Monday, April 22, 2013

UNDI BN , TUKAR PAS KEDAH ... Akujanji BN Yang Lebih Mesra Rakyat Kedah dan Islamik ... (RUGI KALAU TAK UNDI BN KALI NI)

Akujanji BN Kedah yang mencangkupi DUNIA dan AKHIRAT amat dikehendaki oleh rakyat Kedah yang rata-rata dikelilingi pondok-pondok, pusat-pusat tahfiz, pengajian agama dan sebagainya.

BN bakal memartabatkan Islam ditempat yang sepatutnya yang selama ini diabaikan oleh Kerajaan Kedah pimpinan PAS dek kerana nak berkawan dengan PKR dan DAP.

SAR, pusat-pusat tahfiz, pusat pengajian Islam malah KUIN tidak dapat diurus dengan baik. Bahkan SAR masih bergantung kepada bantuan dan sumbangan orangramai dan kerajaan pusat. Sebaliknya duit hasil tebang balak dan korek pasir semua hilang entah kemana tanpa diketahui rakyat. Malah pemimpin-pemimpin PAS semakin hari semakin berubah. Dengan kereta berjenama baru, rumah besar dan kayu golfnya.

Dan yang puak-puak PAS mungkin satu kelak akan berebut-rebut menghantar mereka untuk menyambung pelajaran ialah MRSM Ulul Albab. Kedah Time berani katakan kerana PAS tidak pernah mengiktiraf SAR atau Pondok sebagai pusat perkembangan ilmu sebalik PAS menganggap ponodk dan SAR debagai pusat mereka merekrut atau mengembangkan doktrin parti PAS.

Sebaliknya anak-anak pemimpin-pemimpin mereka dihantar ke pusat pengajian yang diasakan oleh perajaan BN.
RUGI KALAU TAK UNDI BN KALI NI !!
Sumber : KEDAHTIMES

1 komen:

Anonymous April 22, 2013 at 11:35 AM  

Kami pasti UNdi BN Tolak Pas...parti Ceramah saja!

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP