Monday, March 28, 2011

PUAK PAKATAN : SILALAH BERAMAI-RAMAI MALAM INI SOLAT HAJAT ...


Dah berulang kali , beratus-ratus kali solat hajat dilakukan sejak zaman kes Liwat 1 dulu, sehingga Liwat 2 dan kini Video Skandal Sex Pemimpin Pakatan Rakyat (si Anu VS Nyonya China) ...

SOLAT HAJAT dah dibuat di merata tempat pun ... Di serata masjid, surau, padang, stadium tertutup, dewan dan segala pelusok ceruk rantau dianjurkan SOLAT HAJAT.

Ianya dilakukan selama ini demi memohon Allah tunjukkan KEBENARAN mengenai Anwar. 

Syukurlah, selama ini setelah solat hajat demi solat hajat yang didirikan tu, Allah telahpun menunjukkan KEBENARANnya satu persatu.

Kes Liwat 1 pun dah dibuktikan ... Liwat 2 pula menjelma, yang kini sudah menemui jalan cerah untuk tidak lama lagi akan ditabalkan LELAKI 'Y' itu adalah pemimpin "BESAR" Pakatan Rakyat (Si Anu).

Dah tu pulak, keluar satu video skandal sex yang juga merupakan satu lagi bukti jelas menunjukkan KEBENARAN .... ALLAH DAH TUNJUKKAN SATU PERSATU , SIAPAKAH ANWAR ITU SEBENARNYA ... Jangan butakan matamu wahai Puak Pakatan sekalian. Itulah kenyataannya yang patut kamu semua terima hasil dari SOLAT HAJAT selama ini.

Aku terus memberi sokongan 100% SOLAT HAJAT malam ini di Stadium Melawati Shah Alam dan aku rasa sepatutnya perlu diperbanyakkan lagi. Lagi banyak majlis solat hajat, lagiiiii bagusssss !!

Cuma, tak payah la letak tajuk SOLAT HAJAT ANTI-FITNAH ...

Dah memang pun semua orang dalam dunia ni tak sukakan di FITNAH, tak payah la Pakatan Rakyat nak berdolak dalih dengan tajuk majlis solat hajat tu (ia seolah-olah macam nak memperbodohkan rakyat aja), kalau berani sangat , letak la tajuknya : SOLAT HAJAT MENGHARAPKAN KEBENARAN DARI ALLAH.

Dan biarlah jamaah yang bersolat tersebut memohon kepada Allah supaya diberi petunjuk dengan jelas SIAPA BERSALAH & SIAPA YANG BENAR.

Itu baru betoi ! ... Takkanlah hangpa takut kot nak anjur Majlis Solat Hajat untuk tujuan mencari KEBENARAN itu ???

cer criter, cer criter ....
hangpa berani ke tak berani ??????????????????


Apapun, SELAMATLAH BERSOLAT DENGAN PENUH KEIKHLASAN & KEINSAFAN MALAM INI ... Lagi banyak hangpa minta Petunjuk Allah, lagi baguih !!! ... InsyaAllah, lagi cepat lah dia masuk istana lamanya di Sg.Buloh tu !! ... Aminnnnnn ! ....



AloQStaQ
28 Mac 2011
3:10 Ptg

3 komen:

Anonymous March 28, 2011 at 3:57 PM  

puak depa masih harap hantu alantuya cekik najib...atau najib sakit perut..

hakikatnya....najib sihat.mahazir pun sihat.minda dan fizikal(boleh tulis buku lagi tu..rezeki diapun bertambah)
penganut sami terlebih dulu dibuka matahatinya.

lihatlah kekcohan anaur dengan dgn
keluarganya dan kwn2baiknya...
depa ni pakai serban sampai tutup mata.tak nampak apa berlaku depan mata...baguslh doa lah banyak2.

Anonymous March 28, 2011 at 3:58 PM  

Ya Allah Ya Rabbi.... tunjukkanlah kebenaran di akhir majlis solat hajat ini diadakan dan tunjukkanlah kekuasaanMu Ya Allah........ Aminnn..

Anonymous March 28, 2011 at 10:57 PM  

Apa yang kita nampak solat hajat ini bukan untuk mencari kebenran tetapi untuk mencari sokongan politik..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP