Friday, July 8, 2011

BERSIH 2.0 NI JADI KE TAK JADI ? ... Confius ?? INI ADA MAKLUMAT TERKINI ...

Dah dekat 30 Road Block aku dah kena sejak dua hari lepas !
Bila sampai aje kat polis tu, polis tu jeling aja tengok aku.
Tahan tidak , Tegur tidak ... Nak geledah , jauh sekali ...


Mungkin di sebabkan muka aku , bini aku , anak-anak aku, cucu cicit aku semuanya ala-ala muka orang BN, maka instinct polis tu tidak berhajat untuk menahan dan memeriksa aku ...

Padahal , memang dalam kereta aku ada dua helai baju BERSIH 2.0 yang di hadiahkan oleh sahabat baik aku (habuan untuk aku lap taik kucing yang melekat kat spot rim kereta aku ! sehelai lagi habuan untuk aku pakai sewaktu pegi ceramah Mat Sabu nanti - biasa la pengintip free lance!) ... HA HA HA !!

Cuma yang aku confius tahap gaban sekarang ni, BERSIH 2.0 ni jadi ke tak jadi ?
Kat mana deorang nak buat ?
Kat jalanan jugak ker (setelah semua stadium - kecuali stadium Zimbabwe saja yang menerima kehadiran puak-puak Haram setaraf Haramnya Babi Khinzir Anjing untuk berdemo) ?
Atau kat Stadium di Negeri Pakatan ?
Atau ditangguhkan ke abad akan datang ?
KONFIUS ! KONFIUS !

Cuma untuk pengetahuan semua, satu maklumat TIDAK RASMI yang memaklumkan aku bahawa BERSIH 2.0 akan tetap jadi, tetapi deorang akan kaburi pihak polis & kerajaan Malaysia dengan berpecah kepada 2 Kumpulan ...


Satu ikut Ambiga pegi kuil ...
Satu ikut Mat Sabu pegi join Syiah ...



DUA-DUA SESAT & MENYESATKAN !



AloQStaQ
JUMAAT
10:10 Pagi
08-07-2011
(Esok Huru Hara !)

7 komen:

Anonymous July 8, 2011 at 10:07 AM  

terbaEkkkkkk broo! HahA!
mana satu pilihan kalbu? kuil atau syiah? dua-dua jahanam!

Anonymous July 8, 2011 at 10:10 AM  

hahaha... lawak! aku suka! aloqsetaqbelog dah nak jadi husinlempoyang! best Broooo!

Anonymous July 8, 2011 at 10:23 AM  

Tgk muka mat syiah nie, teringat zaman sekolah aku ada beli magazine lawak.. Korang ingat kartun JIBAM tak? Hehe..

Anonymous July 8, 2011 at 10:43 AM  

ha ha Mat sabu macam orang terencat akal je dalam gambar diatas. cam ne lahjadi pemimpis PAS ni...

Anonymous July 8, 2011 at 10:49 AM  

insyaAllah tidak akan ada demo haram..300-500 ribu semua angka tipu..nak gempak saja..adakah mereka2 ni sorok bawah tanah tiba2 muncul esoknya..setengah juta boleh tenggelamkan jalan petaling dan bukit bintang sekali..

AnaQarbana July 8, 2011 at 11:12 AM  

Kalau Perhimpunan BERSIH 2.0 tidak boleh buat di Malaysia..ubah sahaja lokasinya di Mesir di Tahrir Square...tentu dapat sambutan menggalakkan.....tap perlu permit...tak menyusahkan orang Malaysia...tap bebankan PDRM....apa pendapat Mat Sabun -Ambiga..oklah tu....

Anonymous July 23, 2011 at 10:10 AM  

Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP