Tuesday, January 4, 2011

KERAJAAN PERPADUAN UMNO + PAS ... Nik Aziz dah mengaku jumpa PM ...

DAH LAMA DAH NIK AZIZ Oiiii !!!  .... Setelah menjadi pelbagai spekulasi sejak minggu lepas , hari ni barulah TERMELETOPPPP !!! Hahaha ... 

Dulu kalau orang PAS pi jumpa dengan orang UMNO secara terbuka mahupun tertutup, Nik Aziz akan kelam kabut melenting marah macam singa sembelit dengan menuduh puak-puak PAS tu cuba mengadakan perbincangan mewujudkan Kerajaan Perpaduang dengan parti celako UMNO la hapa la ! 

Nah kali ni baru Nik Aziz chaiiii ! ... Dia sendiri yang mengaku pi jumpa DS Najib dalam perbincangan tertutup .... Padan Muka lu Nik Azizzzzzzzz ! taik dah pelepappppp jatuh atas muka hang sendiri la !

Apakah yang dibincangkan secara tertutup oleh Nik Aziz dengan Perdana Menteri minggu lepas ? ... 
Adakah mengenai Royalti Minyak Kelantan ????
atau mengenai Kelantan nak guna Dinar Emas ???
atau mengenai Konsert band Wali di Kelantan ?
atau ,mengenai Karpal Singh dah boleh menerima Negara Islam ??
... jeng , jeng , jeng ! Nampaknya semua ahlil PAS sedang diselubungi MISTERI NIK AZIZ NYANYOK !

Dulu kata tak boleh jumpa , tak boleh bincang ... seolah-olah haram macam najis Mughallazoh la ibaratnyaaa ...
Sekarang ? Boleh pulak kaaa Tok Guru oiii ? ... 

Biasalah, fatwa Tok Guru boleh berubah-ubah ikut keadaan semasa ... yer tak ?

Jadi, kalau hangpa nak tahu, kena tunggu ... jawapannya yang pasti menyengat !! ...
menyengat apa ? mungkinkan telur Anwar Berahi yang akan disengat ? kita sama-sama tunggu .... 
  • Adakah pertemuan tu adalah untuk memberi penjelasan bukti-bukti salahlaku Ketua Pembangkang ?
  • Adakah ianya mengenai Kerajaan Perpaduan UMNO + PAS yang semakin hampir jadi kenyataan ?
  • Adakah ianya mengenai Ketuanan Melayu Islam di Malaysia ?
  • Adakah ianya mengenai gabungan dua parti terbesar Melayu (PAS & UMNO) untuk survival Bangsa Melayu Agama Islam ??? ...
Tungguuuuuuuuu ........ Ini bukan pertemuan main-main ... bukan pertemuan ala-ala alumni sekolah rendah, makan-makan , minum-minum bertanya khabar anak isteri ... 

INI ADALAH PERTEMUAN DUA PEMIMPIN BESAR BAGI DUA PARTI TERBESAR MALAYSIA ... Semata-mata hanya untuk kebaikan 1MALAYSIA ! ... InsyaAllahhhh ! ...

PERCAYALAH kerana ianya BENAR !


AloQStaQ
04 Januari 2011
12 : 15 Tengahari
Sedang melalui Kawasan YB Jamaluddin ...

8 komen:

Anonymous January 4, 2011 at 2:17 PM  

Dah rasa tertipu ngan DAPig n PKR yang duk liwat PAS sejak 3tahun ni,jadi ambik jalan mudah pi jumpe PM,TPM..xnak umum sebab perbincangan tertutup tau mmg nak tutup mulut bucuk pok nik yang dulu menentang kerajaan perpaduan bila dah rasa panas jer kerusi cari tempat bertaut la

Sang Guna January 4, 2011 at 3:35 PM  

Alhamdullilah,
klu benar ini terjadi dan klu benar pas bersatu dgn umno, maka melayu dan islam akan kembali kukuh, Insya Allah.
Allah Maha Besar.

HHalem January 4, 2011 at 5:34 PM  

Hoi Aloq Setaq,

Hang dapat mana berita ni,
celako-celako-celako betui, ha ha ha ha.

Tak dan dengan aku.

Frm HHalem

You are the best Bro.

Aku balik Aloq Setaq nanti, kita jumpa kat pokok Cherry. Apa mcm?

AloQStaQ January 4, 2011 at 10:06 PM  

Anon 2:17PM,
biasa la MurSHITdul Parti Selam ... Nak selamat, kenalah cari dahan nak berpaut ...

Sang Guana ,
InsyaAllah sahabatku, sama-samalah kita berdoa demi kebaikan Agama, bangsa dan tanahair ...

hehe HHalim sahabat ku...
Hang bila nak balik mai Loq Staq ?
No hal ... pokok cerri pun OK , Nasmir pun OK , Tat Nasik Ayam pun OK ... pendekata, semua OK aja ... nanti kita sembang panjang nooo ....


AloQStaQ

Anonymous January 6, 2011 at 12:24 AM  

aku harap doa aku sebelum ni akan termakbul yg mana pemimpin kita tak kira pas dan umno dapat bersatu yang mana islam adalah wadah perjuangannya. amin

beribesaq January 8, 2011 at 7:54 AM  

Pok Nik pi jumpa Najib bukan pasai kerajaan perpaduan...Pok Nik pi jumpa Najib kerana merayu untuk dapat peruntukan khas /tambahan kewangan nak bayar bonus kepada kakitangan kerajaan PAS kelantan, Kerajaan PAS kelantan tak ada duit. Bukan pok Nik je yang dok buat macam tu, Menteri besar lain pun sama. Ni bukan kali pertama Pok Nik pi jumpa PM minta tolong, dah lama dah sejak Tun Det jadi PM lagi. Maki..maki jugak..minta kena pasai tak ada fulus....tulah politik.....

wanzal January 10, 2011 at 10:38 PM  

Tahniah AloQStaQ, aku minta hang highlight byk2 cerita sai Pas Kedah bagi semua tau...teruskan perjuangan hang....cili kasi taroh

Tenang Lautan Biru January 19, 2011 at 10:33 AM  

Mohon promosikan blog kami untuk PRK Tenang.

http://tenangprk.blogspot.com/

Terima kasih.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP