Sunday, April 3, 2011

BUKTI GAMBAR PERUT ANWAR (BERBAJU KEMEJA) "BUNCIT" !!! ::: Proses Kempiskan Perut Sedang Berlaku ? ...

Ayat PENTING yang disebutkan oleh Anwar sewaktu sidang media mengenai video seks China Doll tempohari :

"Wajahnya memang seperti saya, tapi perutnya lebih buncit dari perut saya"

(Lalu di"bukti"kan oleh Anwar, dengan menunjukkan perutnya Tanpa Dibuka Baju dalam majlis sidang media tersebut ! ).

HANYA ORANG BODOH SAHAJA YANG MEMPERCAYAI PERKARA BODOH SEPERTI INI (Kononnya TERBUKTI Perut Tidak Buncit, TETAPI INGAT ! ANWAR HARAM TU LANGSUNG TAK BERANI Tunjukkan PERUT "real" Tanpa Membuka Butang Baju !) ...

Sekarang sedang heboh satu Malaya , dikatakan Anwar sedang bersungguh-sungguh untuk mengempiskan perutnya dengan mengamalkan diet dan senaman perut ... ya kah begitu ??? ...

AloQStaQBlog yakin, apa saja cara akan dilakukan oleh Anwar untuk membuktikan perutnya kempis demi membohongi rakyat bahawa beliau bukanlah orangnya di dalam video seks China Doll tersebut ! Inilah Anwar sebenarnya ... KAKI KELENTONG RAKYAT !

Maka, jangan terkejut jika sepanjang berkempen di Sarawak dalam PRN Sarawak yang bakal menjelang tiba , ANWAR SANGGUP MEMBUKA BUTANG BAJUNYA MENYELAK UNTUK MENUNJUKKAN "BUKTI" PERUTNYA KEMPIS (SETELAH MENGAMALKAN DIET SEMINGGU DUA INI) ...

Rakyat diminta jangan terpedaya dengan tipu muslihat syaitan yang di"Anugerah"kan ini ...

Ingat lagi tak suatu masa dulu, ada juga aku terlihat iklan ubat kempiskan perut di dalam TV (yang katanya boleh mengempiskan perut hanya dalam dua minggu).
Daripada perut bersaiz 40, bila sapu ubat kempiskan perut tu setiap hari, tak lama lepas tu dapat muat untuk pakai seluar bersaiz 37 atau 38 ! Hanya dalam masa 5 minit, ia menunjukkan kesan mendadak .... INI JUGA ANTARA CARA YANG ANWAR BOLEH GUNAKAN UNTUK "MEMBUKTIKAN" PERUTNYA KEMPIS NANTI ! ... cuba baca kat SINI dan kat SINI (NOTA: ini bukan untuk promosi produk, tapi aku nak buktikan produk macam ni memang wujud pun)

Sebab itulah , aku amat-amat hairan, kenapa tiada seorang pun di majlis sidang media Anwar mengenai skandal video seks China Doll tempohari YANG BERANI meminta beliau membuka butang bajunya dan menyelak bajunya bagi mendedahkan secara jelas perutnya yang original !

Bukan hanya setakat mempercayai ke"berani"an Anwar si Anugerah Tohan yang menunjukkan perutnya secara tertutup dengan baju sahaja !

Sedangkan rakyat tak nampak pun sama ada anwar memakai bengkung ataupun barut di perutnya waktu itu ! ...

Dah tu pulak , anwar pula waktu tu memakai jaket menutup penglihatan ruang tepi perutnya agar tidak kelihatan jelas kepada hadirin yang ada pada sidang media tersebut !

SEMUA ORANG SUDAH TERTIPU DENGAN WAYANG ANWAR PADA HARI ITU ! ...

Ini adalah satu pembohongan Anwar yang nyata kepada Wartawan & Seluruh Rakyat Malaysia !  .... @#$%^&*(()(*&^ !!!

Kepada seluruh rakyat Malaysia sekalian , PERCAYALAH bahawa syaitan akan membuat apa saja demi memesongkan pemikiran rakyat ! sedaya upaya syaitan akan menyesatkan umat Nabi Muhammad ! Umat Islam dan rakyat Malaysia keseluruhannya ! ... Jangan terpedaya !

MARI KITA LIHAT GAMBAR-GAMBAR MENARIK DI BAWAH !

Dengan bangganya Anwar mengatakan beliau tidak buncit (DIBUKTIKAN TANPA MEMBUKA BAJU ! BENGAP BETOI ! .... )
















Buncit tak ? tanya Anwar ... Siapa yang berani jawab : CONFIRMED BUNCIT la !! cuma tak nampak sebab lu pakai bengkung / barut di dalam baju kemeja tu ... CUBA LU BUKA BAJU TENGOKKK !!?? Kalau Beraniii ...




Nampak tak Anwar macam muka tak senang aja dengan Kak Wan yang masih dok bersembang panjang dengan Azmin, sedangkan dia tengah teruk gila dok COVER PERUT !! ... Ini memang betoi2 Syaitan main wayang pacak nieee !!! ....

DAN GAMBAR DI BAWAH INILAH BUKTINYA ....


Cuba perhatikan dengan jelas .... buncit tak? buncit tak ? ....


RAKYAT 1MALAYSIA.
JANGAN JADI BODOH !



 Pesanan Tulus Ikhlas daripada ;
AloQStaQ
AHAD
03 April 2011
9:45 AM

7 komen:

Anonymous April 3, 2011 at 10:11 AM  

kami geng PAS pun sebenarnya dah mula kurang yakin kepada pak syeikh ni.

benda video macam tu, bukan mudah2 nak ditipu. lainlah gambar, boleh super-impos mudah aja pakai photoshop.

kini, ada keraguan besar didalam hati kami penyokong PAS terhadap Anwar. masa dia bertwitter pun masih tak terjawab dengan tepat oleh Anwar & hafizi.

serba serbi tak kena dalam menangkis isu Cina Doll ni.

cuma kami berpegang pada satu saja, i'tiqad selagi Tuan Guru Nik Aziz kata dia tak percaya benda-benda video tu, kami yakin dan teguh kami adalah dipihak yang benar.

UMNgOk yang salah!


-lebai.Pondok

Anonymous April 3, 2011 at 10:17 AM  

wartawan memang hampeh semuanya termakan dengan kelentong aljubor ni..tak kan dalam ramai2 tu tak ada wartawan yg ada keberanian dan otak sikit minta dia selak baju supaya nampak perut tu buncit ke ..tak buncit..kalau setakat datang untuk mencatat apa yg aljubor ni cakap budak sekolahpun boleh jadi wartawan.Ada dua ,tiga kali wartawan dari rtm tanya soalan cepumas dulu2 terus kena maki agaknya sebab itula mereka takut.Kalau wartawan dari media penjilat tak lah heran sangat.

aspire-inside April 3, 2011 at 10:26 AM  

wehhh! ... betol la perot dia boncit! gambor yang last tu memang sah-sah nampak bentuk keboncitannya!

TQ Aloqsetaq sebab letak bukti bergambor ni . (sapa awek sebelah dia tu?)

mati-mati aku ingat Anwar kena aniaya kali ni . Lepas tengok gambor tu, aku terus percaya kat Dato T!

you are rules Aloqsetaq.. cayalah.

Anonymous April 3, 2011 at 12:56 PM  

Wow! memang sah nampak buncit !

tapi itu bukan saya .......

-ANU*ar

Anonymous April 3, 2011 at 4:39 PM  

siarkan saja kat youtube kita pakat2 tengok siapa si perut buncit tuuu.. he he he...

syedmzazi April 3, 2011 at 6:23 PM  

tu dia lebai bonggok.....bukan pondok.....kena liwat ngan nuar baru hang tauuuuu....bonggok

Anonymous May 21, 2013 at 1:56 PM  

I believe what you posted made a ton of sense.
However, what about this? suppose you added a little content?

I ain't saying your content isn't good., however suppose you added something
to possibly grab people's attention? I mean "BUKTI GAMBAR PERUT ANWAR (BERBAJU KEMEJA) "BUNCIT" !!! ::: Proses Kempiskan Perut Sedang Berlaku ? ..." is kinda vanilla. You should peek at Yahoo's home page and watch how
they write article titles to grab viewers interested.
You might try adding a video or a related picture or two to grab readers
interested about what you've written. Just my opinion, it would make your website a little bit more interesting.

Here is my web page :: vakantiehuisjes frankrijk huren

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP