Friday, July 8, 2011

MAHFUZ Mr.Bean TAK KESAH DENGAN BERSHIT 2.0 !! ... DIA HANYA NAK PEGI OPIS ESOK !!! ...

Aku malam ni gelak deras untuk kesekelian kalinya lagi ! ... ni memang lawak tak hengat punya ! ...

Mahpus Mr.Bean yang berotak udang tu, merangkap sebagai Naib Presiden PAS yang education backgroundnya amatlah menyedihkan tu telah merasa hairan kenapa namanya turut tersenarai sebagai 91 orang insan-insan terpilih yang dihalang masuk KL esok ...

HA HA HA! ... Bodoh punya Mahpus malaun !

Ada ka dia bagi komen untuk siaran Malaysiakini (dipetik dari HaramkahDaily) berbunyi macam ni ;

Katanya, "Adalah tidak kena, perintah larangan daripada majistret yang diperolehi polis, turut menghalangnya ke tempat kerja.

"Saya tak kisah kalau tidak dibenar ke tempat lain, tapi takkan pejabat sendiri pun tak boleh," katanya kepada Harakahdaily.


Semua orang dok kalut nak pegi perhimpunan Haram BERSHIT tu, alih-alih si Mahpus ni pulak bikin anti-climax ! Dia nak pegi pejabat dia !

HA HA HA ! LAWAK NAK MAMPOS LA MR.BEAN PAS NI ! .....


Kesian dia, esok pagi harap-harap ada la polis yang boleh tolong eskot Mr.Bean PAS ni pegi ke tempat keja dia di Bangunan PAS, Jalan Raja Laut tu , HA HA HA ! ...

BERSHIT punya pasai, abih semua pemimpin Pakatan Rakyat sudah terserlah mempunyai kebodohan melampau & berotak udang ! ...




AloQStaQ
08-Julai-2011
JUMAAT
9:49 MLM

11 komen:

Anonymous July 8, 2011 at 9:54 PM  

MUahahahahahahHAHAHAhhahahAHHAHAHahahahahahahHAHAHhahahahHAhahahahahAhAhhahahahaha ! gelak guling2 ! bodoh punya mr.bean pas!

Anonymous July 8, 2011 at 9:58 PM  

Polis tolonglah. Biarkan Mr.Bean pegi menjalankan tugasnya sebagai naib Presiden PAS esok. Nanti kalah pula PAS di Pilihanraya 13 nanti. Sapa yang nak bertanggungjawab kalau PAS kalah nanti disebabkan Mahfus tak boleh pegi keja esok????? HAHA.

Anonymous July 8, 2011 at 10:00 PM  

Dia nk bgtaw kt bos dia yg dia ni pekerja berdedikasi...

Semut Hitam July 8, 2011 at 10:03 PM  

wakakakakaka....bodoh gila sial!!!

http://semuthitam80.blogspot.com/2011/07/dia-ni-je-yang-tak-betulnya.html#comments

Anonymous July 8, 2011 at 10:15 PM  

la...dah kerja dia kan buat demo jer...marahlah dia tak leh kerja sabtu nie....

Anonymous July 8, 2011 at 10:22 PM  

hahaaa..rajin gila..hari asbtu keja ka...cuti la ....sabtu duk rumah dgn naak bini...ni nak p keja buat apa......sabtu ahad coti.....*sah dah..kalau pas perintah ngr....kena keja blk la hari sabtu mcm ni..cuti ahad saja....tak besh laaa....

mahpusssssspuss...ko nak g keja ka...nak g menbersih ..(bersih lobang tandas opis..lupas flush td....)

mampus July 8, 2011 at 10:29 PM  

MAHFUS...

"Staf of the month" bulan Julai.

diiktiraf Lajnah PAS & DAP

Anonymous July 8, 2011 at 10:56 PM  

Rupanya lane dah ada pejabat taklah jemur panas lagi macam di peneng tu

Anonymous July 9, 2011 at 12:55 AM  

lawan tetap lawan.. mampuih ang org umno bn...

Lan@PJ July 9, 2011 at 2:34 AM  

Hahahaha, aku boleh ketawa sorang2 pagi2 buta ni. Celaka betullah mr bean ni... Hahahahaha

Anonymous July 14, 2011 at 8:10 AM  

pas ni mmg parti ahli sangap.. sume ahlinya sangap2..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP