Saturday, January 1, 2011

DAH LAMA DAH Nik Aziz oiiii .... Kempen katakan DAH LAMA DAH mulai sekarang !


AloQStaQBlog dengan bangganya membuka Tahun 2011 dengan posting yang bertajuk DAH LAMA DAH Nik Aziz oiiii !!! .........

Dulu masa setelah 20 Tahun Dr.M menjadi pemimpin, PAS dok kutuk kaw-kaw Dr.M dengan kata-kata hikmat ni : DAH LAMA DAH ! ... Siap buat stiker kereta , sepanduk tepi jalan pun ada , tulis dalam Internet ada , macam-macam ada ... Bermula hari ini , 1 Januari 11 ni, AloQStaQBlog akan berdoa semoga Nik Aziz sedaq diri bahawa dia juga DAH LAMA DAH ... sehingga Nik Aziz turun dari semua jawatannya (seperti yang Dr.M buat sekarang!) ... Ada berani Nik Aziz ???????????????? HAHAHA !

DAH LAMA DAH !

AloQStaQ
1-1-11
12:11 Tgh Malam


5 komen:

Anonymous January 1, 2011 at 12:31 AM  

suka hati nik ajis lah 000iii, dia nak bawa jawatan MB kelantan sekali bila mati, lepas nik ajis mati...tiada lagi jawatan MB lagi, maknanya nik ajis adalah MB kelantan yang terakhir...mungkin nik ajis sedar planet bumi akan musnah 2012....kot

Anonymous January 1, 2011 at 12:31 AM  

suka hati nik ajis lah 000iii, dia nak bawa jawatan MB kelantan sekali bila mati, lepas nik ajis mati...tiada lagi jawatan MB lagi, maknanya nik ajis adalah MB kelantan yang terakhir...mungkin nik ajis sedar planet bumi akan musnah 2012....kot

BajingAlas January 1, 2011 at 3:47 AM  

Beberapa tahun dulu nicky ajis pernah kata dia nak jadi MB sampai mati kan....
yang peliknya pengikutnya sampai ke presiden parti angguk dan enggeh aja kan..
kaw kaw nyer bomoh siam ni..

DAH LAMA DAH jis....

zuberkongkang January 2, 2011 at 8:05 AM  

semasa Tun M jadi PM selama 22 tahun....PAS kata dah lama dah..Diktator, Kuku besi.....dah nyanyok Patut berundur
Shahnon Ahmad sampai buat buku Shit,,punyalah benci kat Tun M
Buniyamin Yaakob pula tuduk Tun M tengok video blue dengan cucu dia..
Apa yang orang Islam PAS tak kata, fitnah kat Tun M, cuku semak balik X-file berkaitan siri-siri ceramah jalanan PAS......tentu jumpa, tapi PAS mudah lupa, sangat pelupa....sebab tulah baila blogger pro kerajaan buat apa yang PAS pernah buat buat...PAS terlompat-lompat macam kera di gigit kerengge......

Anonymous January 2, 2011 at 3:25 PM  

dia nak buat mcm sultan2, dah mati baru bagi jawatan kat menantu dia..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP