Wednesday, May 1, 2013

BUKTI BAHAWA PAS & LAIN-LAIN PARTI DALAM PAKATAN : HANYALAH BERPURA-PURA SEPAKAT ... Mulut Sebut KAMI SEPAKAT & BERSATU, Padahal Perbuatan Menunjukkan Sebaliknya ...

Beberapa kerusi Pilihanraya PRU13 Kali ini yang ditandingi oleh BN telah berdepan dengan CALON-CALON PAKATAN RAKYAT Secara Bertindih.

Bukti Sahih : salah satunya : di DUN Kota Damansara ...

PAS bertindih dengan PARTI SOSIALIS ... Punyalah bangang PAKATAN RAKYAT (ANWAR, HADI & LIM GUAN ENG) mengusun atur calon-calon mereka bertanding, sehinggakan bertindih, dan apabila benda macam ni dah jadi isu hangat bahawa PR langsung tidak sepakat, maka mereka pun berpura-pura berbincang supaya salah seorang calon/parti menarik diri.

Dengan mengambil contoh kerusi DUN Kota Damansara ini, PAS dengan perasaan macam haram jadah telah menarik diri (kononnya) dan memberi laluan kepada PKR / Parti Sosialis tersebut berlawan dengan BN.

(TARIK DIRI apa kejadahnya, dalam kertas undi akan masih ada lambang PAS dalam tu, sebab undang-undang baru SPR tahun ini, mana-mana calon yang sudah sah bertanding yang diisytiharkan pada hari penamaan calon, tidak boleh tarik diri lagi dah)

Tapi puak PAKATAN RAKYAT BODOH ini biasalah, sudah lah bodoh, bangang pula tu ! Kononnya diorang menarik diri la secara tidak rasmi ... (ntah sistem hutan mana yang diorang gunapakai pun tak tahu lah!)

Yang peliknya, peringkat atasan PAS dah sebut bahawa di DUN Kota Damansara tu, PAS memberikan laluan kepada Parti Sosialis TETAPI sehingga sekarang jentera parti PAS masih berkempen calon PAS Kota Damansara. INI SEMUA KERJA GILA ! PR MEMBODOHKAN RAKYAT ! PAKATAN MEMANG TIDAK SEPAKAT !

Jadi, dengan bukti ini dan pelbagai lagi bukti lain yang menunjukkan bahawa PAS , PKR dan DAP memang tidak sepakat dalam Pakatan mereka, maka rakyat Malaysia perlulah MENOLAK Pakatan Rakyat kerana ianya pasti akan menjahanamkan masa depan negara ini seandainya mereka memerintah !

UNDILAH BARISAN NASIONAL DEMI KESINAMBUNGAN KEAMANAN DAN KEMAKMURAN SEJAGAT. InsyaAllah Rakyat Malaysia akan terus Selamat!



AloQStaQ
RABU
1 MEI 2013
2:45 Ptg

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP