Wednesday, March 23, 2011

DNA LELAKI 'Y' & ANWAR TAK SEPADAN ??? - Aiyaaa !!! Apa Yang Blogger UMNO Akan Lakukan Selepas Nieee ???


Alhamdulillah Syukur Kepada hadrat Ilahi, KEBENARAN kian hampir terserlah !!... Jutaan Terima Kasih kepada semua rakyat Malaysia yang tak henti-henti berdoa saban hari, saban masa untuk dipertontonkan KEBENARAN dalam kes liwat Saiful Bukhari oleh LELAKI Y.

Terima kasih juga yang tidak terhingga juga kepada seluruh ahli-ahli PAS yang sebelom ini telah banyak kali membuat majlis SOLAT HAJAT memohon petunjuk Allah dalam memberikan kebenaran kes liwat ini.

Sehinggakan ada penganjurannya secara besar-besaran di serata tempat sejurus pada awal kes liwat tersebut dilaporkan kepada polis oleh Saiful Bukhari Azlan (Jun 2008) dulu.

Hari ini, KEBENARAN itu telah mula terserlah ... aku memetik siaran artikel dari laman blog Big Dog pagi ini, Mahkamah membuat keputusan seperti berikut :
"The court allowed that any sample obtained from the D9 lock-up which was produced during the trial as the arrest (warrant of arrest issued) and detention of former-abuse-of-power-convict Anwar “Mat King Leather” Ibrahim is legal and according to procedure.

After the appeal by DPP Solicitor General Dato’ Mohd. Yusof Zainal Abidin, Justice Zabidin also reversed all decision that were made during ‘Trial-within-trial’, which include the sample of his blood. Zabidin has earlier ruled that DNA samples from three key evidence – a towel, mineral water bottle and toothbrush – were inadmissible as they were unfairly obtained."
-BigDogDotCom.
Jadi, DNA yang kita dok suruh Anwar beri secara sukarela tu, tak perlulah Anwar nak susah-susah lagi membelit di sana sini.
Hakim dah membuat keputusan pagi ini untuk membolehkan pihak Pendakwaan menggunapakai 3 bahan bukti (botol air mineral, tuala & berus gigi) menghasilkan sample DNA Anwar yang telah diambil sewaktu Anwar dilokap 2008. 

Syukur ! ......... Sama-samalah kita mengetahui KEBENARANnya ... tak lama dahhhh !

>>> Siapakah LELAKI 'Y' itu? (tuan punya sperma dalam dubur Saiful Bukhari) ... ??

>>> Adakah Sepadan Atau Tidak Sepadan dengan DNA Anwar (dari 3 bahan bukti yang diperolehi dari Lokap) ???
  • Kalaulah DNA TERSEBUT TIDAK SEPADAN DENGAN LELAKI Y ... Aku akan mohon AMPUN dan MAAF SECARA TERBUKA kepada Datuk Seri "Anugerah Tohan" Anwar Bin Ibrahim. Secara ikhlasnya .... :-)
  • TAPI AWAS !!! ... Kalau DNA TERSEBUT ADALAH SEPADAN DENGAN LELAKI Y ... Kita semua perlu sedar bahawa Allah sudah tunjukkan KEBENARAN SEBENAR Anwar itu adalah PELIWAT ... PELIWAT !! dan MEMANG PELIWAT TEGAR !!
Dengan itu, segeralah kita membanteras Anwar Anugerah Tohan ni dari kancah politik tanahair Malaysia, semoga ianya tidak akan lagi menjahanamkan masadepan negara kita yang tercinta.

DNA LELAKI Y & ANWAR TAK SEPADAN ??? ...

hehehe ... Ia amatlah MUSTAHIL brooo !


AloQStaQ
23 March 2011
11:11 Pagi

4 komen:

Anonymous March 23, 2011 at 12:10 PM  

cis. mati2 aku ingat betul DNA tu tak sepadan. tajuk gempaq baiii! hehe

wirahijauputih March 23, 2011 at 12:14 PM  

HAKIM PENIPU.
Tunggulah siksaan di akhirat kelak. Allah bersama-sama orang yang benar. Kalau didunia be end boleh menindasmu, tetapi di akhirat nanti Allah pasti akan menghukum be end seadil-adilnya kerana fitnah keatasmu ini, saudara anuwar.

Anonymous March 23, 2011 at 12:17 PM  

blog laknat! kami anak muda parit akan tetap menyokongmu saudara anwar,,, salam reformasi kepada perjuangan menegakkan Keadilan Mahkamah negara ini yang dikontrol oleh Najibtantuya.

PRU13 kita musnahkan UMNGOK!

Anonymous March 23, 2011 at 2:31 PM  

Teruskan perjuangan saudara Anwar..kami menyokong kalu kamu berikan DNA. Kalu tak maknanya bebenorlah kamu tu yg. bagi kat saiful..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP