Thursday, August 4, 2011

UPDATE SKANDAL EXCO PAS KEDAH : Ini Jawapan MAUT Pertama daripada KedahLaNie (Blogger PAS Kedah) ! ... HAHAHA !! MAUTTT !!!

Terima kasih banyak-banyak aku ucapkan kepada sahabat Admin KedahLanie.info yang telah sudi menjawab dengan jawapan "maut" terhadap Isu Skandal Exco Kanan PAS Kedah yang disiarkan oleh beberapa blog pro-UMNO beberapa hari lepas.

Ini aku rasa adalah jawapan pertama dari blog pembangkang (PAS) demi menyelamatkan nama baik & maruah seorang Exco Kanan PAS Kedah yang telah tercalar ... akibat perbuatan buruknya sendiri.

Jawapan yang nampak jelas untuk "menyelamatkan diri" dari Admin KedahLaNie.

Disebabkan
MUNGKIN jawapan yang sebenar depa tak berani nak sebut terang-terangan (bimbang nanti) terguris pulak hati Exco Kanan tu (yang ada harapan untuk jadi MB Kedah musim depan , itupun kalau PAS Kedah menang lagi!)

Ataupun, Admin KedahLaNie bimbang nanti terkejut pulak jantung MB Kedah kesayangan mereka yang kini sedang kegeringan di IJN tu !

(KLIK UNTUK BESARKAN IMEJ)

Jadi, secara ringkasnya beginilah respon balas dari aku, untuk jawapan naif KedahLaNie tu ...

Kalau Admin KedahLanie nak menjawab dengan jawapan-jawapan naif sedemikian rupa , yang berbunyi begini :

"Kami sebenaqnya malas nak layan cerita2 bab dalam kain yg mai tak tahu punca mana nie..."
(KedahLanie)

... "kalau hangpa ada gambaq minah tu dgn mamat tu atau pun video pengakuan ka video dok kongkek kaa baru laa syok sikit nak siarkannya"....
(KedahLanie)

" bab kongkek nie kalau lu ada bukti dan penjelasan kukuh bawak mai sini hangpa tak yah susah2 nak pikiaqnya nak suruh kami siarkan.... kalau main baling batu sembunyi tangan...kami mintak ingat2lah sama bulan puasa nie....."
(KedahLanie)

Bagi aku jawapan-jawapan di atas adalah LAWAK RAMADHAN paling sempoi punya ! ...

SEBAB APA AKU KATA ITU LAWAK RAMADHAN ?

SEBABNYA ... kalau sebelum ni kes skandal KONONNYA Dato' Sri Najib dengan Altantuya dan juga Ziana Zain tu, yang langsung tak dak bukti apapun sama ada bukti bergambar , bervisual , bervideo, beraudio maupun apa saja jenis bukti , di antara diorang tu dengan Dato' Sri Najib - Aku nak tanya : Apa yang puak pembangkang buat ???

Adakah blogger pembangkang berjuang bersama-sama blogger UMNO untuk menafikan habis-habisan penglibatan DS Najib berskandal dengan perempuan-perempuan tersebut ?

Ataupun ... Adakah blogger pembangkang hanya senyap sunyi sepi tanpa sebarang mengadu-domba kepada Rakyat (hanya kerana ketiadaan bukti?) mengenai Skandal DS Najib tu ??

HAHAHA ! TOLONG JAWAB MAI SAT !

TERBUKTI SELAMA INI ....

KESEMUA BLOGGER PEMBANGKANG telah menggunakan FITNAH Skandal itulah sebagai peluru sesat kepada BN !

Isu inilah yang depa paling PULUN HABIS-HABISAN siang malam 24JAM non-stop untuk menghentam BN, UMNO & Dato' Sri Najib dari segenap sudut !!

Kaw-kaw punya depa tibai tak hengat !!!

TAPI kali ni, apabila timbul cerita skandal pasal SEORANG EXCO KANAN DARI PUAK YANG SATU LAMBANG DENGAN DIORANG, mulalah diorang meracau melolong meminta bukti la , gambar la, video la, apakelancau lagi la ! .... F^CK OFF LA LU OLANG !!


(BAB ANUWAR ANUGERAH TOHAN MENGKONGKEK BETINA SUNDAL TU - SIAP DENGAN ADA BUKTI VIDEO ... MACAM-MACAM PULAK ALASAN HANGPA ... SEMATA-MATA NAK PERTAHANKAN SI PELIWAT PENJAHANAM NEGARA TU ! ...)


Pusing la - jangan tak pusing !
Tak lepas lu pusing, MB nanti jadi pening !

Silap-Silap nanti MB lesing,

ataupun orang tua tu terus gering ...


OK blah ! ... Selamat Berpuasa ...
(Dan cubalah kurangkan buat kerja bodoh mempertahankan pemimpin Penipu Rakyat!)


AloQStaQ
MALAM JUMAAT
05 RAMADHAN 1432 H
11:45 PM

Selepas Tarawih di Masjid Anak Bukit
(Kawasan DUN Exco Kanan PAS)

8 komen:

Mctheory August 4, 2011 at 11:52 PM  

Ha ha ha.. Baguih dok ada loq staq..

Anonymous August 5, 2011 at 12:01 AM  

Puak pembangkang memang dah kena penangan MAUT dengan perangai buruk pemimpin pas yang suka ramai perempuan.

Cukup banyak bukti pemimpin pas memang pasang bini lebih daripada 1.

kalau adil, tak apa le, baguslah ikut sunnah Nabi, tapi macam exco ni apahal sampai sanggup menjahanamkan rumahtangga orang semata-mata nak kahwin dengan 'kekasih lama' nya ni.

Buruk sungguh perangai exco ni.

Anonymous August 5, 2011 at 12:12 AM  

silap tu bang bukan buruk perangai tapi cantik sungguh perangai depa tu pasai apa pun yang depa buat semua baguih...hampeh.

Anonymous August 5, 2011 at 1:05 AM  

wei admin jumpa boleh dak.. best jgk ni sembang depan2.. tak riang lar guna vlog.. aku bdak kh berjaya.. dkat saja kut..

paktam@ August 5, 2011 at 2:06 AM  

>klu bg bukti video pun ....bukan ada gunapun!!!
>sebab video tu besi....pemimpin depa cakap xleh buat jdi saksi pun!!
>hak depa buat/cakap semua betoi...hak org len buat/cakap semua salah!!!
>apa jenis xtau org pas ni!!!!!!hehehe

Anonymous August 5, 2011 at 8:15 AM  

aku harap pengundi di kedah ambil peduli pasal bebenda macam ni.

selama ini rkyat kedah kebanyakannya sanjung sungguh axco pas tu yang dikatakan humble.

ni baru pecah temberang

jo jambul August 5, 2011 at 8:27 AM  

huhu!
humble kena kat dia la! perampas bini org!

tengok tu,blogger pas sendiri pun tak berani nak pertahankan beliau, sebab diorang mungkin bimbang isu ini makan diri diorang dan parti khawarij diorang ,,,

jo

1 Melayu August 5, 2011 at 7:33 PM  

Ada maklumat mengatakan EXCO ni cuukup takut nak pi ziarah Ustz Azizan,dia takut nanti ustz Azizan naik sheikh angin seluruh badan dan terus rebah.EXCO lain semua dah pi melawat ustz azizan kechuali dia sorang saja.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP