Thursday, June 30, 2011

KejaMMM !! ... MB KEDAH - TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB Seandainya Ada RAKYAT KEDAH Ditangkap Di BERSIH 2.0 !!! ...

AloQStaQBlog nak ucapkan JUTAAN TAHNIAH yang tidak terperi kepada MB Kedah, Sahibus Samahah Dato' Seri Tuan Haji Ustaz Encik Azizan Abdul Razak yang telah menyatakan PERINGATAN dengan JELAS kepada sekalian rakyat Kedah khasnya kepada mereka-mereka yang "bengap" (yang akan menyertai perhimpunan Haram BERSIH 2.0) bahawa "Kerajaan Negeri Kedah tidak akan bertanggungjawab ke atas mana-mana individu rakyat Kedah yang DITANGKAP DI PERHIMPUNAN BERSIH 2.0 pada minggu hadapan !" ...

Yahooooooooooooooooooooo !!
Ingatan yang cukup KejaMMMM ! ...
Bravo !


(Sila Klik Untuk BESARKAN Gambar)

Inilah MB yang paling aku sanjungi ! Ha Ha !
Begitu cerdik sungguh MB Kedah ini ...

Secerdik MB Kelantan yang dah pun awal-awal lagi terbang jauh pegi keluar negara meninggalkan perjuangan sia-sia BERSIH 2.0 !!! Ha Ha Ha ! ....



KEPADA PENYOKONG BAWAHAN (DARI PARTI PAS),
Padan Muka hangpa semua noooo !!! KORANG SOKONG LA BERSIH 2.0 YANG BODOH TU LAGI ! ... Pemimpin BESAR korang pun macam minat tak minat saja !

Cuma deorang tak cakap direct la, nanti dicop dan dituduh sebagai Ajen Kerajaang Perpaduang pulak ! hehe ....

Barangsiapa yang masih berhajat untuk menyertai demonstrasi bodoh BERSIH 2.0 nanti, dipersilakan pergi menjadi balaci jalanan ... Tapi, pikirlah baik-baik ya ! Dua orang MENTERI BESAR PAS sendiri dahpun tunjukkan macam diorang tak berapa mau amik peduli hal hangpa semua di BERSIH 2.0 nanti !

Bukan calang-calang manusia diorang tu !
Sorang tu Mursyidul Am PAS dan sorang lagi Pesuruhjaya PAS Negeri Kedah !
Kedua-dua tu MENTERI BESAR pulak tu ! ... Bukan kecik-kecik anak tu woiii ! .......

Hangpa puak balaci bawahan saja yang jadi bodoh dok pi terlompat-lompat macam beruk mak yeh demi mempertahankan si Anwar Peliwat Negara & si Ambiga Pro-MURTAD tu !...

Bagi aku, mana-mana orang Kedah yang join BERSIH 2.0 tu nanti, memang berotak khinzir ! dan memang BODOH macam khinzir !


FAKTA HAJI AZIZAN (MB KEDAH) TAK MAU BERTANGGUNGJAWAB (KLIK SINI)
FAKTA NIK AZIZ (MB KELANTAN) YANG SUDAH TINGGALKAN NEGARA INI  (KLIK SINI)


TAHNIAH Haji Azizan Razak ! Gua caya sama lu brooo !


Nota Tambahan: AloQStaQBlog petik artikel ni daripada SUMBER RASMI SETPOL MB KEDAH & MSO sendiri , sebab sumber macam tu saja yang puak PAS percaya pun!

Kalau aku petik dari UTUSAN, nanti korang cakap UTUSAN BUAT FITNAH pulak ! ... Ha Ha Ha !...



AloQStaQ
30 06 2011
Khamis
8 : 28 Pagi

18 komen:

kelompang June 30, 2011 at 9:10 AM  

Tudia ! padan muka puak pas kedah yang katanya nak hantar rombongan dua tiga biji bas ke KL (makan nasik lokap) pada 9hb nanti!

MB sendiri pun tak kasi muka! ka ka ka!

Anonymous June 30, 2011 at 9:14 AM  

GILA PUNYA MB !
BAIK LU MASUK UMNO SAJA!

MARAH ANWAR , AMBIGA & MATSUBU PADA LU NANTI.

Anonymous June 30, 2011 at 9:30 AM  

nak kata apa lagi? dah jelas memang MB KEDAH Hj Azizan ni tak sebulu dengan Anwar, Mat Sabu & Mahfuz. Kalau tak, beliau mesti mengambil kesempatan ini berkata ;

"PAS Kedah dan Kerajaan Negeri Kedah akan membantu mana-mana rakyat yang terlibat dengan BERSIH sama ada diberi wang poket, bas rombongan dan peguambela seandainya di tangkap!"

INI TAK, BELIAU DAH SIAP BAGITAU WARNING AWAL2 LAGI ! ... Habis la kau Azizan di Muktamar sekali lagi!

Malek June 30, 2011 at 9:48 AM  

Sendiri cari pasai, sendiri tanggong la - itu maksud MB kedah ni.

kesian penyokong pas kedah yer!

Anonymous June 30, 2011 at 10:06 AM  

ANWAR ,AMBIGA & MAT SABU - Checkmate!

Nampaknya tak ramai pemimpin yang berhaluan ulama yang sokong bersih 2.0 ni. Hanya yang berhaluan erdogan saja yang nampaknya bersungguh-sungguh menarik penyokong join ambiga pro murtad tu ke jalanraya.

Anonymous June 30, 2011 at 10:50 AM  

macam cerita kartun la mb kedah ni. dia ni memang elok kalau keluar pas masuk umno. takpun masuk parti kita (zaid ibrahim).

sama ada dia (hj.azizan) memang bencikan perhimpnan haram tu, atau dia memang bencikan penganjur tu jugak. wallohuaklam.

Anonymous June 30, 2011 at 11:14 AM  

apa punya turr daa...
mcm ni pun nak jadi isu
nampak sgt otak bingai
haha

Anonymous June 30, 2011 at 11:15 AM  

ellleehhh..komen nak kena approval la pulak
cam haramm...!!!

Anonymous June 30, 2011 at 12:23 PM  

Malunya jadi pro-BERSIH 2.0! Khasnya untuk pengikut2 PAS di Kedah. Pesuruhjaya PAS Kedah sendiri merangkap MB Kedah sendiri yang mengaku tak mahu bertanggungjawab terhadap sesiapa yang kena tangkap polis ! memang memalukan..perjuangan sia-sia.

Kamal Sanusi June 30, 2011 at 5:43 PM  

Cuba baca betul-betul...

"Azizan turut mrngingatkan Kerajaan Negeri tidak akan bertanggungjawap terhadap mana-mana rakyat Kedah yang ditangkap atas kesalahan merusuh di perhimpunan itu kelak"

Cuba perhatikan perkataan MERUSUH dan kenalpasti maksudnya.

Ini bermakna, beliau menyeru agar rakyat Kedah yg nak sertai perhimpunan itu tidak melakukan perbuatan MERUSUH di dalam perhimpunan tersebut.

Mai kut mana pulak itu ingatan yg cukup kejam. So skrg ni siapa yg padan muka, penyokong Bersih 2.0 Kedah atau org lain.

So, lain kali baca dan fahamkan betul-betul.

Wakakakakakaka..............

Anonymous June 30, 2011 at 6:54 PM  

woi orang2 buta semua!! MB Kedah kata xkan b'tanggungjawab t'hadap rakyat yang MERUSUH bukan yang MENYERTAI fahamm.. hangpa smua xreti membaca ka? dh jd buta huruf buta kayu??

Anonymous July 1, 2011 at 1:40 AM  

bn penakut bn penakut bn penakut bn penakut bn penakut.. umno pengecut umno pengecut umno pengecut umno pengecut.. BN UMNO 1 PENGECUT DULU KINI DAN SELAMANYA..

Kamal Sanusi July 1, 2011 at 3:48 PM  

Itulah bezanya di antara orang yg mampu membaca sambil berfikir dengan org yg mampu membaca tak boleh berfikir.

Kalau dah otak tepu tu, dulu kini dan selamanya dok tepu laaa....

Anonymous July 2, 2011 at 1:12 AM  

bn penakut bn penakut bn penakut bn penakut umno kecut umno kecut umno kecut undilah kut-cut ni.. idup kut-cut.. bn penakut bn penakut bn penakut umno kecut umno kecut umn kecut

Kedahlanie July 2, 2011 at 7:30 AM  

itu la Aloq Setaq kami malas nak promosi link nie sebab kesian kat ko nanti ko akan kena smash balik...kan dah ada yg smash ko balik...kami bukan apa kesian la jugak kat ko nanti tak terjawab laa pulak...

ayat usy azizan nie hg kena pakai mantik sikit dia cakap kena faham betoi2..itu yg hg punya tok ketua dok kena buli dengan dia jaaa....

dia cakap atas kapasity kerajaan negeri bro...bab parti urusan parti bab negeri urusan negeri...

ok bro jumpa lagi...nanti kita sembang lagi...satu lagi kami bukan tak suka nak datang sini sama2 berdiskusi....tapi ayat2 ko tuuuu tak melambang bahasa jiwa bangsa....jika nak pot pet pot pet tu pada2 laa...

ok wassalam....

Anonymous July 2, 2011 at 3:10 PM  

salam.

Tabik spring MB Kedah.

Duit kjaan negeri mana boleh pakai utk aktiviti individu, Pas bukan mcm Umno, duit negeri dah mcm duit depa sendiri.

PAS pusat dah sediakan loyer tuu...

AloQStaQ July 2, 2011 at 11:45 PM  

HMMMM ...
kalau diperhatikan komen2 dari puak aku, semuanya akan balun MB Kedah sebab seolah2 dia tak menunjukkan sikap menyokong rakyat Kedah yang ditangkap di BERSIH nanti ... seolah-olah dia tak bagi moral support langsung untuk rakyat kedah merasa sedikit selesa & terbela jika tertangkap nanti!

Walhal, komen2 dari puak seberang sana (geng Pas DAP), ada yang mengatakan kenyataan MB Kedah tu hanya kepada yang tertangkap jika MERUSUH saja, maka barulah Kerajaan Kedah TIDAK akan bertanggungjawab, alkononnya kepada sesiapa yang MEMBUAT RUSUHAN nanti dan mereka tertangkap maka kesannya mereka tidak akan dilayan oleh MB dan Kerajaan Kedah.

AKAN TETAPI adakah MB ada menyebut bahawa Kerajaan Kedah akan bertanggungjawab ke atas mana-mana individu yang DITANGKAP di BERSIH 2.0 seandainya mereka tidak merusuh ? ...

Pendekata, PERGI PERHIMPUNAN BERSIH,BUAT PERANGAI AYU & SOPAN SANTUN TETAPI TERTANGKAP JUA ... KERAJAAN KEDAH AKAN BERTANGGUNGJAWAB !

ADA KA MB CAKAP PASAI NI?

Ini memberi gambaran bahawa sama ada hangpa merusuh ataupun tidak, Kerajaan Kedah sama sekali tidak akan bertanggungjawab ke atas mana-mana individu yang ditangkap di BERSIH2.0, olehkerana pada padangan mata kasar yang logik, seseorang yang ditangkap disitu (BERSIH2.0) pastinya ia adalah orang yang menyertai perhimpunan HARAM! diulangi H.A.R.A.M! tambah sikit lagi, HARAM JADAH!

Lainlah kalau ianya perhimpunan HALAL yang berpermit polis! Maka, aku yakin bahawa mana-mana kerajaan di dunia ni sekalipun akan memberi sokongan dan membantu pihak yang ditangkap. Termasuklah Kerajaan KEDAH.

Jadi, buktikan pada aku bahawa KERAJAAN KEDAH AKAN BERTANGGUNGJAWAB JIKA RAKYAT KEDAH DITANGKAP TANPA MELAKUKAN RUSUHAN DI BERSIH. sila buktikan.

Geng pas tak payah dok provok gila babi la, aku hanya tergelak saja tengok hangpa mempertahankan kenyataan MB Kedah tu, padahal kenyataan tersebut sebenarnya memberi gambaran bahawa JIKA HANGPA PI PERHIMPUNAN HARAM & HANGPA KENA TANGKAP, HANGPA TANGGUNGLAH SENDIRI.

Sebab itu ADALAH PERHIMPUNAN HARAM & really HARAM JADAH !


Full Stop!


AloQStaQ

kelompang July 3, 2011 at 1:04 AM  

aku sokong jawapan AloQStaq 100% !
tepat & bernas !

bravo bro aloqstaq, cayalah lu!

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP