Tuesday, February 10, 2009

Pakat UNDI BN Di N25 Bukit Selambau!

Sedikit Fakta N25 DUN Bukit Selambau

PRU 2008
Melayu : 50.20% Cina : 19.25% India : 29.53% Lain : 1.02%

1. S Krisnan (BN) ........ 10,863
2. V Arumugam (Bebas) .... 13,225
Majoriti : 2,362
Undi Rosak : 1,694
Jumlah Undi : 25,782%
Mengundi : 73.76 %

PRU 2004
1. Saravanan Udai Udayar (BN) ...14,196
2. Mustafa Khalid Hanafi (PKR)... 6,501
3. Gnanaguru Ganisan (DAP) ...... 2,120
Majoriti : 7,695

Sumber Fakta : Berita Harian (Sisipan Keputusan Penuh Pilihanraya Umum 2008)

8 komen:

anaklangkawi February 10, 2009 at 9:46 AM  

BN perlu ke depan utk memainkan isu kenapa YB ni letak jawatan.
Dipahamkn terdapat kemungkinan disebabkan desakan Istana utk beliau melepaskan jawatan akibat kes perempuan simpanan..

Pendapat saya di
http://other-perspektif.blogspot.com/

QasehNuryz February 10, 2009 at 9:54 AM  

Betol3x..
Wahai org melayu Kedah.ini lah masanya.
Jgn lagi tertipu dengan onar yg di bawa PAKATAN..
Lihat lah PERAK,lihatlah SELANGOR.
Habuk saja yg ada.

Bro,kalau sy org kedah mmg sy confirm drive balik kedah buang undi kt sana..ekeke:)

Lepas satu² perkara menarik berlaku dlm dalam negara sepanjang mggu lepas.

Karpal dah hilang arah,tiada sokongan..suruh pulak 'anak menantu' bertaubat.keh²..
kami gelak tak henti.

Itu lah..sampai masa,Allah akn tarik balik peluang yg di berikan jika x jaga amanah itu sebaik² nya.

Go GO BN..walau di landa badai.
Sy tetap sokong BN/UMNO!

cik usien February 10, 2009 at 10:51 AM  

simpan la angan22 orng dh mluat kat bn

cik usien February 10, 2009 at 10:53 AM  

LAWAK

Anonymous February 10, 2009 at 11:25 AM  

Kalau dah melayu ramai jangan la letak calon MIC,
Apa la punya BN,
MIC dok sokong hindarf yang dok fitnah Melayu Islam,
Larat melyu nak p pangkah MIC,
Akai ada

DukeOfUMNO February 10, 2009 at 2:20 PM  

Mana lebih meluat? PAS yang tak buat kerja atau BN yg dah lama bertungkus lumus membina Kedah ni?
hehehhehhehhe...

Bro AloqStaq...lapaq teh tarik laaa...muahahahhah...kita gerakkan jentera dari sekarang...

PAK PELANDOK February 11, 2009 at 4:40 PM  

BN perlu perkasa, ikhlas dan bersungguh-sungguh.

Peluang di N 25 tetap cerah. Suasana memehak kepada BN kini.

Jng asyik dok berhjimpun ramai-ramai, yong kesan...yong kesini je...perabih beraih saja......

Berjuang perlu mati-matian......dengan semangat, usaha dan tenaga yg jitu dan bersepadu, berterusan.

PAK PELANDOK February 11, 2009 at 5:01 PM  

Melayu ka...India ka ...asal BN

tapi kalau Melayu..lagi baguih...

Banyak dah dok habaq...... kalau Melayu .... depa pakat undi.....

PKR pun nak letak Melayu juga aih...saja nak gempaq ...kata nak letak India......strategi tu oii....

BN jng dok syok lebih-lebih......mestila
pulun dng strategi hebat.......
jangan gempaq dan cakap saja no.....

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP