Monday, October 10, 2011

Video lagi ! "ANWAR PEGI BANGKOK TU ,,, DI RANCANG OLEH UMNO!"

Gila betoi dah niiii ... Memang sunggoh gila !

Punyalah taksub tahap bapak babi, ada staf
(aku rasa dia ni pengikut tegar PKR kot) yang kerja kat opis bersebelahan tempat aku minum teh tarik & roti canai pagi ni yang sanggup sebut macam ni ;
"ANWAR PEGI BANGKOK TU ,,, DI RANCANG OLEH UMNO !
... ANWAR diperangkap oleh puak UMNO
ni supaya dia kongkek Siamese Doll dalam video gomo siyey tu kali ni ! ... Bu*uh punya UMNO !" ....

Ini adalah gara-gara kerana pendedahan satu lagi video kongkek yang menyerupai bentuk manusia anugerah syaitan bernama Anwar Ibrahim di laman2 blog rakan-rakan & sahabat aku di SINI (gomo) , SINI (parpu) , SINI (gelombang) , SINI (MiM) , SINI (HHalem) (dan banyak blog2 lain lagi)


Makna kata, semua kebaikan yang Anwar buat adalah rancangan PKR & dirinya sendiri ...

Manakala, segala kejahatan yang Anwar lakukan adalah rancangan UMNO/Barisan Nasional ...

Hahaha ! ....
Sungguh Macam SiyaLLLLLLLLLLLLLL la lu puak Pakatan Jahanam !



AloQStaQ
12 : 21 Tgahari
10 Oktober 2011
Senayan

5 komen:

Anonymous October 10, 2011 at 12:54 PM  

bodoh punya blog, penyebar fitnah. mampus la umngok lepas pru 12 nanti

Anonymous October 10, 2011 at 1:01 PM  

Lu tengok la sendiri nanti bro....sapa yang MAMPUS nanti.....

aku sayang SM October 10, 2011 at 1:03 PM  

yang akan mampus ialah...ialah.... PuKiR dan hamPAS......DAPig lagi jangan cerita la..menang kat kaw sepet je....

Anonymous October 10, 2011 at 1:53 PM  

Laaaa!!! Macam ni pon ada jugak? Manusia la ni dah tak takot ALLAH dah kaaa??

Anonymous October 10, 2011 at 9:29 PM  

Kalau pencacai mangkuk hayun PR marah kerana menyiarkan 'TAYANGAN LUCAH' ni, arap kita jangan cepat melatah... peluru yang tersedia oleh musuh, kita gunakan sebaik2nya. Ingat ape pesan Hadi boroi selepas kemenangan PR dalam PRK Permatang Pasir dulu:

"Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini. "


Sumber - http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=News&file=print&sid=3541

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP