Thursday, August 4, 2011

KAK WAN, SAYA NAK KENALKAN INILAH SEBENARNYA ANUGERAH ALLAH KEPADA RAKYAT MALAYSIA ... BUKAN LAKI HANG !

Kak Wan ,
Saya nak kenalkan kak Wan dengan seorang insan mulia yang sebenarnya beliaulah ANUGERAH ALLAH kepada kita semua sekalian Rakyat Malaysia.

Beliau inilah yang bertanggungjawab membawa negara kita ini duduk sama rendah dan berdiri sama tinggi dengan negara-negara maju yang lain ...

Beliau jugalah membawa negara Malaysia yang tercinta ini dari sebuah negara kecil terpencil yang tidak dikenali, kepada sebuah negara yang gah namanya di seantero dunia!

Negara ini semakin popular di mata dunia adalah hasil perjuangan dan kepimpinan beliau, sudah tentu bukan disebabkan populariti murahan atau gimik politik kotor fitnah di Racun Arsenik mahupun pura-pura Sakit Tulang Belakang di penjara ...

Hakikatnya beliau membawa negara ini dikenali dunia melalui peningkatan ekonomi dan taraf hidup rakyatnya , kemajuan di segenap sektor perindustrian serta pembangunan pesat negara ini yang seiring dengan keharmonian rakyatnya !

Beliau disenangi oleh segenap lapisan rakyat Malaysia (kecuali Kak Wan & geng Kak Wan sahaja).

Beliau sentiasa disayangi oleh Rakyat
(kecuali Kak Wan & geng Kak Wan sahaja), sewaktu beliau masih menjadi pemerintah mahupun setelah beliau bersara dari menjadi Perdana Menteri.

Memang sahlah beliau adalah ANUGERAH ALLAH Robbul Jalil kepada Seluruh Rakyat Malaysia.

Beliau itu bukanlah Anwar Bin Ibrahim laki Kak Wan!
Beliau adalah suami kepada Tun Dr. Siti Hasmah Mohd Ali.

Beliau merupakan Ayahanda kesayangan kami semua
(kecuali Kak Wan & geng Kak Wan sahaja) !! ...


Ayahanda kami TUN Dr.M !
Kami doakan semoga Ayahanda Tun terus sihat wal'afiat ...
Dipanjangkan umur,
dipermudahkan segala urusan,
dilimpahi keimanan dan ketaqwaan kepada Allah S.W.T! Aminnnn
...



AloQStaQ
04 Ramadhan 1432 H
KHAMIS
11:01 AM

7 komen:

Anonymous August 4, 2011 at 11:15 AM  

AMIN YA ALLAH AMIN YA RAHMAN AMIN YA RAHIM. BERIKAN KEKAUTAN KEPADA TUN M DALAM MENYUMBANG IDEA YANG BERNAS DAN MEAJUKAN NEGARA INI DEMIKEUTUHAN BANGSANYA DANAGA DAN NEGARANYA. AMIN.

Anonymous August 4, 2011 at 11:17 AM  

Besarnya jurang antara Negarawan, Tun Mahathir yang tetap disanjung tinggi didalam dan luar negara. Sedang Anwar terhina melutut didepan China doll untuk mendapat sedikit nikmat. Sesungghnya Allah Maha Adil

Tokpauh

Anonymous August 4, 2011 at 11:28 AM  

Amin amin YA RABILALAMIN...semoga dipanjangkan umur Tun Mahathir kita.

Anonymous August 4, 2011 at 2:32 PM  

Betui tu...............Kak Wan oi, hang banyak perasan.............malu la sikit...cermin la diri hang oiii.....laki hang macam mana, laki orang macam mana????? hang sorang saja yang percaya kat laki hang..........orang lain duk kesian dan meluat kat hang....apalagi la hang nak kata? hang percaya bulat2 laki hang...bodohnya.......video tu dah tak boleh disangkal lagi.....sudah sudah lah tu.....sampai pi bagi announcement kat semua kata laki hang anugerah tuhan.........bukan, bukan, dia Anugerah Chinadoll !!!!

usin August 4, 2011 at 6:04 PM  

ni nk habaq kt hang kak wan. depa semua tu (geng kak wan) bukan tak pecaya yg dlm gambaq video tu laki hang. depa percaya tp dok kesian kt hang ja. tu depa buat2 bodo tak pecaya, sebanaqnya mampuih kering depa dh lama pecaya. kak wan camana? buat2 degil la tu tak pecaya, tp org tau dah kak wan, hati kecil hang percaya itu adalah ..... ... .......

Anonymous August 5, 2011 at 10:42 PM  

semoga Allah sentiasa melindungi dan merahmati TUN M...dan keluarga..dan dikurniakan umoq yang panjang dan kesihatan tubuh badan yang baik..

Anonymous August 9, 2011 at 3:00 PM  

kak wan akan kata yang beraksi tu adalah HANTU RAYA yang menyerupai Anuar Ibrahim.....walaupun aksi tu di depan mata Kak Wan sekali pun..........dengag kata Pak Brahim dulu pun rekod tak senonoh jugak di Sungai Bakap, betui ka Pak Brahim? Jawab sikit? Anak hang duk ikut cara hang ka????

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP