Tuesday, July 22, 2008

Komen Aku di Blog CHEDET.com HARI INI 22 JULAI 2008 (14:05PTG)

Ni Komen Aku di Blog chedet.com Hari Ini (22 Julai 2008)
Tajuk : MONEY - MORE WASTE AND LOSSES


YBgh Tun Dr.M ku tersayang ....

Sudah terang lagi nyata, kerajaan abDolah amat teruk menguruskan kewangan dan nyata membazir banyak wang negara (of course ianya sedikit sebanyak wang rakyat jugak!) ....

Pembatalan projek yang boleh membawa keuntungan kepada negara (Jambatan Indah - double tracking -etc-etc )dan digantikan dengan projek haru-biru yang nampaknya MEGA SYOK SENDIRI , tentunya nampak jelas di mata rakyat dan menyakitkan hati rakyat ... sehinggakan kerajaan BN semakin hari, semakin dibenci rakyat dan yang dah ada dalam parti melarikan diri , yang belum masuk parti menjauhkan diri .... inilah kepimpinan era had+hari abDolah buduwi ........................ perosak segala-galanya!

Saya dan rakan-rakan pro-Tun dalam blog ini amat-amat merindui kepimpinan Tun sewaktu masa sebelum ini, yang dihormati oleh kawan dan lawan ... kepimpinan yang sukar dicari ganti ... itulah Tun Dr.M 22 tahun sebagai Prime Minister Of MALAYSIA ..... and UMNO's President ...

Terima kasih Tun. Luv U Tun! Miss U Tun!

NOTA: Tak tau bila kah pulak kami akan mendapat pemimpin sebaik Tun untuk memimpin kami .... kesiannnn kat kami ......

AloQStaQ
22Julai2008
14:05

3 komen:

Anonymous July 28, 2008 at 3:33 PM  

Ni soalan aku diblog Tun. Mungkin hang buleh jawab kalu terer atau forward kpd sapa2 yg hang rasa terer.

Soalan.
1) Bolehkah Tun senaraikan projek-projek yang bernilai RM 2 billion yang Tun sebut itu?
2) Adakah pembiayaan projek TTI & Monsoon Cup adalah menelan kos seperti yang Tun sebut itu? Atau adakah TTI hanya RM200 juta, dan Monsoon Cup RM4 juta?
3) Sepengetahuan saya, pulangan yang didapati daripada pembiayaan Monsoon Cup adalah lebih besar daripada kos penganjuran, lebih-lebih lagi daripada hak penjualan media. Adakah itu benar?
4) Development of Setiu, bolehkah Tun terangkan sedikit?
5) Adakah Tun benar-benar tidak tahu siapakah yang sebenarnya telah menghabiskan sebanyak RM1 billion, dan untuk siapa? Adakah Dato Seri Idris atau kroni-kroni PM (Patrick Lim, Wan Farid etc.)?
6) Hanya Dato Seri Idris yg sanggup mengeluarkan kata-kata kepada PM didlm MT: "I'm sorry Sir, but YOU SHOULD RESIGN". Kenapa Tun tak highlight benda ni? Kenapa Tun seolah-olah naik angin kepada Dato Seri Idris?
7) Ketika krisis perlantikan MB Terengganu dengan Istana, Istana tidak pernah mengeluarkan sebab sebenar kenapa Dato Seri Idris tidak boleh dilantik. Tetapi Tun telah mengeluarkan kenyataan seolah-olah Dato Seri Idris telah melakukan kesalahan dengan mengatakan bahawa "It was the King's right". Kenapa?

Semoga Tun dapat menjawab soalan-soalan saya ini. I'm eager to wait for your response.

Terima kasih.

AloQStaQ July 28, 2008 at 4:05 PM  

InsyaAllah nanti Tun akan jawab soalan hang tu yer pokdematt ... TQ kerana sudi copy-pastekan soklan pada Tun ke dalam blog ni ... aku rasa, Tun atau orang lain takde la nak masuk blog aku ni ... :)

OK pokdematt, seeloknya Tun yang menjawabnya, sebab soklan ni hang tujukan kepada dia berlandaskan pernyataan blog Tun ... tak manis rasanya aku pulak yang menjawab soklan-soklan hang ... :) TQ!

Anonymous July 28, 2008 at 6:41 PM  

ok. terima kasih.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP