Friday, October 7, 2011

Ahli Parlimen Pakatan Tak Mahu Elaun AP Dinaikkan ?? ... Apapun, TERIMA KASIH PM ku !

Dah mula kedengaran bahawa Ahli-Ahli Parlimen Pakatan Rakyat dah mula berbincang sesama mereka untuk sama-sama sepakat menolak usul kenaikan elaun yang dicadangkan oleh Menteri Kewangan pada budget tadi , kononnya atas sebab AHLI PARLIMEN PAKATAN TIDAK MAHU RAKYAT TERBEBAN KERANA MEMBAYAR ELAUN LEBIH KEPADA AHLI-AHLI PARLIMEN YANG SUDAHPUN BANYAK KADAR GAJI + ELAUNNYA.

Itu hanyalah satu gula-gula politik oleh Ahli Parlimen Pakatan sebagai usaha mereka untuk sedikit sebanyak menutup kehebatan budget 2012 yang baru dibentang oleh Menteri Kewangan yang juga adalah Perdana Menteri 1Malaysia yang amat dikasihi sekalian rakyat jelata...

Tapi, kita tengok sama-sama nanti , apa respon puak Pakatan sama ada AKAN MENYOKONG USUL KENAIKAN ELAUN AP atau TIDAK SOKONG ... (Aku dok nampak, demi untuk modal mereka auta rakyat menjelang PRU13 nanti, depa dengan perit hati takkan sokong usul kenaikan elaun AP tu ...)

APAPUN, sebagai rakyat bawahan, aku ucapkan jutaan terima kasih kepada Perdana Menteri di atas budget 2012 yang amat mesra rakyat marhaen ... TERIMA KASIH DAUN KELADI PM !




AloQStaQ
JUMAAT
7:40 Mlm
07-10-2011

3 komen:

Anonymous October 7, 2011 at 8:04 PM  

TERIMA KASIH PM. TERIMA KASIH BN.

sel13.com October 7, 2011 at 11:26 PM  

Anak Khalid Samad Guna Wang Zakat Biayai Pengajian

Anonymous October 10, 2011 at 11:35 AM  

Molek sangat kalau Ahli Parlimen tolak kanaikan elaun..TAPI...
Bukan setakat ahli parlimen sahaja, mana-mana yang totok pembankang yang berkerja dalam kerajaan juga perlu tolak kenaikan gaji, bonus dan skim yg lebih baik tu...ini tidak...gaji nak naik... tapi hati hitam dengan kejahatan pembangkang.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP