Sunday, July 3, 2011

MAKLUMAT SULIT DALAMAN : BERSHIT2.0 ... Pergerakan Masuk Lembu2 Ke KL akan Bermula Seawal 4,5,6hb JULAI !! ... ALERT !!


AloQStaQBlog mendapat "maklumat SULIT dalaman" dari saudara-mara serta rakan taulan aku yang begitu aktif di dalam parti kebajikan Malaysia iaitu PAS a/p DAP : bahawa pergerakan masuk balaci-balaci & malaun-malaun bodoh macam lembu yang akan menjadi peserta bagi memenuhi Bandaraya Kuala Lumpur pada hari pergolakan 9hb Julai nanti adalah lebih awal dari apa yang disangkakan ...

DIKATAKAN PERGERAKAN MASUK KE BANDARAYA KUALA LUMPUR OLEH LEMBU-LEMBU PESERTA DEMO BERSHIT 2.0 SECARA BERANSUR-ANSUR BERMULA SEAWAL ESOK & LUSA !

YAKNI , 5 HARI LEBIH AWAL DARI TARIKH PERGOLAKAN !! ...

Ini adalah untuk mengaburi mata pihak berkuasa dan mengelakkan sekatan masuk (road-block) ke Bandaraya KL di waktu-waktu genting nanti (hari-hari terakhir sebelum 9hb) ...

Pergerakan masuk Bandaraya KL lebih awal dan secara tersusun ini, dikatakan telah dirancang oleh penganjur supaya penyertaan lembu-lembu bongok dari negeri-negeri dan kawasan luar KL boleh menambah-ramaikan lagi peserta BERSHIT 2.0 yang pastinya akan dihadiri kebanyakannya dari lembu-lembu yang menetap/bekerja di Lembah Kelang.

(Dikatakan sambutan rakyat yang bodoh macam lembu terhadap BERSHIT 2.0 kali ini adalah amat kurang berbanding sambutan peserta terhadap BERSIH Siri 1 dahulu - sebab waktu tu sentimen rakyat bencikan TUN ABDOLAH BADWI & MENANTUNYA, kini tidak lagi sebab rakyat majoritinya SAYANGKAN NAJIB 1 MALAYSIA ! ).

Jadi, penganjur jadi pening dan kelam kabut ... Pergerakan peserta dari luar mesti berlaku lebih awal ! ...

Tidak dipastikan sama ada pergerakan masuk ke KL seawal ini dibiayai atau dibayar oleh pengajur atau penaja atau penyumbang . Sumber tidak menyatakan.

Akan tetapi, artikel ini diterbitkan oleh blog AloQStaQ ini adalah :

1- Untuk mendedahkan kepada seluruh Rakyat Malaysia (yang sayangkan negara) bahawa aktiviti HARAM Perhimpunan BERSHIT 2.0 ini telah melangkaui fitrah logik rakyat Malaysia yang selama ini sentiasa tunduk patuh ke atas arahan dan saranan pihak berkuasa, tetapi segelintir rakyat Malaysia kini sudahpun hilang akal , hilang tatasusila ketimuran yang tinggi kerana otak mereka telah dirosakkan oleh Pakatan Rakyat ...
Dengan jelas kelihatan, Perhimpunan Haram BERSHIT 2.0 itu , sedaya upaya akan tetap direalisasikan dan diteruskan juga , walauapapun arahan dan halangan dari pihak berkuasa supaya ianya tidak diadakan.


2- Ini juga sebagai langkah awal (alert) kepada pihak berkuasa supaya mengambil makluman dan supaya penguatkuasaan lebih diperketatkan serta segala aspek keselamatan awam akan terus diberi perhatian serius.
(Apapun, Jutaan Terima Kasih kepada pihak berkuasa kerana telah banyak melakukan tangkapan terhadap ajen2 BERSHIT 2.0 sejak beberapa hari lalu, BRAVO ANDA SEMUA !)
Puak lembu-lembu bodoh ni, lagi kita larang - lagilah seronok diorang melawan sebab diorang berhasrat nak jadikan Malaysia ni porak peranda, huru hara dan tidak stabil ! ... Itulah impian lembu-lembu BERSHIT 2.0 ini !
Maka apabila dah terjadinya huru hara, bolehlah kedaulatan Negara Malaysia ini dicerobohi oleh Kuasa Asing yang menjadi TUAN BESAR kepada Anwar Ibrahim. Dengan harapan akan terjadilah macam kat Negara Mesir sana ...
Anwar pun waktu tu, dah tak perlu lagi meneruskan perbicaraan kes liwatnya dan akan ditabalkan sebagai Presiden Rapublik Malaysia ...
SELAMAT la PELIWAT NEGARA tu sampai bila-bila  ....... (kecuali di Padang Mahsyar nanti)

MELAYU JANGAN JADI LEMBU !




AloQStaQ
AHAD
02:02 Ptg
03-JULAI-2011

11 komen:

hafiz July 3, 2011 at 2:43 PM  

Aloq Staq..
Depa tak kerja ka...
Ambik cuti ka kot no...

AloQStaQ July 3, 2011 at 2:50 PM  

Hafiz,
ada beberapa kemungkinan:

1. memang depa amik cuti la kot?

2. cuti pun tak pa MUNGKIN sebab depa dapat "elaun" BERSHIT ; accomodation - makan tanggung, berak cangkung. MUNGKIN ada yahudi mana yang support elaun tu ... hehe

3. takpa depa amik cuti lama pun, biaq depa kena buang keja takpa, sebab inikan JIHAD ? ... dapat PAHLA ooo (palaotak depa!).

4. memang depa ni tak dak keja. keja depa hanyalah siang malam membangkang kerajaan saja.

5. depa tu memang lembu.


Sekian segala kemungkinan.


AloQStaQ

Anonymous July 3, 2011 at 3:01 PM  

fuck bershit!!
Fuck nuar!!!

Anonymous July 3, 2011 at 3:15 PM  

Admin AloQStaQBlog : Sila laporkan secara rasmi dimana-mana balai polis untuk tindakan pihak polis selanjutnya.

Dengan pendedahan sebegini, iaitu hanya di dalam blog sahaja, pihak penguatkuasa yang brtanggungjawab tidak dapat bertindak secara tepat.

Kecualilah jika ada laporan rasmi secara bertulis di mana-mana balai polis.


BERKHIDMAT UNTUK NEGARA.

hafiz July 3, 2011 at 3:29 PM  

Aloq Staq kena report kat semua bloggers la...

Anonymous July 3, 2011 at 3:42 PM  

Anonymous July 3, 2011 3:15 PM,

lu polis ka?
HA HA HA!
padan muka aloq staq blog bodo ni kena gempak dengan polis. mesti lu dah terkencing la admin blog bodo ni.
kalau betul aloq staq ada fakta pasal kemasukan awal peserta bersih ke KL, mesti dia dah pegi buat repot. kalau tak, dah tentu dia bohong.

bodo punya blog.

Anonymous July 3, 2011 at 4:24 PM  

Anon 3:42 .... hang bengkeng pasai pa? Maknanya betoila tu kan kan kan?

Anonymous July 3, 2011 at 6:18 PM  

Kerajaan Selangor tanggung!

usin July 3, 2011 at 6:22 PM  

ni nak habaq, kalau la bersih ni tetap berlaku & kesan dpd itu berlaku rusuhan, dan ada kematian / kecederaan / kemusnahan atas harta benda @ saudara-mara aku, samada penyokong kerajaan @ pembangkang,amaran aku ialah: penganjur bersih sila jaga kepala masing2 kerana aku akan pecahkan kepala mereka walaupun aku terpaksa mati!!!

akubenci-umngok July 3, 2011 at 9:50 PM  

Ini menunjukkan perhimpunan bersih 2.0 ni memang bagus lah!

sekurang-kurangnya ianya akan membantu meningkatkan ekonomi negara.

buktinya kalau baca artikel aloqsetq kali ni, katanya sejak sebelum 5 hari menjelang hari perhimpunan bersih dahpun peserta luar KL menuju ke KL.

mesti deorang nak kena bayar tol, bayar minyak, hotel, makan minum dan beli barang.

siapa kata bersih merosakkan negara?

hanya umbngok saja yang takut pada peserta demo yang akan bergerak secara aman. yang nak merusoh tu perkasam dengan pemudi umngok bodoh!

Saudara Islam July 8, 2011 at 4:26 PM  

Akubenci-umngok 9.50 PM: Kamu tahukah siapa yg perancang sebenarnya BERSIH? Yahudi latnatullah. Mereka tidak senang melihat Malaysia yang dipimpin oleh orang Islam maju, makmur dan aman. Ambiga itu agen Yahudi di negara ini. Dapat bantuan kewangan dari musuh negara. Buka minda. Jangan emosi. Yang rugi kita orang kerana dipecahbelahkan oleh musuh Islam.

Lakukan solat Istiharah insya Allah akan di tunjuk kebenaran.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP