Friday, August 31, 2012

SELAMAT HARI MERDEKA KE 55 : JANJI DITEPATI


55 TAHUN MERDEKA : JANJI DITEPATI

AloQStaQBlog mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN TANAHAIR MALAYSIA TERCINTA KE 55.


Di doakan semoga Malaysia terus Aman, Makmur, Sejahtera, Maju, Dihormati, Disanjungi dan segala yang terbaik untuk Malaysia.

Ingat, ini bukan berpolitik, tetapi akuilah bahawa SEJARAH NEGARA TELAH MEMBUKTIKAN bahawa sudah 55 TAHUN TANAH MALAYSIA MERDEKA, Kerajaannya adalah BARISAN NASIONAL.


Sama ada anda suka ataupun tidak suka, sama-samalah kita akui bahawa Kesyukuran kita landaskan kepada Allah Taala di atas segala Nikmat dan RahmatNya kepada negara ini DAN wajib juga kita Berterima Kasih kepada Kerajaan Barisan Nasional di atas segala jerih perih dalam membangunkan negara ini sejak tahun 1957 sehingga sekarang (InsyaAllah ianya sampai bila-bila jua nanti...)

Aminnnn Ya Robbal A Laminnnn Ya ALLAH ! ... TERIMA KASIH BN !


SELAMAT HARI MERDEKA KE 55 ...
JANJI DITEPATI.



Daripada;
AloQStaQ
31 OGOS 2012
JUMAAT
3:03 Pagi

2 komen:

Abu Idris August 31, 2012 at 5:06 AM  

Kembalinya Khilafah adalah Kemerdekaan Sebenar Menurut Islam
ARRAYAH.INFO, Malaysia, 29 Ogos 2012 - Kemerdekaan yang sebenar menurut Islam adalah memerdekakan manusia daripada mengabdikan diri sesama manusia kepada mengabdikan diri kepada Allah, daripada kezaliman agama kepada keadilan Islam dan daripada kesempitan dunia kepada keluasan dunia dan akhirat.seterusnya...

UMNO PARTI PENJARA August 31, 2012 at 11:39 PM  

.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP