Wednesday, March 23, 2011

HAJI HADI MEMBUKTIKAN PAKATAN RAKYAT = PAKATAN MAKSIAT

 
Telah aku katakan sebelum ini dalam posting lalu, PAS mesti tak kesah punyalah apa saja maksiat yang Anwar buat.


Baik dia meliwat, menyontot, menyundal, menyondol, menyonyot dan menembak dalam mana-mana lubang sekalipun ... PAS confirmed tak kesah punya !

Mahunya depa nak kesah pasai skandal Anwar??... PRU13 dah dekat sangat, depa dok nampak & dok aim nak jadi menteri itu, menteri ini , jawatan itu, jawatan ini ... saat-saat genting macam ni, mana buleh lawan tokey ... yer tak??? ...

Berbeda dengan perjuangan PAS zaman dahulu yang menidakkan langsung setiap maksiat, kini PAS dah tumpang kedua-dua kakinya di dalam lubuk maksiat dan telah bersama-sama merenangi lubuk maksiat itu dengan PKR dan DAP laknatullah !

Memetik kata-kata Hadi Awang dalam mempertahankan Anwar dalam kes video sex dengan pelacur China;
Islam mewajibkan 4 orang saksi yang adil bermaruah untuk dikemukakan.

Kita perlu perlu meneliti gambar dan peralatan dan individu yang membawa bukti itu sama ada ia mempunyai sifat jahat dan bohong.

Sekiranya wujud, ia tak layak untuk dijadikan maklumat yang betul,”

Hadi juga berkata, sebarang tuduhan yang melibatkan maruah dan moral seseorang itu perlu ditolak sekiranya wujud kekeliruan, apatah lagi sekiranya berita itu datangnya dari orang yang diragui kebenaran percakapannya.

Hadi menuntut rakyat Malaysia untuk menolak taktik kotor dan usaha pihak tertentu yang menyebarkan FITNAH untuk menjatuhkan lawan politik mereka.


Hadi juga berkata ;

"Yang akan menentukan siapa yang perlu bersumpah ditentukan oleh mahkamah, bukannya media,”

Nampak tak percanggahan kata-kata Hadi di atas , demi mempertahankan Anwar ???

1. Hadi berkata, Islam mewajibkan 4 orang saksi yang adil bermaruah untuk dikemukakan.

tapi dalam majlis yang sama ... apa hal pulak dengan ayat bawah ni ? sila fahami :

2. Hadi menuntut rakyat Malaysia untuk menolak taktik kotor dan usaha pihak tertentu yang menyebarkan FITNAH untuk menjatuhkan lawan politik mereka.
CUBA LIHAT DENGAN JELAS ... dalam hal ini, Hadi telah bermaksud untuk menuduh UMNO (yakni pihak lawan kepada politik Anwar) sebagai telah memFITNAH.

Padahal , Haji Hadi ada tak 4 saksi yang adil bermaruah boleh Hadi bawakan untuk mengatakan BAHAWA VIDEO SEX TERSEBUT UMNO/BN YANG TELAH MENJADI DALANGNYA ???????????????????????

... Memang Kepala But*h betoi la Hadi ni !! ...

Hang main-main sungguh nooo dengan hukum agama !...


Hang putaq hukum , hang amik sekerat-sekerat untuk kegunaan puak-puak hang, dan yang sekerat lagi hang tinggalkan sebab ianya bukan kepentingan untuk puak hang !! ..... Tak guna betoi ! khiaqqq tuihhhhhhh !.........

Untuk kepentingan puak-puak hang, hang kononnya gunakan pendekatan hukum Islam sebagai alasan untuk membela mereka , tapi untuk tibai UMNO pulak , hang tuduh ikut suka , ikut sedap hati mak sepupu tok menakan hang aja nooo !!? ... 

Hang kata UMNO MEMFITNAH la, BUAT KONSPIRASI la, MEREKACIPTA la, PEMBUNUHAN KAREKTOR la ...


Macam-macam hang tuduh UMNO/BN selama ni, TANPA SEKALI PUN HANG BAWAK BUKTI SERTA 4 ORANG SAKSI ADIL & BERMARUAH (hang sendiri yang sebut,kan?) UNTUK MENGESAHKAN BAHAWA ITU ADALAH HASIL KERJA FITNAH UMNO/BN ! ...


Selama ni hang dok main tuduhhhh aja ! .... Pasaipa hang tak guna hukum Islam pulak waktu menuduh UMNO ni ?!  ... aaaa! Ni saya ada bawak saksi dan bukti kukuh menunjukkan bahawa video seks tu dilakukan oleh bebudak UMNO, balaci-balaci UMNO ... ni dia bukti-bukti dan saksi-saksinya (ada 4 orang) yang ADIL & BERMARUAH boleh membuktikannya ! ....


ADA PERNAH LU BUAT MACAM NI HADI OIII ??? ........... MEMANG SIALAN LU PAK AJI !


AloQStaQ
23 March 2011
4:05 Ptg

7 komen:

Anonymous March 23, 2011 at 4:26 PM  

dalam sidang akbar tu, bukan haji hadi awang yang bercakap tu, suara macam hadi awang, tapi sebenaqnya setan iblis yang bercakap kenyataan tu. hang tak tau, aku nampak tu!

sitisitusanasini March 23, 2011 at 4:53 PM  

Awak kata macam tu kat Tuan Guru, Ulamak, Pemimpin Islam tak baik tau! Awak patutnya sokong ulamak. Bukan pemimpin umno yang bini tak pakai tudung.

Anonymous March 23, 2011 at 5:15 PM  

Dia bukan ulamak, tapi Ular Puki Mak. Jangan marah sebab Nik Najis kata boleh mencarut.Lagipun Nik Najis yang melancahrkan buku pertama di Malaysia yang mempunyai kata-kata lucah oleh Shanon Ahmad.

Anonymous March 23, 2011 at 5:30 PM  

Tuan Guru Hj. Hadi Saya ada satu soalan.

Sekiranya isteri atau anak Tuan Guru dirogol atau diliwat depan anda adakah anda masih mencari empat saksi dulu baru lapor pada Polis. Jawabnya enough enough nine month baby keluar baru jumpa empat saksi.

Jeffry March 23, 2011 at 5:41 PM  

PASNGOK TERLAMPAU BIJAK SAMPAI JADI BONGOK BALIK SEMULA LA BRO. APE KATE KARPAL DIA IKUT. ANUWAR SUH 'JILAT' PUN DIA IKUT. TU PSL OTAK DIORANG KENE VIRUS MAKSIAT KEHKEHKEH

Anonymous March 23, 2011 at 6:27 PM  

kalau pakai tudung pon takguna kalau mulut "tak bertudung!"

Anonymous March 25, 2011 at 6:37 PM  

4 saksi yang tidak fasik disebut dalam kes tuduhan berzina, kalau tak ada 4 saksi, si penuduh kena qazaf. ini ada dalam quran.

Tapi keperluan 4 saksi yang tidak fasik tidak disebut dalam kes hudud yang lain seperti mencuri, minum arak atau tidak disebut dalam kes lain seperti tuduhan membuat dan mengedarkan video lucah. itulah alasan ckp Hj hadi. tapi lu orang tak mengaji, buat telahan yang tak berasaskan hukum...bahlol betoi.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP