Saturday, September 6, 2008

PENGISYTIHARAN DATO' MUKHRIZ - CALON KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA

"Demi meneruskan perjuangan ini, saya dengan rendah diri dan dengan nama Allah yang Maha Penyayang lagi Maha Mengasihani, menawarkan diri untuk dipilih sebagai Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia" - Dato' Mukhriz Tun Dr. Mahathir

VOTE FOR MUKHRIZ!
GO MUKHRIZ!
BERANI BERUBAH!

PENDIRIAN RASMI:- AloQStaQBlog

2 komen:

CUCU TOK PASAI September 8, 2008 at 9:04 AM  

Harap harap jangan kata saja ? Biar lah jadi kenyataan..Lama dah dok tunggu !
Pada hari tu saya pun ada d teratak maharizan bersama rakan Ansara. Saya yakin Mukhriz akan buat kejutan.SEMOGA Slogan "BERANI BERUBAH" AKAN menjadi satu slogan pemuda masa kini.

AloQStaQ September 8, 2008 at 11:10 AM  

Trima Kaseh Cucu Tok Pasai kerna sudi surf blog ni n bagi komen ... Welkam!! ...

Wahhh ! Cucu tok pasai ada jugak kat situ ... wallamakkk ... kalau kenai, buleh la sembang yer ...

Saya ari tu ada jugak dipersekitaran majlis tu ...

Hari tu kekadang tu aku dok lepak sembang dengan salah sorang Calon KP Kuala Kedah yang berani hadir ke Majlis tu ... kekadang tu pulak aku dok sembang dengan kawan-kawan dari negeri lain yang hadir sama - baguih betui semangat depa, Johor ada Melaka ada, buleh kata semua negeri mai - demi sokongan kepada Dato' Mukhriz ...

Nantikan gambaq-gambaq menarik sekitar majlis tu, dari laman sahabat saya : Minaq-jinggo, dia kata dia akan upload dalam masa terdekat ...
http://minaq-jinggo.fotopages.com/

Berbalik dengan cerita Dato' Mukhriz isytihar lawan untuk KP Malaysia, kita barisan Pemuda patut memberikan sokongan kepada beliau semaksimum yang kita termampu demi memulihkan kekuatan parti UMNO ... Kita dah kalah teruk PRU12 hari tu ... kini masanya untuk Pemuda BERANI BERUBAH demi memulihkan Parti! ...

VOTE DATO' MUKHRIZ! ...

Walaupun pada hakikatnya, pertandingan KP kali ini banyak masalah dan halangan ranjau untuk Dato' Mukhriz (akibat dari gejala politik wang + agenda pecah undi) ... tapi, kita masih ada masa untuk membantu Dato' Mukhriz dalam menghadapi ranjau berliku ini, semoga beliau AKAN BERJAYA. Kita sama-sama doakan, ya! ....

BERANI BERUBAH!

AloQStaQ

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP