Sunday, September 29, 2013

RM500 Untuk Setiap Orang Perwakilan Pemuda di SIKI**NG !?? ... Oii Pemuda Malaysia ! Lu orang jangan buat lecehhhh !!! ...

Terkejut cipan aku mendapat makluman dari kawan-kawan yang mengatakan ada segelintir Pemuda dah menerima imbuhan awal untuk memberi sokongan kepada Calon Raja Duit ...


Jangan buat hal Pemuda ! ...
Lu orang jangan buat gila ! ...

Punyalah teruk-teruk pengurusan parti memikiorkan transformasi cara terbaik dan telus serta bersih untuk menjalankan Pemilihan UMNO tahun ini, korang masih lagi nak bantai rasuah ka ??? ...

Alamatnya, lingkup parti kalau betullah maklumat yang aku dapat ni oiii ! ... Kalau korang sahaja nak pegi melingkup atau nak pegi mampus, aku tak amik pedulik la ... lantak hangpa la ... tapi, korang buat hal dajal ni untuk lingkupkan parti dan masa depan wadah bangsa ! Cukup lahanat la !

Aku akan terus dapatkan info lanjut berkenaan benda ini dari kawan-kawan di Johor sana ... Betul ke tak ada segelintir Pemuda di SIKI**NG di Johor telah disuap oleh Calon penjahanam parti.

Kalau aku tahu benar benda ini berlaku , calon yang berkenaan sila say GOOD BYE FOREVER untuk jawatan yang ada sekarang ! ...
SOKONGLAH CALON YANG BENAR-BENAR BERSIH SAHAJA!!



Vote 4 Akhram !

AloQStaQ
9:33 Mlm
29 Sept 2013

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP