Monday, December 14, 2009

AloQStaQ Mencabar PAS Sebutkan Ini pada Konvensyen PR 19hb nanti ...

Adalah dengan ini, aku (AloQStaQ) mencabar kepimpinan PAS Pusat, Persekutuan, Negeri, Bahagian mahupun Cawangan yang hadir di KONVENSYEN PAKATAN RAKYAT di MBSA pada 19hb Disember 2009 (Sabtu ini), supaya berani dengan lantang menyebut : PAS MAHU MALAYSIA DIJADIKAN SEBAGAI SEBUAH NEGARA ISLAM . TIADA KOMPROMI .

Ini kerana dasar asal perjuangan dan penubuhan PAS sejak puluhan tahun lalu adalah semata-mata (kononnya) untuk menegakkan Islam sebagai tunjang perundangan serta menjadikan Malaysia sebagai SEBUAH NEGARA ISLAM.

Pada kali ini, ianya merupakan Konvensyen Pakatan Rakyat KALI PERTAMA dalam sejarah Malaysia. Dengan itu, aku hendak lihat sejauh mana kepimpinan PAS bertanggungjawab melaksanakan impian parti. Bahkan pula, ini juga merupakan SATU-SATUNYA PENTAS RASMI untuk PAS jadikan TEMPAT KHAS untuk menyatakan konsep NEGARA ISLAM dengan sekutu Pakatannya yang lain - PKR & DAP.

Konvensyen kali ini perlulah menjadi medan khusus untuk melihat sejauhmana kekukuhan Pakatan Rakyat menerima halatuju asal parti-parti di dalam pakatannnya. PAS sudah pasti tidak boleh sama sekali berkompromi dalam menegakkan perjuangan NEGARA ISLAM.
Kalau PAS masih berdolak dalik dalam konvensyen ini, dan tidak menggunakan peluang pada konvensyen ini untuk menegakkan perjuangannya, seeloknya semua pemimpin PAS (yang lelaki tu) balik saja dari konvensyen tersebut, jangan terus balik ke rumah lagi, tapi beloklah ke mana-mana Hospital / Klinik / Pusat Pembedahan, buatlah PEMBEDAHAN BUANGKAN SAJA DUA-DUA TELUR TU !!...



Inilah Cabaran Dari Aku ...
AloQStaQ
ISNIN : 14 Disember 2009
11:40 Pagi

8 komen:

Anonymous December 14, 2009 at 3:09 PM  

salam..
Cabaran aku pulak..pas buat perjanjian bertulis dengan ahli pr supaya ditubuhkan negara islam yang mengamalkan hudud jika pr menang pilihanraya..orang islam boleh mendakwa pas di mahkamah jika negara islam tidak ditubuhkan bila pr menang..
Takde janji2 mulut lagi..kita dah terkena dengan kontrak sosial yang mana kaum2 pendatang dah lama buat kurang ajar pada bumiputra

hans December 14, 2009 at 4:03 PM  

hahahah
rasa2 diorang tak terima kut
dah lama xdengar slogan tu dari mereka

Bapak3 December 15, 2009 at 12:30 PM  

Jangan lupa tanya tentang gambar mata dajjal yg Sdr AloqSetaq ada dalam artikel tu.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol December 15, 2009 at 2:36 PM  

Salam saudara....

Nak dengar mereka pekik atau sebut perkataan tersebut ke??? Dah jadi taboo dalam pergerakan mereka tu. Tangan dengan kaki dah diikat rapat, mulut dah dikunci hanya boleh sebut DEMOKRASI dan KEADILAN je. Mata pun dah diambil alih oleh mata Dajjal.

Yang tinggal hanya telinga sahaja la..... tapi asyik kena dok kencing dengan Tok Garu Niky Ajeh dan AnWAR pula. Jadi, saki baki yang tinggal adalah hamPAS belaka.... hahaha...

Anonymous December 18, 2009 at 12:06 PM  

eh eh jap.. ko sape nak berangan nak cabar diorang? ko ahli parlimen ke? ko orang politik ke? ape sumbangan ko utk malaysia? dengan posting yg bodoh dan dangkal pemikiran, mcm ni ke orang melayu? ape ke bodo nye akal ko ni wahai penulis blog, samakan sebuah parti dgn kemaluan lelaki? Mamcam tak ada otak?

Dan yang ko nak tentang sgt negara Islam tu apasal? Aku cabar ko join politik dan usulkan something utk kemajuan orang Islam..kalo ko dah rase ko bagos sgt, masuk politik dan jgn sembang kosong, faham? utk pulihkan akhlak orang2 ISLAM especially melayu yg dah rosak macam ko ni..

Aku malu gila tgk posting ko ni, mcam budak yg x sekolah.. ke ko sampai spm je? x pon diploma? even kalo ko ade Phd pon, cara pemikiran mcm budak mental x betul ni, orang2 mcm ko ni la perosak agama dan bangsa..

jangan jd bodoh tak bertempat ye...

Anonymous December 18, 2009 at 12:12 PM  

eh eh jap.. ko sape nak berangan nak cabar diorang? ko ahli parlimen ke? ko orang politik ke? ape sumbangan ko utk malaysia? dengan posting yg bodoh dan dangkal pemikiran, mcm ni ke orang melayu? ape ke bodo nye akal ko ni wahai penulis blog, samakan sebuah parti dgn kemaluan lelaki? Mamcam tak ada otak?

Dan yang ko nak tentang sgt negara Islam tu apasal? Aku cabar ko join politik dan usulkan something utk kemajuan orang Islam..kalo ko dah rase ko bagos sgt, masuk politik dan jgn sembang kosong, faham? utk pulihkan akhlak orang2 ISLAM especially melayu yg dah rosak macam ko ni..

Aku malu gila tgk posting ko ni, mcam budak yg x sekolah.. ke ko sampai spm je? x pon diploma? even kalo ko ade Phd pon, cara pemikiran mcm budak mental x betul ni, orang2 mcm ko ni la perosak agama dan bangsa..

jangan jd bodoh tak bertempat ye...
this goes also to other commenter yg berfikiran macam orang bodoh.. bodoh lg membodokan :)

Anonymous December 18, 2009 at 12:13 PM  

x kan kecut kot nak kene tggu approval dr ko?

approve je ar komen.. tgk ape reaksi budak2 lain...

heheh

AloQStaQ December 21, 2009 at 3:44 PM  

Kepada Anonymous (December 18, 2009 12:13 PM)...

Kalau kau nak melalak dalam blog ni dan nak hentam aku, aku tak kesah la bro ... aku memang lepas semua komen yang hentam aku, CUMA komen yang agak melampau sampai menggugat agama orang lain + bangsa lain, aku tak lepaskan sebab nanti tak pasal2 aku kena mengadap balai.

Setakat ko punya komen tu, apalah sangat bagi aku untuk sekatnya Anon oii ... Dah la hang pakai nick Anonymous, awat hang takut nak letak nick sendiri ka? ... Sapa yang komen pakai Anonymous, lagi la haprak bagi aku...

OK. Menjawab komen + komplen hang, aku rasa dah terbukti dah pun PAS dalam KONVENSYEN PAKATAN RAKYAT kelmarin (sabtu) di MBSA tu, aku boleh buat kesimpulan SEBAGAI PARTI YANG DAH SESAT JALAN & PARTI YANG DAH HILANG MARUAH & PARTI YANG BETUI2 TAK DAK TELOQ!

Demi kerana nak menang pilihanraya, habih puak pemimpin hang dalam PAS tu dah gadai teloq kat ANUwar & Lim Kit Siang! Siap si Nik Aziz pun sanggup kata, di dada Karpal Singh sekarang ada bulan. Ptuih! Bongok betui pemimpin hang dalam parti sesat cap bulan gerhana tu!

Dan sebab-sebab komen hang terlewat aku lepaskan, bukan kerana aku takut, tapi dah beberapa hari aku tak sempat login blog ni kerana asyik dok pi jadi spy di Shah Alam sana dok tengok program bodoh lagi bangang yang disertai oleh parti bodoh hang cap bulan tu!

Hang ingat ni, bagi PAS;
DENGAN UMNO TAK BOLEH BERKAWAN!
Tapi,
DENGAN DAP,BOLEH BERPELUK! (DEMI ISLAM???) ... Khaqqq! Tuihhhh! ...

Memang bangsat punya melayu PAS macam puak bulan hang !




AloQStaQ

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP