Monday, June 27, 2011

SIAPA YANG BUAT VIDEO-VIDEO NI ??... BRAVO ! Anda Memang BEST !! ... TAHNIAH Bro !!

Aku baru tersedar kewujudan beberapa video klip yang telah diusahakan oleh sekumpulan insan mulia dan kini boleh kita sama-sama menontonnya di Youtube.

Aku tak berapa pasti , siapakah gerangan yang melakonkan watak2 tersebut, di mana pula lokasi penggambarannya, siapakah yang menjadi pengarahnya dan apakah video-video ini akan terus dilakukan secara berkala - memang aku tak pasti.

Cuma yang aku dapat katakan bahawa video-video ini telahpun dimuat naik baru-baru ini ke YouTube oleh kawasaki9722 . Bahkan, viewers pun masih tak berapa ramai lagi ...

Sekalung TAHNIAH kepada kawasaki9722 kerana usaha anda dan pihak-pihak berkenaan sungguh mantap dan amat bermakna !

NIKMATILAH VIDEO-VIDEO TERSEBUT di bawah ni .... SEBARKANNYA !





















AloQStaQ
Senayan
27 JUN 2011
3:33 PTG

19 komen:

Anonymous June 27, 2011 at 4:05 PM  

TQ aloe star sebab pautkan video2 ni. aku akan bantu hebahkan pada kawan2. best !

Anonymous June 27, 2011 at 4:23 PM  

hahaha ! UMNGOK bodoh macam lembu, video macam ni pun diorang seronok macam nak sambut hariraya! bengap punya geng UMNOAPCO.

Anonymous June 27, 2011 at 4:24 PM  

bak kata Nabil: best brooooo!

Anonymous June 27, 2011 at 5:34 PM  

Cepat2, suruh Mr. Bean camkan pelakon dalam video2 di atas ni. Mesti Mr. Bean Omaq yg berIQ tinggi tu blh kenal sape yg menyamar jd Tok Gundu, Karpal Sinki, AnWAR PELIWAT dan Lim Kit Sial.

Anonymous June 27, 2011 at 5:44 PM  

anon 4.23 ni sebenarnya jeles...sebab parti kongkek beliau tiada idea nak buat video klip mcm ni.....buat anon 4.23 bapak setan kau tu dah buat sumpah laknat ke...?
Kalau nak berbicara biarlah ngn fakta anon 4.23 oii...soalan pertama saya..utuk anon 4.23 yg masih bangang

1. Knapa Anwar tak tunjukan jam Omega beliau..

2. Knapa Anwar tak mahu buat sumpah laknat.sedangkan sumpah tu simple dan menghindari dari fitnah

3. Knapa Anwar nafikan yg video tu mukanya..sedangkan byk pihak membuat siasatan yg video itu adalah asli..

4. Knapa Anwar sentiasa berdalih bila wartawan bertanya beliau soalan liwat,kongkek China doll dan jam omega..?

Wake UP! June 28, 2011 at 2:58 PM  

Salam. hehehe terbaik bro. Teruskan perjuangan.

Anonymous June 28, 2011 at 4:51 PM  

hahahaha.. lawaknya video ni.. apa pun lagi tambah terbukti lar..
umno penakut umno penakut umno pennakut umno penakut umno penakut.. umno penakut.. bn kecut bn kecut bn kecut bn kecut bn kecut.. dah 50 tahun perintah teluq duk dalam jubuq.. kecut penakut... hahahahaha..

Alphine July 2, 2011 at 5:07 PM  

hahaha macam bodoh je video ni

Entry Terkini:
Video Biadab Pekerja KFC Letak Ayam Di Tapak Kasut

Anonymous July 2, 2011 at 5:38 PM  

pas ni wat video najib plak,
pelakon dia rosmah,khairy,mahadir,najib,zambry ngan puak2 umno,baru best..cita la cm na hangpa ley tipu rakyat...

Anonymous July 2, 2011 at 6:12 PM  

Walaupun hanya lakunan, namun ia berjaya mengambarkan situasi sebenar parti-parti dalam PR berdasarkan kenyataan yang berlaku di alam nyata. Memang nampak kartun tapi ini sahajalah cara yang paling baik untuk memberi kefahaman kepada penyokong mereka yang lemah fikiran dan tidak mampu berfikir secara waras. Sememangnya filem adalah cerminan dunia sebenar. Syabas diucapkan kepada penerbit, pelakun dan para krew penerbitan yang terlibat. Jangan lupa bayar royalti kepada pelakun-pelakun yang diciplak trsebut....depa tunggu tu

Anonymous July 2, 2011 at 6:30 PM  

aku peguam tgh tgu kes cctv anwar tak boleh diguna pasal kes aku pun base on cctv...senang laa nk tolak dakwaan polis, crfirm aku menang..camni....demokrasi ala anuar ambiga latefa....

lani aku p cri kes2 lama minta buat appeal....coz cctv tk leh guna.. bole buat duit..nanti aku menang aku hadiah jam omega kat anuar dan kunco2, kita syer sama laa hahaha

Anonymous July 2, 2011 at 11:06 PM  

SUPERRRR HEBAT!!!!... tapi kena panjangkan dan kempen video2 ni

Anonymous July 3, 2011 at 11:38 AM  

Macam Sial.... tak ade seni langsung

fiq July 4, 2011 at 1:05 AM  

korang nampak tak politik sekarang? kalau dulu, Pok nik ni walaupun bukan sealiran dengan kerajaan, beliau amat dihormati, disanjung pendirian, malah sesetengah pemimpin umno pon hormat dgn dia...boleh dikatakn ibarat ulama,..tgk muka pon sejuk je...
Tapi tu DULU..sekarang ni, tiap2 hari dlm posting fb ke, blog dsb, banyak cacian dan makian diterima...sebab ape?? sebab gilakan Kuasa mcm ANwar aljuburi tu.. Pendirian asal sanggup diubah asal dpt bersama sama bersekongkol dgn DAPig & P-Gay-R..matlamat menghalalkan cara...semuanya dah songsang...mcm ANwar jgak la..
Kesian ngan POrk Nick..semoga beliau panjang umur dan dapat mengatur semula langkah ke jalan yang diredhai oleh-NYA..

Anonymous July 4, 2011 at 1:24 AM  

video mcm ni pun blh jd hujah bodoh umporno...

Anonymous July 4, 2011 at 2:49 PM  

ksian umno... xdak idea sgt dh la 2 smpi bt vdeo cmni...
mgkin adik ak tadika pcy kot sume ni... tp adik ak drjh 1 mst xpcy sume ni.. xkan la adik ak bodoh mcm 2 skali....
byk wei umno abiskan duit rakyat... nk bt vdeo gmbr cantik cmni lg... fuh... jenuhla hgpa nk jwb kt akhirat nt...

Anonymous July 4, 2011 at 2:56 PM  

Aku dengar ada cctv rakam ANMWAR AlJUBURI masuk hotel tempat dia concat dgn cina tu....sapa-sapa ada kasi share sama...

Anonymous September 9, 2011 at 4:21 AM  

yg buat video, yang memanjangkan isu ni.. memalukan negara di mata dunia. umpama meludah ke langit. Allah itu Esa. Kalau ingat Allah, takder la buat video karut marut macam ni.

Pelik December 22, 2011 at 10:55 PM  

Aku TAK SUKA kawasaki9722. Sebab video daripadanya ada menghina hukum hudud. Hukum hudud tu, hukum ALLAH. Sejahil-jahil aku, tak pernah terlintas difikiran aku untuk menghina hukum ALLAH. Hukum ALLAH tak boleh dibuat main. Bagi aku perbuatan itu terlalu tersangat melampau.

Kalau kau cakap parti PAS main politik dengan guna agama, kau pun kira samalah macam dieorang.Kau pun memanipulasikan info daripada PAS tentang agama untuk menarik orang lain. Kau sokong kawasaki9722 yang mengutuk agama. Semuanya memanipulasikan agama untuk kepentingan politik.

Itu pendapat aku. Kalau kau sudi reply lah komen aku. Dan aku nk tau kenapa kau si kawasaki9722. Sekian.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP