Sunday, November 20, 2011

Video MAT CINA ...


Ni ada satu video yang aku rasa boleh dilayan oleh kita semua dan sepatutnya rakyat Malaysia amik faham isi kandungan video yang Mat Cina a.k.a Lutfi Cina ni buat ... tak kiralah hang adalah orang Melayu Islam atau orang Cina Buddha atau orang India Hindu atau orang Kristian mahupun orang yang jenis bangsa dan agama apa sekalipun
waima orang yang takda agama ...

Asalkan hang mempunyai Kad Pengenalan Malaysia yang sah - eloklah tonton video ni ...


Walaupun video ni dah agak lama diterbitkan oleh Lutfi Cina tu, aku mengakui bahawa aku baru saja tengok .... Dan aku memang suka nak share dengan hangpa semua kawan2 aku yang masuk blog ni!

TQ !

NOTA TAMBAHAN :

Terima kasih pada blogger Sarfarimal Saad kerana dialah yang menayangkan video ni, dan aku pun sharelah untuk orang lain yang belum tonton lagi (macam aku sebelum ni) ... hehehe ....



AloQStaQ
20-11-2011
4:30 Ptg
Ahad

2 komen:

tajul_admin November 20, 2011 at 4:53 PM  

bagusnya,nk boh jugak la..

AloQStaQ November 21, 2011 at 12:07 AM  

TQ so much 4 visiting my blog Dato' ... silakan share video tu ... benda baik elok dihebah2kan ... hehe

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP