Friday, April 29, 2011

DOWNLOAD FULL VERSION (DOWNLOAD SEGERA) ... ANUNYA DIBALUT TISU !! HA HA !... AKSI GANAS ANUGERAH TUHAN vs CHINA DOLL DI ATAS KATIL

Sebelum apa-apa, aku nak sapa-sapa tolong bagitau si ANUwar , bagitau kata kita dah jumpa dah malaun yang dok amik sembunyikan Jam OMEGA kesayangan Kak Wan tu ... Ni dah dapat Caught On Camera dah orang tu ... dipercayai seorang Perempuan China muda ... dan gambar ini di rakamkan pada 21 April 2011 lalu, apapun cubalah check Twitter Anuwar , mungkin boleh membantu untuk mengetahui masa kejadian ni ... ehehe ...

Kat bawah ni aku ada screen shot sedikit aja part yang aku rasa geli bebenor yang dipetik dari version terkini "aksi main atas katil" Video ANUGERAH TUHAN vs China Doll part 3 & 4 ... Ganas betui ANUgerah TUHAN ni balun amoi tu yer ! ...

Kepada yang belum dapat tengok video, bolehlah di muat turun melalui laman ni ...
SILA KE BLOG SUARA BLOGGERS
Kepada yang nak terus tengok video, bolehlah di tonton melalui laman ni ...
SILA KE BLOG PANGLIMA HARIMAU

Yang aku nak tergelak deras apabila sampai part ANU DIBALUT DENGAN TISU kat bawah ni ... memang lawak siallllll ! HAHAHA ! Aku gelak guling2 .... ka ka ka ka !!



Macam ni ghopernyer nak jadi PM ? ... Hadoiiiii laaaa ........




AloQStaQ
MALAM JUMAAT
29 April 2011
3:53 Pagi

2 komen:

Anonymous April 29, 2011 at 7:49 AM  

LEPAS NI KLU ANUWAR JADI PM DIA ODER TISU 1 KONTENA UTK 1 HARI 1 MLM PUNYE PROJEK KEHKEHKEHKEH ADOIYAIIII

AloQStaQ April 29, 2011 at 5:40 PM  

hahaha ! betoi tu jeff!
aku rasa dia akan bukak satu kilang tisu untuk supply main china doll lain pulak nanti ! kakaka ...

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP