Sunday, April 29, 2012

Geng BODOH BERSHIT 3.0 Pukul Geng Sendiri ?? - SAH ! SEMUA PENGIKUT PAKATAN RAKYAT KINI DAH GILA AKIBAT VIRUS ANWAR JUBOQ !!


Seorang lelaki dalam video : yang memakai topi keledar hitam berkaca mata, dengan jelas kelihatan di dalam video di bawah, sedang sedaya upaya secara seorang diri menolak dan menghalang beberapa orang peserta demo Bershit 3.0 yang sedang gila sewel menyerang serta memukul anggota polis yang masih berada di dalam kereta Waja (patrolcar) .

Kereta polis dan pemandunya diserang puluhan peserta Bershit 3.0 di kawasan Sogo.



(Mungkinkah lelaki yang cuba membantu itu juga salah seorang peserta demo Bershit 3.0 ??)

Sesiapapun beliau , aku hormati sikapnya yang mulia iaitu sikap berperi kemanusiaan terhadap anggota polis yang diserang bertalu-talu di dalam kereta Waja.


(Lihat juga video ini ... Teruk Mamat tu kena pukul)

Aku sanggup "tabal"kan mamat tu sebagai 'Peserta Demo Bershit 3.0 Yang Berhati Mulia' ...

Aku amat kasihan melihat mamat tu ditumbuk, disepak terajang dan dibelasah oleh peserta demo bershit 3.0 termasuklah dia dilontarkan dengan helmet dan kun polis oleh peserta gila yang lain - gara-gara dia ingin mengelakkan serangan terus berlaku terhadap anggota polis di dalam Waja yang diremukkan tersebut.

Kalaupun dia juga adalah salah seorang peserta demo bershit 3.0. Aku sanggup ucapkan tahniah di atas keberaniannya cuba menyelamatkan anggota polis tersebut.

Khusus kepada seluruh peserta demo Bershit 3.0 (kecuali kepada mamat 'Peserta Demo Yang Berhati Mulia' tu) ... Aku doakan semoga ngkorang semua insaf dan kembali memahami erti sebenar keamanan di negara Malaysia yang aman damai selama ini.

Aku harapkan semoga ngkorang semua diberikan taufiq dan hidayah oleh Allah agar otak ngkorang kembali  stabil dan boleh tuning semula untuk mensyukuri nikmat menjadi rakyat Malaysia - khasnya di bawah payung Barisan Nasional sejak merdeka sehingga kini.

Sudah-sudahlah ngkorang menghuru-harakan negara ini dengan perjuangan sia-sia Pakatan Rakyat.

Janganlah ngkorang terus jadi keldai bodoh yang ditunggang sesuka hati oleh pemimpin Pakatan Rakyat yang hanya lahapkan jawatan menjadi Perdana Menteri di Putrajaya ... sedangkan, depa semua tu akan menjahanamkan kita semua suatu hari nanti.



AloQStaQ
29 April 2012
AHAD
12:21 Pagi

11 komen:

Anonymous April 29, 2012 at 1:00 AM  

Klu tak silap brader pakai helmet tu wartawan/jurukamera alhijrah. Besar kemungkinan dia bukan peserta.

Anonymous April 29, 2012 at 1:03 AM  

Klu betul mamat tu adalah wartawan/jurukemera, dan dia disitu kerana bertugas..bermakna mmg TIADA Seorang Pun Peserta Bershit Yang Berhati Mulia. Semua vavi2 kuning belaka.

AloQStaQ April 29, 2012 at 1:22 AM  

TQ both of you Anon above,
for comment about it ...

Tapi, aku dok menjelajah ke berapa blog puak pakatan mengenai Mamat BERHELMET tu, depa dok kata mamat yang pakai helmet tu (yang aku tabalkan sebagai Peserta Bersih berhati Mulia) tu yang mula memukul polis untuk memulakan provokasi ... jadi, yang lain tu pukul mamat tu sebab mamat tu nak bikin huru hara dengan memukul polis dalam kereta ... (cuba korang try jelajah blog2 puak haramjadah Pakatan Babi sial) ... ramai yang cakap macam tu jugak kat dalam FB geng pakatan.

Sedangkan aku tengok, mamat tu lah yang lewat sampai, dan dialah yang cuba menyelamatkan polis dari dipukul oleh puak gila tu ...

atas asbab itulah, aku buatkan artikel ni ... tajuk biaq gempaq biaq puak depa baca, yang pasti ramai puak kita yang dok confirmkan Mamat helmet tu wartawan.

maka, benarlah 100% puak bershit 3.0 berhati dajal haram sial !

huhuhuhu ....

Anonymous April 29, 2012 at 1:43 AM  

tu wartawan alhijrah,berbalut kepala kene belasah balaci2 ambabiga. Gua respect kt die berani selamatkan polis dlm kete tu.

Adi Kencana April 30, 2012 at 11:49 AM  

Wartawan tu sampai masuk hospital kena belasah...

HOT!! BUKTI ANWAR ARAH AZMIN CETUS REMPUHAN DI DATARAN MERDEKA! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous April 30, 2012 at 2:26 PM  

semoga allah turunkan bala keatas pendemo pendemo bershit.

Kamal Sanusi May 4, 2012 at 3:31 PM  

"Kata la apapun...di Malaysia ini sgt pelik. Kita sebagai rakyat seolah-olah tiada pilihan. Jika kamu menyokong sedikit tindakan pihak selain BN...anda dislogankan PEMBANGKANG....yg diracuni pemikiran Melayu Kuno sebagai org yg berfikiran negatif, komunis dan sebagainya. Dari pengamatan politik saya, di negara ini jika kerajaan yg sedia ada membuat majlis menghimpunkan puluhan ribu penyokong....tidak mengapa tetapi tidak kpd mereka yg lain. Contohnya penyokong BN berdemo di Pulau Pinang dgn memberikan hadiah tahi...tiada sebarang isu. Di luar negara kebanyakan negara mereka jarang menyebut pembangkang tetapi hanya menyebut nama parti. Ini seolah-olah satu permainan minda utk mengatakan pembangkang adalah sebuah parti yg akn menjhanamkan negara. Di England mereka tak bercakap tentang pemimpinnya atau menyebut parti yg tidak memerintah sebagai pembangkang. Mereka bercakap tentang parti Buruh-Konservatif. Jika di Amerika tentang parti Republikan - Demokrat. Pemimpinnya tak penting. Tapi di Malaysia, kita cakap tentang Najib-Anwar. Kita tak seperti di England, kalau tak boleh buat, letak jawatan. Di Malaysia kita cakap tentang personalitinya bukan dasar ekonomi utk kesenangan rakyat. Di Malaysia pihak berkuasa seperti polis, SPR dan badan2 kerajaan yg lain dilihat sebagai parti politik. Sehingggakan rakyat keliru antara parti dan kerajaan, begitu juga antara duit parti dan duit kerajaan. Apa itu kerajaan pun mungkin sesetengah mereka tidak faham. Jika anda menyokong sesuatu usaha yg baik di mata dan fikiran anda yg diusahan oleh pihak yg bukan dari kerajaan anda akn di anggap bodoh, memusnahkan bangsa, ganas dan sebagainya. Dlm erti kata lain anda tidak boleh ada pilihan. Anda mesti memilih parti yg memerintah kerajaan itu selama-lamanya. Wujudnya parti yg lagi satu hanyalah sebagai bukti negara ini demokrasi. Saya hairan kenapa apabila saya menyokong apa yg dilakukan kerajaan, saya dianggap bijak, berwawasan dan sebagainya. Tetapi saya tak boleh menyokong yg lain selain daripada kerajaan. Hinggakan saya tertanya apa perlu parti yg lain selain UMNO, MCA dan MIC. Sedangkan Allah Yang Maha Bijaksana memberi saya pilihan samada ingin ke syurga atau ke neraka. Saya juga ke kedai buku di beri pilihan utk membeli buku atau akhbar yg saya inginkan. Begitu juga memilih isteri saya juga diberikan pilihan. Seperti yg saya katakan, beginilah if u choose to live in ignorance..then dont call other people stupid... Kamu duduk di rumah dan tidak menyokong BERSIH...tiada siapa yg peduli. Tiada siapa yg marah. Tiada siapa yg kata kamu bodoh. Jom Heboh yg membuatkan jalan raya sesak...kita tak marah kerana ada manusia yg ingin bersuka ria ke sana. Itu hak mereka. Nasihat saya jgn jadi peminat politik kolot atau kuno. Kamu hanya ada satu pilihan sepertimana Firaun. Kamu hanya boleh pilih Firaun sahaja sebagai Raja dan Tuhan kamu...tak mengaku Firaun Tuhanmu...kamu akn disiksa dan dibunuh. Jadi berilah hak sekali sekala utk org lain. Kata la apapun...saya tetap menganggap mereka yg turun semalam adalah sebagai wira....walaupun sejak berbelas tahun mereka tahu risiko dipukul, disimbah air kimia dan gas pemedih mata...mereka tetap turun menyatakan apa yg tersirat di hati."

Abang Sayang May 5, 2012 at 10:37 PM  

Utusan Malaysia Wajib Tubuhkan segmen... sex - gay dan lesbian jika mahu tingkatkan jualan ( Lihat sendiri bukti Transformasi 1 Malaysia Berjaya )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4 * (NEW)
5~BUKTI 5 * (NEW)
6~BUKTI 6 * (HOT)

Jangan segan2... Utusan Malaysia Pasti Boleh Buat!!



Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

Kamal Sanusi May 8, 2012 at 12:47 PM  

"Kata la apapun...di Malaysia ini sgt pelik. Kita sebagai rakyat seolah-olah tiada pilihan. Jika kamu menyokong sedikit tindakan pihak selain BN...anda dislogankan PEMBANGKANG....yg diracuni pemikiran Melayu Kuno sebagai org yg berfikiran negatif, komunis dan sebagainya. Dari pengamatan politik saya, di negara ini jika kerajaan yg sedia ada membuat majlis menghimpunkan puluhan ribu penyokong....tidak mengapa tetapi tidak kpd mereka yg lain. Contohnya penyokong BN berdemo di Pulau Pinang dgn memberikan hadiah tahi...tiada sebarang isu. Di luar negara kebanyakan negara mereka jarang menyebut pembangkang tetapi hanya menyebut nama parti. Ini seolah-olah satu permainan minda utk mengatakan pembangkang adalah sebuah parti yg akn menjhanamkan negara. Di England mereka tak bercakap tentang pemimpinnya atau menyebut parti yg tidak memerintah sebagai pembangkang. Mereka bercakap tentang parti Buruh-Konservatif. Jika di Amerika tentang parti Republikan - Demokrat. Pemimpinnya tak penting. Tapi di Malaysia, kita cakap tentang Najib-Anwar. Kita tak seperti di England, kalau tak boleh buat, letak jawatan. Di Malaysia kita cakap tentang personalitinya bukan dasar ekonomi utk kesenangan rakyat. Di Malaysia pihak berkuasa seperti polis, SPR dan badan2 kerajaan yg lain dilihat sebagai parti politik. Sehingggakan rakyat keliru antara parti dan kerajaan, begitu juga antara duit parti dan duit kerajaan. Apa itu kerajaan pun mungkin sesetengah mereka tidak faham. Jika anda menyokong sesuatu usaha yg baik di mata dan fikiran anda yg diusahan oleh pihak yg bukan dari kerajaan anda akn di anggap bodoh, memusnahkan bangsa, ganas dan sebagainya. Dlm erti kata lain anda tidak boleh ada pilihan. Anda mesti memilih parti yg memerintah kerajaan itu selama-lamanya. Wujudnya parti yg lagi satu hanyalah sebagai bukti negara ini demokrasi. Saya hairan kenapa apabila saya menyokong apa yg dilakukan kerajaan, saya dianggap bijak, berwawasan dan sebagainya. Tetapi saya tak boleh menyokong yg lain selain daripada kerajaan. Hinggakan saya tertanya apa perlu parti yg lain selain UMNO, MCA dan MIC. Sedangkan Allah Yang Maha Bijaksana memberi saya pilihan samada ingin ke syurga atau ke neraka. Saya juga ke kedai buku di beri pilihan utk membeli buku atau akhbar yg saya inginkan. Begitu juga memilih isteri saya juga diberikan pilihan. Seperti yg saya katakan, beginilah if u choose to live in ignorance..then dont call other people stupid... Kamu duduk di rumah dan tidak menyokong BERSIH...tiada siapa yg peduli. Tiada siapa yg marah. Tiada siapa yg kata kamu bodoh. Jom Heboh yg membuatkan jalan raya sesak...kita tak marah kerana ada manusia yg ingin bersuka ria ke sana. Itu hak mereka. Nasihat saya jgn jadi peminat politik kolot atau kuno. Kamu hanya ada satu pilihan sepertimana Firaun. Kamu hanya boleh pilih Firaun sahaja sebagai Raja dan Tuhan kamu...tak mengaku Firaun Tuhanmu...kamu akn disiksa dan dibunuh. Jadi berilah hak sekali sekala utk org lain. Kata la apapun...saya tetap menganggap mereka yg turun semalam adalah sebagai wira....walaupun sejak berbelas tahun mereka tahu risiko dipukul, disimbah air kimia dan gas pemedih mata...mereka tetap turun menyatakan apa yg tersirat di hati."

Anonymous May 14, 2012 at 7:20 PM  

terus terang aku cakap , jika perang berlaku ..jika kekacauan berlaku , gaduh dan mati sana sini , sebagaimana di Mesir atau Iraq atau Iran , gara2 perbuatan segelintir manusia melayu islam yg gila dan binggung ,
aku ..aku sanggup turun dan berperang dnegan mereka , jika nyawa sebagai taruhan sekalipun , jika kepala bercerai dari badan sekalipun , aku sanggup ! mereka islam dan bangsa melayu , aku juga islam dan melayu , tapi demi negara ini , demi bangsa dan agama ini , aku sanggup !!

pedemo haram BersHiT itu memang biadab , celaka , kurang ajar , mereka berani kerana ramai , pukul curi ..pukul dan lari , bila muka masuk paper sejuta alasan diberikan , tipu sana tipu sini , mengaku islam dijamin syurga tapi perangai macam sang kafir komunis laknat , mengaku sanggat baik dan islamik berbanding manusia lain tapi sikap ya Allah ..

laki betina campur tak pula kata haram , wanita menjerit ..pakai tudung plak tu , pas diam senyap ! tapi bukankah pas kata suara wanita haram , sertai tilawah pun kata haram , demo jalanraya tak haram pulak !

Bersih pada pembangkang tak smemstinya bersih pada Ummah , Bersih dimulut pembangkang tak semestinya bersih pada hukum , bersih dilidah pembangkang tak semestinya bersih pada negara bangsa , cuba cakap dimana bersihnya perbuatan mereka ?

ada darah yg mengalir , kerana mereka yg memulakan provokasi pada polis , langgar arahan pihak berkuasa, langgar arahan mahkamah ,

ada kenderaan yg rosak , mereka yg merosakkkan ! ada sampah bertan-tan ditingal bersepah , sampah yg mereka tinggalkan !
ada peniaga tutup perniagaan rugi beribu , kerana rusuhan haram mereka !
ada pemandu teksi rugi pendapatan sehari , kerana jalan sesak gara2 pendemo , ada student tak sempat hadiri exam , kerana tersanggut digerombolan pendemo , ada ibu hampir mati nak bersalin ..gara2 ambulance tersekat dijalanraya angkara perusuh , ada dompet hilang diseluk masa demo , ada luka dan sebagainya hasil dari merusuh ,

cuba cakap , apa faedah mereka dapat ? dapat pahala ? dapat merit gred ? dapat menarik pelabur luar ? bursa saham melambung ? dakwah islamiah dipandang indah ? atau gara2 rusuhan itu seratus cina masuk Islam ?

cakap , apa faedah dari bersih ??

Anonymous June 4, 2012 at 12:37 PM  

AsSalam ....cuti cuti Malaysia ingin keTerengganu.....ingat SUNFLOWER HOMESTAY .....samada untuk sebuah bilik , dua atau empat bilik atau sebuah rumah...atau DOMETRY...yang menarik ...sila hubungi 0199366560.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP