Thursday, March 24, 2011

PENGAKUAN BERANI !!! PAPA GOMO PUN DAH TENGOK VIDEO SEKS ! ...

Blogger hebat bagi pro-BN ... yang memang ternyata cukup-cukup dibenci gila babi oleh Puak Pakatan Rakyat terutamanya para blogger mereka yang amat dungu , yakni PAPA GOMO, dikatakan telah membuat PENGAKUAN BERANI dan bersumpah dengan nama Allah yang Maha Mulia , Maha Agung (Wallahi - Wabillahi - Watallahi) TELAH MENONTON VIDEO SEKS YANG DIKATAKAN DIMILIKI OLEH DATUK T, SKANDAL SEKS ANWAR IBRAHIM vs PELACUR CHINA.

Takkanlah Papa Gomo nak berbohong pulak dengan menggunakan Sumpah atas NAMA ALLAH ?? kan ?? Apapun, sila layari posting PapaGomo hari ini DI SINI

Jadi, kita lihat , apa akan berlaku seterusnya dalam cerita politik terhangat masa kini mengenai Anwar Ibrahim, Anugerah Tohan kepada Pakatan Rakyat.

MELETOPPPPPPPPPPPPPPPPPP !!! .........



AloQStaQ
24 March 2011
11:01 Pagi

7 komen:

lewatNOTliwat March 24, 2011 at 11:39 AM  

aku rasa la, kan, GOMO tu menipu aja. alaaa, puak2 be end ni memang tak takut Allah pun. kalau nak bersumpah mak dia kena liwat dengan anwar menggunakan nama allah pun dia sanggop rasanya ! bodoh punya blogger BN!

Anonymous March 24, 2011 at 11:42 AM  

blog aloq setaq dengan bloh papagomoi tu sama saja bodoh sebab percaya sangat kat video ciptaan umngok.

suka sungguh tengok melayu sesama melayu dihancurkan. inilah sifat orang menooo.

Anonymous March 24, 2011 at 12:11 PM  

lewatNOTliwat punya bahasa Yarabbi.... mcm dah tak de benda lain utk nak diperumpamakan...mmg menakutkan... Not Islamic...

Anonymous March 24, 2011 at 1:25 PM  

nak buat video 20 minit tu mustahil kata pakar...sah dia yang menutuh la tuuu..yang nak tuduh pun tak tengok lagi yang nak nafi pun tak tengok lagi...BODO...

glassman March 24, 2011 at 9:02 PM  

seperti mana aku selalu kata kan puak2 anti Bee End ni sebenarnya, hanya nak masuk syorga free, nak shahid lah dan sebagainya, mungkin mengharap nak menompang barakah ahlil syurga depa seperti Anwar Ibrahim yang tak berdosa tu,, hampeh, padan muka hampaaaaaaaaa

Anonymous March 26, 2011 at 1:25 AM  

eloklah kalau disiasat sapa pelakon porno tu. ni bukan masalah fitnah memfitnah atau dosa melihat video lucah. persoalan yg lebih besar ialah maruah negara. apa akan jadi kalau pelakon porno tu memang anuwar dan satu hari nanti dia akan jadi pm.
dah tentu yg untungnya TAUKE hotel yg rakam video tu. TAUKE & geng2 (parti ***)nya akan mintak macam2 sampai negara dan bangsa melayu akan tergadai. kalau tak bagi...pecah lah rahsia... akibatnya negara ni akan jadi singapura satu hari nanti. itulah yg yahudi nak...menghalang kebangkitan islam ke 2 yg akan muncul diakhir zaman sebelum imam mahadi. hakikatnya ini semua adalah perancangan yahudi. org yg buat solat hajat utk penzina, menggunakan islam utk kepentingan politik, etc adalah seumpama orang yang membersihkan najisnya dengan kertas dari cebisan al quran. sejahat2 umno, diorag bersihkan najis dengan tisu.

Anonymous March 26, 2011 at 6:30 AM  

bodoh punya olang, masih tak mengaku kebenaran, kes yang ada ni pun dah kantoi, inikan pula kes haiwan beb. dah tak tahu hukum hakam, Bagi peyokong2 bisexual ni bertaubuat sajalah, semoga Allah mencucuri rahmat dan hidyah tidak lagi tertutup hati dan mata. amin

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP