Tuesday, October 11, 2011

SULTAN SELANGOR AHLI UMNO ?? ... AZIZ BARI Kasi Bola Tanggung Untuk Puak Haramjadah Pakatan MENGHINA SULTAN ...

Aku terbaca Malaysiakini pagi ni yang bertajuk ; Aziz Bari: Campurtangan perlu selaras ajaran Islam  yang seolah-olah mempertikaikan titah ucapan Baginda Sultan Selangor mengenai permasalahan umat Islam yang berlaku di Selangor yang berkaitan dengan kejadian serbuan JAIS ke sebuah gereja baru-baru ini ...

Aziz Bari yang bagi aku seumpama profesor kangkung tu seolah-olah telah cuba memberikan bola tanggung kepada semua balaci-balaci Puak Pakatan Rakyat untuk membantai kaw-kaw punya terhadap Kebawah Duli Sultan Selangor.

Sehinggakan terpacullah satu kenyataan paling sial oleh seorang pemberi komen di bahagian bawah artikel tersebut yang bernama : Melayu Terakhir · UTM Skudai yang menyebut "raja pun dah jadi ahli UMNO....inilah akibatnya....sama gak dengan kes negeri perak....majoriti raja dah masuk UMNO...."
.

Inilah sifat Puak Pakatan Babi ... Jika seorang Raja / Sultan tidak memberikan sebarang respon ataupun sekadar memberikan respon yang menyebelahi pihak Pakatan, maka itulah Sultan yang disanjung kerana liberal / adil.

Tetapi, jika kelihatan seorang Raja / Sultan tersebut seperti (seolah-olah) menyokong tindakan Kerajaan Pusat mahupun memberi apa-apa respon yang tidak menyebelahi Pakatan Rakyat , maka Raja / Sultan itu akan terus di cop sebagai dah jadi ahli UMNO !

Sungguh sial punya puak pakatan haram jadah ! ... termasuklah Ajiz Buri* Profesor Kangkung (Confirmed dia ni 100% Balaci ANUwar)...



AloQStaQ
11-10-11
SELASA
10:20 Pagi

9 komen:

gempita October 11, 2011 at 10:30 AM  

MEMANG BABI PUNYA AZIZ BURI* ! SEMOGA ENGKAU SEDAQ DIRI SEBAB SEDANG MAKAN GAJI HARAM DI UIA SANA , DURI DALAM DAGING. GUNTING DALAM LIPATAN. ULAR DALAM SEMAK. BABI DALAM KANDANG. KOTEY ANWAR DALAM JUBUR. MEMANG KIMAK BETULLAH AZIZ BURI* NI ! GAJI NAIK NGKAU SAPU JUGAK ! BABI SIAL PUNYA LAHANAT !

Anonymous October 11, 2011 at 10:38 AM  

aku sokong engko gempita ! memang dia tu "duri dalam daging" "kotey anwar dalam jubur" "babi dalam kandang" punya spesis ni!

patutnya kat orang macam ni tak perlu naik gaji, bior dia pegi keja jilat jubur anwar aja!

Anonymous October 11, 2011 at 10:50 AM  

pegi la repot polis

aku melayu rasis October 11, 2011 at 10:53 AM  

nasib baik manusia tu katanya di UTM> Kalau Uitm, aku cari sampai lubang cacing!! Manusia tak sedar dek untung!!

Anonymous October 11, 2011 at 11:09 AM  

Memang cilaka punya melayu, cuba selidik darimana asal usul melayu sorang ini, mungkin melayu sebarang kot... kalau betul pulangkan saja ke tempat asalnya...biar jangan menggangu negara orang.

Adi Kencana October 11, 2011 at 11:58 AM  

Org mcm ni patut kena buang negeri je. Dasar Melayu tak sedar diri. DAP ketawa besar org Melayu sendiri jadi agen rosakkan bangsa & agama.

NURUL IZZAH: ANTARA BAZARIA PANTAI & BAZAR TOK GURU. Baca di sini!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous October 11, 2011 at 12:36 PM  

Setahu aku dia ni profesor cek babi buntingkan

Mat Belalai October 11, 2011 at 2:50 PM  

..prof ni terhutang budi dgn Al Jubb yg bawa dia masuk UIA....

Anonymous January 8, 2013 at 5:17 PM  

wah wah.. Hebat juga ahli2 umno bergayut goncang2 dahan sambil menghina orang lain mcm munyit d sini ya? Jgn hina babi, ianya sedap. Barang siapa yg tidak pernah makan babi, maka matinya tidak akan dapat tutup mata. Surah al dibab cyeal qaomu smua ayat 69. Sultan selangor tu periksa diri sebelum (terutama anaknya) cakap pasal orang lain. Sedarilah juga fatwa tiada kuasa atas org bukan islam. Kalau d Sabah serbu Gereja mungkin mampus tu ahli majlis agama tu kami kerjakan. Balas serbu masjid baru tau! Sekarang mau control penggunaan nama 'Allah' lagi? Nama suci tu bukan hak mutlak islam la kawan, sudah 2000 tahun kami pakai. My advice, jaga la agama sendiri, jgn sibuk pasal agama orang lain. Ya, kamu ramai tapi belum tau boleh menang, faham buduh? Shalom, a.francis, kk, sabah

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP