Monday, May 2, 2011

TAKUT BERSUMPAH YERRR ??? .... MARI ANWAR , KITA SAMA-SAMA BERPOLIGRAF PULAK !!! - Eskay

Ni berita yang aku petik daripada blog Gerakan Anti PKR , lanjutan dari cabaran Datuk Husam Musa kepada Dato Trio (khasnya Dato Eskay) supaya menjalani ujian POLIGRAF (mengesan pembohongan - ketepatan 98%-99%) setelah pengucapan LAKNAT ALLAH DATO ESKAY baru-baru ini , maseh tidak dapat meyakinkan puak-puak lahabau PAS & PKR .... memang lahabau + lahanat + laknat betoi puak-puak sialan ni semua .... dah berkawan dengan Harbi, maka depa pun dah terikut-ikut jadi macam Harbi jugak !!

Sekarang, tibalah masanya untuk ANWAR sekali lagi terkedu dan terkencing buat kesekalian kalinya, apabila CABARAN DATUK HUSAN tersebut telah disambut dengan hati terbuka oleh Dato Eskay DENGAN BERSYARAT !!! ... Jom kita baca, apa syarat-syaratnya ........ MAMPUS LA NGKO B.A.B.I ! (Brader Anwar Bin Ibrahim) !!! ....


BANDAR PUTRA – Anggota Jawatankuasa Pas Pusat, Datuk Husam Musa mencabar trio ‘Datuk T’ menjalani ujian poligraf bagi mengesan sama ada mereka berbohong atau tidak dalam isu video seks yang mengaitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau yang juga Exco Kerajaan Negeri Kelantan berkata, ujian itu perlu dilakukan bagi membolehkan dakwaan mereka itu benar-benar boleh dipercayai dan bukan sekadar tindakan terdesak untuk kepentingan politik murahan.

“Kalau Datuk T betul, saya cadangkan adakan ujian poligraf untuk memastikan mereka tidak berbohong  mengenai isu video aksi seks). Ujian perlu dilakukan secara terbuka dengan dihadiri panel-panel pakar,” katanya ketika merasmikan Muktamar Dewan Pemuda Pas Johor, di sini. 


di atas adalah petikan daripada keratan akhbar sinar harian yang disiarkan hari ini.

aku menghubungi dato eskay dan menyampaikan hasrat/permintaan husam musa.

berikut adalah petikan sms yang dikirimkan oleh datok eskay kepada blog gerakan anti pkr.

' Saya menyambut dengan lapang dada dan hati yang terbuka berkenaan dengan cabaran untuk melakukan ujian poligraf sepertimana yang diminta oleh husam musa. Panggilkan kesemua pakar sepertimana yang disarankan oleh husam musa.'

'Mungkin dengan cara islam (bersumpah laknat) nampaknya mereka masih tidak berapa yakin, namun atas dasar kebenaran dan menyampaikan yang HAK saya bersedia untuk menyahut cabaran poligraf ini .'


TETAPI..

'Saya meletakkan syarat untuk melakukan ujian poligraf tersebut. Pertama ujian poligraf tersebut hendaklah disertai oleh anwar ibrahim .Saya mencabar anwar ibrahim untuk turut serta melakukan ujian poligraf tersebut. Kedua, ujian ini hendaklah dilakukan/disiarkan  secara langsung di media utama seperti TV3,RTM,ASTRO dan kesemua media antarabangsa. Biar rakyat seluruhnya menilai keputusan tersebut !'.

sebarkan !

Sumber Asal : GAP


AloQStaQ
2 May 2011
4:15 Petang

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP