Monday, February 27, 2012

KERAJAAN KEDAH FEB 2012 = PAS & UMNO KEDAH BERGABUNG ??? ... Strategi LAUTAN BIRU PAS KEDAH ???


Katanya ada kejutan esok hari (SELASA : 28hb Feb 2012)...
Katanya ada sesuatu yang pelik akan berlaku !?...
Katanya, negeri lain tak buat, Negeri Kedah akan buat : Melalui pimpinan MB Haji Azizan.
Betoi ka semua nieee ???!!??

Hehehe ... nampaknya semua itu adalah spekulasi / rumours / habag angin ...

Mungkin juga ianya akan menjadi realiti, tetapi mungkin juga akan terus menjadi misteri ...

MB Kedah Ustaz Haji Azizan memang dah tahu dah, PAS Kedah memang dah nak lemas dan bakal tenggelam dalam menghadapi PRU13 beberapa minggu/bulan lagi di negeri ini ...

Tahap nazak PAS Kedah kini, sudah sampai level yang boleh dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi dengan pemantauan kritikal 24 Jam tanpa henti - akibat terlalu hampir sangat dengan Sakhratul Maut.

Bantuan talian hayat amatlah diperlukan PAS Kedah untuk menyambung kepimpinan mereka di Kedah selepas berlangsungnya PRU13 nanti.

Seandainya MB Haji Azizan berani mencampurkan barisan Exconya esok dengan wakil rakyat dari UMNO (Bagi menggantikan beberapa Exco PAS yang keras kepala dan melawan cakapnya sepanjang musim yang lepas), maka TALIAN HAYAT PAS KEDAH AKAN TERUS KEMBALI BERDEGUP DAN NYAWA PAS KEDAH AKAN KEMBALI KUAT , SEHINGGA BOLEH MENANG SEKALI LAGI PILIHANRAYA DUN DI PRU13 NANTI ...

Percayalah ! Seandainya KERAJAAN CAMPURAN PAS & UMNO DIWUJUDKAN ESOK OLEH HAJI AZIZAN, ITULAH PETANDA PAS KEDAH AKAN TERUS MENANG PRU13 DI KEDAH - AKAN LEBIH NYATA !

INI DINAMAKAN, STRATEGI LAUTAN BIRU PAS KEDAH.

Oleh yang demikian, rakyat Kedah akan terus takjub, memuji memuja dan akan menganggap otak MB sungguh bergeliga (MENYATUKAN DUA PARTI MELAYU DI KEDAH) dan beliau berani menongkah arus Pakatan Rakyat ... Dengan itu, rakyat Kedah akan berpendapat bahawa sepatutnya dan selayaknya PAS Kedah yang diterajui MB Haji Azizan, mesti diundi semula !!

Kesannya sungguh buruk kepada UMNO Kedah dalam langkah untuk menawan semula Negeri ini daripada Pakatan Rakyat.

Hmmm ....
Ini hanya pendapat aku saja yer ... (ianya secara peribadi aku nukilkan di AloQStaQBlog ni), sesiapa yang tak berapa suka dengan pendapat aku ni, bolehlah hantaq komen & nyatakan pendapat ngkorang pulak , OK? Silakan hantar komen anda ... AloQStaQBlog amat mengalu-alukan.



Wassalam.

Apapun,
ABAI = ASALKAN BUKAN ANWAR IBRAHIM !



AloQStaQ
Isnin
9:29 Pagi
27hb FEB 2012

14 komen:

Anonymous February 27, 2012 at 9:51 AM  

ABAI !

Aku pun satu pendapat dengan admin ASBlog.

Aku tak yakin MB Kedah akan kasi can untok UMNO pegang jawatan Exco dalam teamnya. Ini karut. Mana boleh buat kerajaan campuran tanpa restu parti.

MB Kedah mungkin hanya akan lantik dari kalangan pakatan rakyat saja. Mana boleh dari BN. BN itu pembangkang di kedah!

Exco PR Kedah dari orang Umno?
HAHA. ianya hanya satu angan2. Kalau jadi sekalipun, hanyalah sandiwara saja.

Anonymous February 27, 2012 at 10:18 AM  

Gila kot MB nak angkat orang BN jadi Exco. Nak cari kena tibai dengan AI?

macamlah PR Kedah dah tak ada calon lain yang lebih layak untuk jadi exco. kalau phahrolrazi dengan ismail tak mahu jadi exco sebab bodoh sombong, ramai lagi yang ada dan layak!

Anonymous February 27, 2012 at 10:46 AM  

tak masuk akai mb nak lantik pembangkangnya jadi exco!

Anonymous February 27, 2012 at 11:56 AM  

aku pon sokong....islam dan melayu bersatu padu....bole lah buat kerja secara islam yang sebenar

Anonymous February 27, 2012 at 12:22 PM  

Aku tak kisah PAS atau UMNO memerintah Kedah. Bagi aku,undi aku adalah ABCD (Asalkan Bukan Cina DAPig). Parti Khalwat Rancak (PKR) juga jangan harap nak dapat undi aku.

Anonymous February 27, 2012 at 2:41 PM  

klu pun nk lantik juga exco dari BN,aku rasa tk payah dok layanlah,dah nak karam biar karamlah,kita naik kapal baru..

Anonymous February 27, 2012 at 2:41 PM  

klu pun nk lantik juga exco dari BN,aku rasa tk payah dok layanlah,dah nak karam biar karamlah,kita naik kapal baru..

Anonymous February 27, 2012 at 2:41 PM  

klu pun nk lantik juga exco dari BN,aku rasa tk payah dok layanlah,dah nak karam biar karamlah,kita naik kapal baru..

Anonymous February 27, 2012 at 2:41 PM  

klu pun nk lantik juga exco dari BN,aku rasa tk payah dok layanlah,dah nak karam biar karamlah,kita naik kapal baru..

Anonymous February 27, 2012 at 2:41 PM  

klu pun nk lantik juga exco dari BN,aku rasa tk payah dok layanlah,dah nak karam biar karamlah,kita naik kapal baru..

Anonymous February 27, 2012 at 2:41 PM  

klu pun nk lantik juga exco dari BN,aku rasa tk payah dok layanlah,dah nak karam biar karamlah,kita naik kapal baru..

Medan Tempur Kedah February 29, 2012 at 5:51 PM  

mohon pautkan blog medantempurkedah.blogspot.com ke blog tuan

Anonymous March 3, 2012 at 11:49 PM  

Baru ni saya tahu apa itu ABAI. kat tempat saya banyak ditulis perkataan ni. Kat mana-mana. kat bus stop, kat papan tanda jalan, kat dinding bangunan, pendek kata kat mana2 ada perkataan ni di spray guna warna hitam.

UMNO PARTI PENJARA March 14, 2012 at 5:51 PM  

Transformasi Palsu - Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO
Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman
(Lihat bukti kukuh!!) Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



Mahasiswa2 Malaysia Bodoh2 Dan Tolol2. ( Kejam Dan Teraniaya..) Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP