Thursday, December 11, 2008

Ampon Maaf Kerana Lama Tak Sempat Update ...

Assalamualaikum & Salam Hormat khusus kepada para pelayar blog AloQStaQ ...

Ada yang email dan ada yang call tanya, pasai pa lama tak update? mabuk daging kurban ka? hehehe ... sori, sori la semua kawan-kawan yang surf blog aku ni ... sejak beberapa ketika ni, aku agak sibukkkk sikit dengan perihal tugasan / peribadi.

InsyaAllah aku akan update apa-apa artikel yang berkaitan dengan politik semasa di Malaysia ni, dalam masa terdekat.

Ampon Maaf ... dan agak tidak terlewat kot untuk aku ucapkan kepada seluruh Muslimin & Muslimah yang mengunjungi AloQStaQBlog, SELAMAT HARI RAYA QURBAN 1429H ....

Juga tidak lupa, Takziah dan Semoga Banyak Bersabar kepada mangsa-mangsa tragedi Tanah Runtuh di Bukit Antarabangsa. Semoga Allah membantu anda semua.

AloQStaQ
11 Dec 2008 - 3:15 Ptg.

NOTE : Terima kasih kepada kawan-kawan yang ingat nak surf blog ni ... Jasamu akan ku kenang ... :) Yang antaq email/phone, dan ada yang ingat aku sakit ka dah meninggal ka ... juga diucapkan terima kasih, ingatan anda semua menjadi perangsang untuk daku terus kan perjuangan ini ... hehehe .....

6 komen:

DukeOfUMNO December 11, 2008 at 3:28 PM  

Go on bro....dare to change UMNO to be like the original one...not spicy...hehehhhe....aku sentiasa ikhlas support hang walaupun aku tau aku ni kecik jaaa....hang lain laa....hang orang besaq...hehehhe....

hans December 11, 2008 at 4:21 PM  

selamat ari raya aji juga noh
perut dah kembung dah dok mengketadarah stok daging korban ari2
haha

hans December 11, 2008 at 4:22 PM  

selamat ari raya aji juga la noh
perut dah kembung dah dok mengketadarah stok daging korban ari2
haha

AloQStaQ December 11, 2008 at 4:53 PM  

Hahaha! TQ Duke n Hans ...

Selamat jugak Berhari raya kat hangpa dua kawan-kawan sahabat ku ... Maaf Zahir Batin kalau ada salah silap 0-0 nooo ...

Hans, jangan makan daging banyak sangat, kolesterol tuuu ... nanti jadi aku pulak (macam Duke kata : aku orang besaq) hahaha! besaq badan la ... status hidup tak besaq punnn ...

hehehe ....

aku tengah dok kumpui maklumat n info pasai nak tibai PAS ni ... harap sempat la nak publish dalam masa sehari dua ni ... :)


AloQStaQ

hans December 13, 2008 at 3:34 PM  

maaf..bukan nak comment cuma nak suruh comment entry terbaru saya dkt www.hanspunyablog.blogspot.com dengan sejujur2 tau..hehe

hans December 13, 2008 at 3:35 PM  

maaf..bukan nak comment cuma nak suruh comment entry terbaru saya dkt www.hanspunyablog.blogspot.com dengan sejujur2 tau..hehe

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP