Thursday, April 2, 2009

Nizar buat kecoh lagi...

Solat jenazah pun Nizar cari publisiti ka ?????


NI ARTIKEL YANG AKU PETIK DARI LAMAN WEB AGENDADAILY (siaran Muka Depan 02-April-2009)
AgendaDaily menulis;
Semasa kempen pilihan raya kecil Parlimen Bukit Gantang, Naib Ketua UMNO Cawangan Changkat Iboi, Allahyarham Ismail Dahaman ditakdirkan meninggal dunia Rabu malam.

Namun apabila solat jenazah hendak diadakan dan solat Ahli Dewan Undangan Negeri Batu Kurau, Kapt (B) Datuk Najmudin, calon PAS Datuk Seri Nizar Jamaluddin dan beberapa orang penyokongnya tiba dan terus mengambil tempat imam daripada Najmudin.

Apabila diberitahu persiapan solat jenazah sdah dibuat dan mereka yang hadir sudah hendak sembahyang, beliau tetap mahu mengimamkan solat jenazah tersebut.

Apabila diminta untuk solat bersama-sama sebagai makmum, Nizar dan pengikutnya terus meninggalkan rumah Allahyarham tanpa menunaikan solat jenazah tersebut. - 2/4/2009

http://www.AgendaDaily.com




Aiyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Ini macam punya olang pun ala ka? mampui oooo ini macammmm ....

JANGAN UNDI NIZAR ! MEMALUKAN! ....
.

3 komen:

rahman,ahchong,muniandy April 2, 2009 at 9:00 PM  

rang2 Pas ni dah mula goyang dengan kehilangan kuasa mereka...baru rasa setahun pegang jawatan memasing dah rasa seronok dan kemaruk...tidak sedar diri diperkudakan oleh bangsat PKR dan DAP...hala tuju perjuangan Pas yang dulu diorang cakap halal dan akan dibalas pahala sehingga balasan syurga pada pemikiran mereka telah menyimpang jauh tanpa disedari oleh mereka....mereka sanggup jual harga diri dengan menderhaka kepada Raja Melayu yang mana dijunjung sebagai pemimpin Islam dalam negara kita ini...mereka sanggup menggadaikan masa depan anak cucu dengan hanya mementingkan kuasa mereka sekarang...seburuk-buruk UMNO selama 52 tahun mendaulatkan maruah bangsa... sebaik-baik Pas sanggup memberikan hak yang lebih istimewa kepada bangsa lain yang hendak menghancurkan agama islam dan bangsa melayu....kalau PKR sibuk cakap tentang DS Najib dan Altantuya yang tidak ada bukti...sudah lupakah mereka tentang Anwar Ibrahim skandal dengan Norlaila satu ketika dulu yang ada bukti kukuh rakaman perbualannya...Guna akal untuk berfikir...tepuk dada tanya iman....

amirhamzah64 April 3, 2009 at 12:31 AM  

salam,

1. Nizar adalah ciri-ciri pemimpin yang kemaruk kuasa.
2. Dia tak puas jadi MB la tu.
3. Jaga DUN Pasir Panjang tu lagi bagus dok menyebok kat bt gantang tu pasal apa?

Anonymous April 6, 2009 at 1:29 PM  

aiii..kat sini cite lain plak psl solat2 ni..mn satu nk percaya tatau la...

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP