjadi penghuni neraka yang menyala-nyala.
Tetapi Nik Aziz pernah kata, kita boleh berkawan dengan syaitan jika syaitan itu mahu membantu kita menubuhkan negara Islam. Syaitan mana? Allah kata tak boleh, Nik Aziz kata boleh.

Jadi, sekarang siapa kufur? Pernahkah pemimpin UMNO kata begitu? Jawapannya adalah tidak. Hanya Nik Aziz sahaja yang berani berkata begitu.(Ayat di atas tu aku petik dari blog sahabat di sini)

DI BAWAH INI ADA POSTER YANG DIWUJUDKAN OLEH PUAK-PUAK PAS DAN MEREKA KINI SEDANG GIAT SEBARKAN POSTER PERBANDINGAN DAP vs UMNO NI DI MEDIA-MEDIA INTERNET & FB , POSTER INI WUJUD SETELAH MEREKA KINI BERJAYA BERKAWAN BAIK & AMAT AKRAB DENGAN SYAITAN (Seperti yang disarankan oleh Tok Guru Nik Aziz kesayangan mereka) ...


HAHAHAHA ! NAMPAKNYA 99.9% SEMUANYA DAP BAIK (di mata puak PAS) !!!
HAHAHAHA ! (aku nak sambung gelak sampai Raya Haji !!!)

Bodoh punya Bangang puak-puak PAS Bengap lagi Bengong !!!


HAHAHAHA ! HAHAHAHA ! HAHAHAHA !


AloQStaQ
KHAMIS
23 OGOS 2012
1:51 Ptg

3 komen:

Anonymous August 23, 2012 at 2:50 PM  

DAP ganti PAS!

Admin salah niii.
Bukan 99.9% DAP dah merosakkan otak geng pas, tapi 110% dah pun! seluruh jiwa raga puak pas sekarang sudah menjiwai kasih sayang kepada DAP kopmunis laknatullah.

Andaikata dalam waktu ini UMNO bergasak/perang/bertumbuk dengan DAP, sudah barang PASti lah bahawa puak-puak PAS akan "BERJIHAD" MEMBANTU DAP menentang orang UMNO!

Aku YAKIN 200% !!


Abg Shukur.PJ.

Anonymous August 23, 2012 at 2:59 PM  

AKU SETUJU CAKAP ABG SYUKUR 200% !
PAS SUDAH LINGKUP.

Anonymous August 23, 2012 at 5:54 PM  

Cita cita DAP bukan hendak memerintah Malaysia tetapi mereka bercita cita untuk menhancurkan PAS dan sekarang DAP berjaya melaksanakan hasrat mereka.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP